שפה- רשימה שנית.

הוּ ו- הָ.

 

בשנים האחרונות אני מנהלת שיח עם השפה העברית. השפה העברית המתחדשת כמו שנהוג לקרוא לה.

אני קוראת תנ"ך.

אני מוצאת שהשפה העברית של התנ"ך והשפה העברית המתחדשת הן שתיי שפות שונות במהותן.
לרוב המילים, אותן מילים.
לדעתי המהות של שתיי השפות אינה אותה מהות וזאת אם נשווה בין המכלול המילים שקיים בשתיי השפות.
אומרים שהשפה העברית היא השפה בה מדבר אלינו בורא עולם. לכל אות בשפה יש משמעות. יש כחח רוחני. לכל אות ואות, לא רק לצירוף האותיות שיוצרות את המילה. זאת אומרת שאם ניקח אותיות מהשפה וניצור מילה חדשה ניצור מילה שיש לה כח רוחני כמשמעות- החיים והמוות ביד הלשון.

"אפריקאנרים (או בורים) הם הדרום אפריקאים הלבנים הדוברים את שפת האפריקאנס – שפה שהתפתחה מדיאלקט הולנדי. מוצאם בעיקר במהגרים קלוויניסטים מארצות צפון-מערב אירופה (ברובםהולנדים, גרמנים וצרפתים הוגנוטים). האפריקאנרים ידועים גם כ"בורים" (Boere = איכרים, בשפות הולנדית ואפריקאנס, על שום עיסוקם של ראשוני המתיישבים הלבנים בדרום אפריקה), אם כי היום שגור יותר המונח "אפריקאנרים" לאפיון קבוצה אתנית זו. המונח "אפריקאנר" משמש היום בעיקר לצורך הבחנה בין הלבנים דוברי האנגלית – צאצאי הקולוניאלים הבריטים, לבין דוברי האפריקאנס – צאצאי המתיישבים הבורים המקוריים." וויקיפדיא.

