מחצית השקל.

הֲיַרְבֶּה אֵלֶיךָ, תַּחֲנוּנִים;    אִם-יְדַבֵּר אֵלֶיךָ רַכּוֹת.
הֲיִכְרֹת בְּרִית עִמָּךְ;    תִּקָּחֶנּוּ, לְעֶבֶד עוֹלָם.
הַתְשַׂחֶק-בּוֹ, כַּצִּפּוֹר;    וְתִקְשְׁרֶנּוּ, לְנַעֲרוֹתֶיךָ.
יִכְרוּ עָלָיו, חַבָּרִים;    יֶחֱצוּהוּ, בֵּין כְּנַעֲנִים

איוב.

זֶה יִתְּנוּ, כָּל-הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ:  עֶשְׂרִים גֵּרָה, הַשֶּׁקֶל–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, תְּרוּמָה לַיהוָה.  כֹּל, הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים, מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה, וָמָעְלָה–יִתֵּן, תְּרוּמַת יְהוָה. הֶעָשִׁיר לֹא-יַרְבֶּה, וְהַדַּל לֹא יַמְעִיט, מִמַּחֲצִית, הַשָּׁקֶל–לָתֵת אֶת-תְּרוּמַת יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.  וְלָקַחְתָּ אֶת-כֶּסֶף הַכִּפֻּרִים, מֵאֵת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְנָתַתָּ אֹתוֹ, עַל-עֲבֹדַת אֹהֶל מוֹעֵד; וְהָיָה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל לְזִכָּרוֹן לִפְנֵי יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.

שמות.

זאת אומרת שמחצית השקל שנתן עם ישראל לכופר נפש היה העבדת עם ישראל ליהוה ככתוב:

כִּי-לִי בְנֵי-יִשְׂרָאֵל, עֲבָדִים–עֲבָדַי הֵם, אֲשֶׁר-הוֹצֵאתִי אוֹתָם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.

"ז,ה  הממלא לו ולחטאת–ממלא את שלו תחילה, וקושרו באסל; ואחר כך ממלא את של חטאת; ואם מילא את של חטאת תחילה, ואחר כך מילא את שלו–פסול.  נותן את שלו לאחריו, ואת של חטאת לפניו; ואם נתן את של חטאת אחריו, פסול.  היו שניהן של חטאת–נותן אחד לפניו ואחד לאחריו, וכשר:  מפני שאי אפשר." משנה- מסכת פרה.
ווילדע חייעז/שווערצע חייעז.

(עם משונה של מאקי מסר).

אתה לא יכול לעשות את מסכת פרה ז,ה . מסכת פרה ז,ה, נוגדת את התורה, היא סוג של שימוש בתורה להעבדה שנאמר- אאזרך ולא ידעתני. מסכת פרה זה לצורך כפרה על חטאי עשירים יצירת הגולם נושא האסל ע"י המהר"ל בפולין היא סוג של יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. – חציה והמרה.

כל שם בתורה מוזכר פעם אחת. אין כפילויות בשמות.

משמע כל שם- הוא שורש נשמה.

שניתן לשאוב משורשים אלו דרך נושא האסל שיש לו הנקב מאפשר אחרי השאיבה- העברה- גילגול- רול חטא לנושא האסל עם אותו נקב והעברה נשמה נקיה משורש נשמה לחוטא. במקרה של נושא האסל מדובר על העברת נשמה נקיה לחוטא ונשיאת החטא על נושא האסל.

בספר איוב ניתן לעשות בניה ע"י אנשים ראשית דרכי אל והם חלילים. הנקב הוא החטא, כי זה יצירת קורבן אדם.

תקראו כאן:

http://www.mechon-mamre.org/i/t/t2728.htm

לכן כשהמהר"ל יצר את נושא האסל לביתו רייזלה- הכהנת הגדולה של הפרימאסון , סוג של מכשפה- שם קוד- מא גי- וגם ma ney שאנשיהם הם יורדי דומה שנאמר- לא המתים יהללויה. שמתפעלת את נושא האסל לצורך אותה סואופ אופרה במעגל החובר שמייצר את הסיפור מהתורה שבזמן מעגל מאגי ניתן לבצע את השאיבה והחילוף. כך שהחוטא מעביר את חיטאו לנושא האסל ומקבל נשמה נקיה כך שהוא לא נענש על מעשיו.

החטא הוא סוג הנקב עם שם – וְנֹקֵב שֵׁם-יְהוָה מוֹת יוּמָת, רָגוֹם יִרְגְּמוּ-בוֹ כָּל-הָעֵדָה:  כַּגֵּר, כָּאֶזְרָח–בְּנָקְבוֹ-שֵׁם, יוּמָת.  וזה מה שעשה המהר"ל וממשיכיו. חורשי תאר זאת במדויק.

תקראו על כך בקישור המצורף- רייזלה.

עולם של ספורות מאפשר את הפעולות.

לכן נמנעתי ממפגש בנות.. בזמן יצירת מעגל מאגי ב2013- 2014.

ואמרתי את דעתי בדרך מאוד ברורה למארגנת המפגש על כך שהיא נמשל לבהמה נדמת, שלא זרה תאוותה עוד אוכלה בפה שלה.


c moon
מלובביץ'

חליל

1. רדיו זמן השלום- לכם יש שניים, לנו יש אחד.

אחד סדר קריאה

.

.

Copyright © 2021 . All rights reserved.