אם תקלידו את המילה ציבור במנוע החיפוש של ספר התנ"ך, לא תמצאו את המילה ציבור. אם נחלק את המילה ציבור להברות נקבל את שתי המילים- צי , בור. אנחנו יודעים מה זה בור. אנחנו יודעים מה זה צי. זאת אומרת שקוראים לעם ישראל – צי בור. המילה ציבור מקבלת משמעות אחרת לגמרי. אין הסבר הגיוני להיווצרותה של המילה ציבור מבחינת המשמעות שלה. המילה הנכונה למילה ציבור היא המילה – קהל. וזה די מעניין שלשונאי השפה העברית המתחדשת בחרו להשמיש בקהל את המילה ציבור במקום המילה קהל. אולי זאת הסיבה שהקהל שהפך לציבור נהיה מטומטם, לכן הוא משלם…
המילה עצבים בשפה העברית המתחדשת היא במשמעות של: כעס- רוגז, היא אינה מילה מהתורה. אבחן תחילה את השימוש שנעשה במילה בתורה: לֹא לָנוּ יְהוָה, לֹא-לָנוּ: כִּי-לְשִׁמְךָ, תֵּן כָּבוֹד–עַל-חַסְדְּךָ, עַל-אֲמִתֶּךָ. לָמָּה, יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם: אַיֵּה-נָא, אֱלֹהֵיהֶם. וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם– כֹּל אֲשֶׁר-חָפֵץ עָשָׂה. עֲצַבֵּיהֶם, כֶּסֶף וְזָהָב; מַעֲשֵׂה, יְדֵי אָדָם. תהלים קטו. פרוש המילה עצבים בתורה הוא- אלוהים אחרים. אם כך, מדוע בחרו מחדשי השפה העברית להשתמש במילה הזאת כמילה שמשמעותה החדשה שהקנו לה, מייצרת שימוש יום יומי בה בפי רוב בני האדם בישראל.. מילה שמשמעותה עבודה זרה,
וַיְהִי כָל-הָאָרֶץ, שָׂפָה אֶחָת, וּדְבָרִים, אֲחָדִים. וַיְהִי, בְּנָסְעָם מִקֶּדֶם; וַיִּמְצְאוּ בִקְעָה בְּאֶרֶץ שִׁנְעָר, וַיֵּשְׁבוּ שָׁם. וַיֹּאמְרוּ אִישׁ אֶל-רֵעֵהוּ, הָבָה נִלְבְּנָה לְבֵנִים, וְנִשְׂרְפָה, לִשְׂרֵפָה; וַתְּהִי לָהֶם הַלְּבֵנָה, לְאָבֶן, וְהַחֵמָר, הָיָה לָהֶם לַחֹמֶר.  וַיֹּאמְרוּ הָבָה נִבְנֶה-לָּנוּ עִיר, וּמִגְדָּל וְרֹאשׁוֹ בַשָּׁמַיִם, וְנַעֲשֶׂה-לָּנוּ, שֵׁם:  פֶּן-נָפוּץ, עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ. וַיֵּרֶד יְהוָה, לִרְאֹת אֶת-הָעִיר וְאֶת-הַמִּגְדָּל, אֲשֶׁר בָּנוּ, בְּנֵי הָאָדָם. וַיֹּאמֶר יְהוָה, הֵן עַם אֶחָד וְשָׂפָה אַחַת לְכֻלָּם, וְזֶה, הַחִלָּם לַעֲשׂוֹת; וְעַתָּה לֹא-יִבָּצֵר מֵהֶם, כֹּל אֲשֶׁר יָזְמוּ לַעֲשׂוֹת. הָבָה, נֵרְדָה, וְנָבְלָה שָׁם, שְׂפָתָם–אֲשֶׁר לֹא יִשְׁמְעוּ, אִישׁ שְׂפַת רֵעֵהוּ.  וַיָּפֶץ יְהוָה אֹתָם מִשָּׁם, עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ; וַיַּחְדְּלוּ, לִבְנֹת הָעִיר. עַל-כֵּן קָרָא שְׁמָהּ, בָּבֶל, כִּי-שָׁם בָּלַל יְהוָה, שְׂפַת כָּל-הָאָרֶץ; וּמִשָּׁם הֱפִיצָם יְהוָה, עַל-פְּנֵי כָּל-הָאָרֶץ.

כשבורא עולם ברא את העולם הוא עשה זאת בדיבור. כשבורא עולם הרס את בוני מגדל בבל, הוא הרס אותם באמצעות הריסת השפה. בורא עולם שביקש בפעם השניה ממשה רבנו להוציא מים מהסלע, הוא ביקש ממנו לעשות זאת בדיבור.משמע הוא נתן כח לבני האדם ליצור באמצעות דיבור. אני מניחה שבכך עוסק ספר היצירה שאומרים ששמעון מאגוס השומרוני התעסק עם ספר זה. סביר להניח שעליו התכוון ביאליק כשאמר אלוף- שום.

הריסת מגדל בבל ע"י הריסת השפה של בוני המגדל שבורא עולם נתן להם כח והם השתמשו בו לא ככוונת הבורא שנאמר- אאזרך ולא ידעתני.

"דמותו של בן-יהודה עמדה בכל חייו במוקד ויכוחים קשים. מתנגדיו השמיצו אותו השמצות קשות, הטרידו אותו והעלילו עליו עלילות שווא שהביאו אף למאסרו בידי השלטונות העות'מאניים. לחברת "שפה ברורה" שהקים קראו "שפה ארורה". אחת הטענות נגדו הייתה שהוא יצר מילים שיש בהם זילזול בעניינים המקודשים ליהדות הדתית." וויקיפדיא

בורא עולם ברא את העולם בהבדלה כמו החושך והאור, אם עסקיינן בהבדל בין ג'ון לנון לפול מקרטני, ג'ון לנון שאמר powet to the people הוא ביקש לייצר תודעה שמבקשת שהאדם לא יזדקק לצדקה וחסד, לעומתו פול mcartney הוא איש של צ'רטי כמו שאומרים, אנשים מסוגו של פול מקרטני הם אנשים שהיתרון נובע מאותם פערים שמקיימים את הצורך בצדקה שעושה להם הרגשה טובה מהמקום הלא נכון. זאת צדקה שמקורה באותו רצון לעשיית שם כמו שראינו את רצונו של סמי עופר בשם,,, היא מייצרת נחיתות מול עליונות. ומשכך היא מעליבה את מקבל הצדקה בכפל משמעות. לעיתים היא מייצרת תחושות של אהלהא עצמית של האדם הרואה עצמו עליון והוא ירשה לעצמו להשתמש בכוחו בהתאם לתחושתו זו כלפי עצמו וזה אסור שנאמר, אֲנִי יְהוָה וְאֵין עוֹד, זוּלָתִי אֵין אֱלֹהִים; אֲאַזֶּרְךָ, וְלֹא יְדַעְתָּנִי. לעיתים היא מייצרת אצל העני תחושות של אלוהים אחרים כלפי מי שהוגדר עליון ממנו, לכן יש אנשים שמוכנים לעשות דברים נוראים למען אלוהים אחרים.

השיר power to the people של ג'ון לנון שלעצמו הוא צדקה וחסד, יש בו תרומה גדולה לאנושות.

עשתי עשר היא המילה הנכונה למה שאתם מכירים כספרה אחד עשר, גם במנין חודשים וגם במנין ספורות שאינם חודשים. הַתְּשִׁיעִי לַחֹדֶשׁ הַתְּשִׁיעִי, אֲבִיעֶזֶר הָעַנְּתוֹתִי לבנימיני (לַבֵּן יְמִינִי); וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה,אָלֶף. הָעֲשִׂירִי לַחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי, מַהְרַי הַנְּטוֹפָתִי לַזַּרְחִי; וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה, אָלֶף. עַשְׁתֵּי–עָשָׂר לְעַשְׁתֵּי עָשָׂר הַחֹדֶשׁ, בְּנָיָה הַפִּרְעָתוֹנִי מִן–בְּנֵי אֶפְרָיִם; וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה,אָלֶף. הַשְּׁנֵים עָשָׂר לִשְׁנֵים עָשָׂר הַחֹדֶשׁ, חֶלְדַּי הַנְּטוֹפָתִי לְעָתְנִיאֵל; וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה, אָלֶף. אין חודש אחד עשר. אחרי חודש עשירי יש חודש – עַשְׁתֵּי עָשָׂר ואחרי חודש זה יש חודש– שְׁנֵים עָשָׂר. סביר להניח שזה הכיוון להוכיח את "קונספירציית" ה- 9/11.עשתי עשר היא המילה הנכונה למה שאתם מכירים כספרה אחד עשר, גם במנין חודשים וגם במנין ספורות שאינם חודשים. הַתְּשִׁיעִי לַחֹדֶשׁ הַתְּשִׁיעִי, אֲבִיעֶזֶר הָעַנְּתוֹתִי לבנימיני (לַבֵּן יְמִינִי); וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה,אָלֶף. הָעֲשִׂירִי לַחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי, מַהְרַי הַנְּטוֹפָתִי לַזַּרְחִי; וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה, אָלֶף. עַשְׁתֵּי–עָשָׂר לְעַשְׁתֵּי עָשָׂר הַחֹדֶשׁ, בְּנָיָה הַפִּרְעָתוֹנִי מִן–בְּנֵי אֶפְרָיִם; וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה,אָלֶף. הַשְּׁנֵים עָשָׂר לִשְׁנֵים עָשָׂר הַחֹדֶשׁ, חֶלְדַּי הַנְּטוֹפָתִי לְעָתְנִיאֵל; וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה, אָלֶף. אין חודש אחד עשר. אחרי חודש עשירי יש חודש – עַשְׁתֵּי עָשָׂר ואחרי חודש זה יש חודש– שְׁנֵים עָשָׂר. סביר להניח שזה הכיוון להוכיח את "קונספירציית" ה- 9/11.

אפס היא מילה נכונה לספרה ללא ערך. לְמַעַן יֵדְעוּ, מִמִּזְרַח-שֶׁמֶשׁ וּמִמַּעֲרָבָה, כִּי-אֶפֶס, בִּלְעָדָי: אֲנִי יְהוָה, וְאֵין עוֹד. אפס זאת ספרה שאסור שיהיה לה קיום בעולם הספורות.במיוחד שלא ב"תעודת זהות". וַיְקֹנֵן דָּוִד, אֶת-הַקִּינָה הַזֹּאת, עַל-שָׁאוּל, וְעַל-יְהוֹנָתָן בְּנוֹ. וַיֹּאמֶר, לְלַמֵּד בְּנֵי-יְהוּדָה קָשֶׁת, הִנֵּה כְתוּבָה, עַל-סֵפֶר הַיָּשָׁר. הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ, חָלָל: אֵיךְ, נָפְלוּ גִבּוֹרִים. אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן: פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת פְּלִשְׁתִּים, פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָעֲרֵלִים. הָרֵי בַגִּלְבֹּעַ, אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם–וּשְׂדֵי תְרוּמֹת: כִּי שָׁם נִגְעַל, מָגֵן גִּבּוֹרִים–מָגֵן שָׁאוּל, בְּלִי מָשִׁיחַ בַּשָּׁמֶן. זה נורא שקיימות ערים בשם גת ואשקלון בישראל. כִּי-רָאָה יְהוָה אֶת-עֳנִי יִשְׂרָאֵל, מֹרֶה מְאֹד; וְאֶפֶס עָצוּר וְאֶפֶס עָזוּב, וְאֵין עֹזֵר לְיִשְׂרָאֵל. וְלֹא-דִבֶּר יְהוָה–לִמְחוֹת אֶת-שֵׁם יִשְׂרָאֵל, מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם; בסופו של יום- הכל לטובה. כִּי-אָפֵס עָרִיץ, וְכָלָה לֵץ; וְנִכְרְתוּ, כָּל-שֹׁקְדֵי אָוֶן. מַחֲטִיאֵי אָדָם בְּדָבָר, וְלַמּוֹכִיחַ בַּשַּׁעַר יְקֹשׁוּן; וַיַּטּוּ בַתֹּהוּ, צַדִּיק.

בעולם הספורות מספר שישים ותשע מסמל פעולה של ונהפוך הוא. כמו במגילת אסתר. היפוך גורל. כששחקן חבר העיר מגדל בבל רוצה לבצע את פעולת ה- יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. משמע: העברת גורל של אדם אליו, אחת הפעולות שיעשה תהיה פעולה שהוא ימספר אותה במספר 69 כפי שקבעו האנשים שקבעו את סמלי המספרים. בתורה ישראל אין מספרים בסמלים. כשהתורה רוצה לכתוב שתים או שנים היא מציינת זאת במילים- שְׁתַּיִם שְׁנַיִם. אין סמל-2 בתורה. אין הגיון בקביעת הספרות שש ותשע בסמלים שהם זהים אך הפוכים. אם בתורה היו רוצים ש-שש יהיה ההפך מתשע אז שם הספרה שש היה עשת. לצורך העניין גם בשפה האנגלית הספרה six לא מקיימת היפוך של nine במילים.

הצעה לשימוש לתאור הספרה- 0: זירו. יש הרבה מילים באנגלית שנכנסו לשפה, במקרה של של הספרה 0, יותר נכון להשתמש במילה זירו. זירו זאת  מילה שאין לה משמעות בעברית ומשכך לא ניתןן להרע או להטיב עימה, כיאה למשמעותה של הספרה- 0.

אני אתחיל לומר זירו מעתה והלאה. ואם תראו את הספרה-0 באתר, תדעו שזה זירו.

בחמש קם צייד..וַיְהִי הַיּוֹם--וַיָּבֹאוּ בְּנֵי הָאֱלֹהִים, לְהִתְיַצֵּב עַל-יְהוָה; וַיָּבוֹא גַם-הַשָּׂטָן, בְּתוֹכָם. וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-הַשָּׂטָן, מֵאַיִן תָּבֹא; וַיַּעַן הַשָּׂטָן אֶת-יְהוָה, וַיֹּאמַר, מִשּׁוּט בָּאָרֶץ, וּמֵהִתְהַלֵּךְ בָּהּ.

וַיַּעַן הַשָּׂטָן אֶת יְהוָה, וַיֹּאמַר:  עוֹר בְּעַד עוֹר, וְכֹל אֲשֶׁר לָאִישׁ–יִתֵּן, בְּעַד נַפְשׁוֹ.

“…הנני מבטיח לרוח הגדולה לוציפוג (לוציפר), נסיך השדים, שכל שנה אני אביא בפניו נפש אדם לעשות בה כרצונו, ובתמורה לוציפוג יבטיח להעניק לי את האוצרות של כדור הארץ וימלא כל תשוקהה שלי לאורך החיים הטבעיים שלי. אם אכשל להביא לו כל שנה את הקרבן הנ”ל, אז נשמתי תשועבד אליו. חתום …”^ מאנלי פאלמר הול, בונה חופשי דרגה33"  קונספיל.

 וַיָּשׁוּבוּ וַיְנַסּוּ אֵל;    וּקְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל הִתְווּ.לֹא-זָכְרוּ אֶת-יָדוֹ; יוֹם, אֲשֶׁר-פָּדָם מִנִּי-צָר. התמוטטות עצבים זה טוב ליהודים…

בעולם הספורות מספר שישים ותשע מסמל פעולה של ונהפוך הוא. כמו במגילת אסתר. היפוך גורל. כששחקן חבר העיר מגדל בבל רוצה לבצע את פעולת ה- יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. משמע: העברת גורל של אדם אליו, אחת הפעולות שיעשה תהיה פעולה שהוא ימספר אותה במספר 69 כפי שקבעו האנשים שקבעו את סמלי המספרים. בתורה ישראל אין מספרים בסמלים. כשהתורה רוצה לכתוב שתים או שנים היא מציינת זאת במילים- שְׁתַּיִם שְׁנַיִם. אין סמל-2 בתורה. אין הגיון בקביעת הספרות שש ותשע בסמלים שהם זהים אך הפוכים. אם בתורה היו רוצים ש-שש יהיה ההפך מתשע אז שם הספרה שש היה עשת. לצורך העניין גם בשפה האנגלית הספרה six לא מקיימת היפוך של nine במילים.

לא טוב שעידן עופר מקיים בארץ שדה תרומות שיכול להיות לאשמה לישראל. בערוץ 2 החליטו לספר במהדורה "המרכזית" מה קורה עם מערכת היחסים של בני העדה האתיופית תושבי קריית מלאכי עם תושבי קריית מלאכי שאינם אתיופים. האם אשמים תושבי קריית מלאכי העניים בשכר הנמוך של בני העדה האתיופית? האם אשמים תושבי קריית מלאכי באלימות של השוטרים כלפי בני העדה האתיופית? האם אשמים תושבי קריית מלאכי העניים בעובדה שבמשרדי מוסדות המדינה לא מעסיקים את בני העדה האתיופית האקדמאים ואם מעסיקים אז רק דרך קבלן? האם מריבה בשכונה היא הגורם לעוניים של תושבי קריית מלאכי האתיופים והלא אתיופים ששתי "סוגי" האוכלוסיות הן אוכלוסיות שנעשקו שנים ע"י מועצה אזורית באר טוביה שגזלה את כספי הארנונות מהמפעלים באזור מתושבי קריית מלאכי, בדיוק כמו שתושבי דימונה נעשקו ע"י ליטבינוף יו"ר מועצה אזורית תמר וקיבוץ עין גדי וכך זכו תושבי מועצה אזורית תמר ובאר טוביה לתקציבי חינוך והשכלה גבוהים יותר עבור ילדיהם וזאת למרות שמי שבאמת עובדים במפעלים הם תושבי קריית מלאכי ותושבי דימונה..

וַיִּרְדּוּ בָם יְשָׁרִים, לַבֹּקֶר–וצירם (וְצוּרָם), לְבַלּוֹת שְׁאוֹל; מִזְּבֻל לוֹ. אַךְ-אֱלֹהִים–יִפְדֶּה נַפְשִׁי, מִיַּד-שְׁאוֹל: כִּי יִקָּחֵנִי סֶלָה. תהלים. המילה לבלות מוזכרת פעם אחת בתורה. בהקשר של שְׁאוֹל.

וַיִּרְדּוּ בָם יְשָׁרִים, לַבֹּקֶר–וצירם (וְצוּרָם), לְבַלּוֹת שְׁאוֹל; מִזְּבֻל לוֹ. אַךְ-אֱלֹהִים–יִפְדֶּה נַפְשִׁי, מִיַּד-שְׁאוֹל: כִּי יִקָּחֵנִי סֶלָה. תהלים. המילה לבלות מוזכרת פעם אחת בתורה. בהקשר של שְׁאוֹל.

בר אילן- עץ החיים בארמית, צריך לבדוק את שדה התרומות ב- BAR ILAN UNIVERCITY… אוניברסיטה כ- כגיא און.

רצו לשים עץ החיים בעץ הדעת.. געילה וגאולה.. החלפות אתה יודע..

אני טוענת ששם גילמנו את יגאל עמיר. ששם החבר'ה של בנט ובנימין נתניהו השיגו חיים. יען כי ברור לכולנו שאם היה שלום, בנימין ובנט לא היו היום איפה שהם היום.. הם צריכים מלחמה ושנאה כדי להיות. כדי להסיח את דעת העם בעת אישור המתווה, בעת אישור התספורת למימן, בעת ההפרטה.

צופן דה ווינצ'י. 

פיענוח צופן דה ווינצ'י– מונה לי ז,ה.
יג זֶה יִתְּנוּ, כָּל-הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ:  עֶשְׂרִים גֵּרָה, הַשֶּׁקֶל–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, תְּרוּמָה לַיהוָה כֹּל, הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים, מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה,, וָמָעְלָה–יִתֵּן, תְּרוּמַת יְהוָה. הֶעָשִׁיר לֹא-יַרְבֶּה, וְהַדַּל לֹא יַמְעִיט, מִמַּחֲצִית, הַשָּׁקֶל–לָתֵת אֶת-תְּרוּמַת יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.  וְלָקַחְתָּ אֶת-כֶּסֶף הַכִּפֻּרִים, מֵאֵת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְנָתַתָּ אֹתוֹ, עַל-עֲבֹדַת אֹהֶל מוֹעֵד; וְהָיָה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל לְזִכָּרוֹן לִפְנֵי יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.
שישי השלוש עשרה. יג' באדר. יג' הוא 13 לפי ספורות בבל. אדר הוא החודש השישי לפי ספורות אחשוורוש\בבל.
ג'יסוס. אחשוורוש-איוב-דוד.
"ז,ה  הממלא לו ולחטאת–ממלא את שלו תחילה, וקושרו באסל; ואחר כך ממלא את של חטאת; ואם מילא את של חטאת תחילה, ואחר כך מילא את שלו–פסול.  נותן את שלו לאחריו, ואת של חטאת לפניו; ואם נתן את של חטאת אחריו, פסול.  היו שניהן של חטאת–נותן אחד לפניו ואחד לאחריו, וכשר:  מפני שאי אפשר."משנה- מסכת פרה.
ווילדע חייעז/שווערצע חייעז/נושא האסל.
וַיַּעֲמֹד שָׂטָן, עַל-יִשְׂרָאֵל; וַיָּסֶת, אֶת-דָּוִיד, לִמְנוֹת, אֶת-יִשְׂרָאֵל.  וַיֹּאמֶר דָּוִיד אֶל-יוֹאָב, וְאֶל-שָׂרֵי הָעָם, לְכוּ סִפְרוּ אֶת-יִשְׂרָאֵל, מִבְּאֵר שֶׁבַע וְעַד-דָּן; וְהָבִיאוּ אֵלַי, וְאֵדְעָה אֶת-מִסְפָּרָם. וַיֹּאמֶר יוֹאָב, יוֹסֵף יְהוָה עַל-עַמּוֹ כָּהֵם מֵאָה פְעָמִים–הֲלֹא אֲדֹנִי הַמֶּלֶךְ, כֻּלָּם לַאדֹנִי לַעֲבָדִים; לָמָּה יְבַקֵּשׁ זֹאת אֲדֹנִי, לָמָּה יִהְיֶה לְאַשְׁמָה לְיִשְׂרָאֵל.
אותה אשמה שניתן להפיל על עם ישראל והעמים כולם לצורך יצירת מסכת פרה ז,ה, בשיטת האלטלנה. נדנדנה. אחד למעלה אחד למטה. יצירת קורבן להקרבת בני אדם באין בית מקדש להקרבת קורבנות לכפרה על חטאים, בדרך כלל של עשירים, של העצבים, עצבי כנען.

ברור לי ולך שכדי לקיים מקדש מסוג ז,ה שמקריב אדם לחטאים, חייבים מגרש משחקים שיש בו צירים בכל התחומים.

מלכות EDOM.

בעניין האשרות והאשרים של מלכות EDOM הקדשים והקדשות, חלילי הקסם הנקובים בשם שממליכים\מאשרים את המלך… אתם יודעים הקדיש זונים .. שמונה עשר אלף צריך להיות אני מניחה שהם ממוקמים במקומות שיודעי דבר יודעים להפעיל אותם, לעצב רוח קדשו.. אתם יודעים שאני יודעת בדיוק היכן ממוקמים המגרשים. זה לא משנה אם חלילים\עוגנים הוחלפו ניתן לזהות אותם בקלות, גבול הידע שלכם הוא התורה. כדי להפעיל את הקסם, אתם חייבים להשתמש בשפת התורה כולל שמות צירים, בקודים שיודע\ת מעט תורה ואדם\אשה שהיה\היתה פה ושם אתם יודעים.. יכול\ה לפענח אותם מהר מאוד.. גם שיש ציר שיש עליו מסכה על מסכה על מסכה…

העדויות לבניית אבני אדם כדוגמת העיר בבל הן בשמות המשפחה של אנשים שבאו מארופה לארץ ישראל. לדוגמא- שטיין– אבן. ברג- הרים. המילה שטיין מרכיבה את המילה- שטן. וַיְהִי הַיּוֹם–וַיָּבֹאוּ בְּנֵי הָאֱלֹהִים, לְהִתְיַצֵּב עַל-יְהוָה; וַיָּבוֹא גַם-הַשָּׂטָן בְּתֹכָם, לְהִתְיַצֵּב עַל-יְהוָה. וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-הַשָּׂטָן, אֵי מִזֶּה תָּבֹא; וַיַּעַן הַשָּׂטָן אֶת-יְהוָה, וַיֹּאמַר, מִשֻּׁט בָּאָרֶץ, וּמֵהִתְהַלֵּךְ בָּהּ. איוב. ברג-הר. כִּי-יֹאמַר מַעֲשֶׂה לְעֹשֵׂהוּ לֹא עָשָׂנִי, וְיֵצֶר אָמַר לְיֹצְרוֹ לֹא הֵבִין. הֲלוֹא-עוֹד מְעַט מִזְעָר, וְשָׁב לְבָנוֹן לַכַּרְמֶל; וְהַכַּרְמֶל, לַיַּעַר יֵחָשֵׁב. יש אבנים שעיברתו את שמם אך עדיין שמם מתארים תפקיד, פעולה, מקום, שמרכיב אבני אדם שביחד הם יוצרים את חומת העיר אותה חומה שבאמצעות פעולות רוחניות של אבניה שומרת על יתרון חברי העיר לעומת בני האדם שאינם חברי העיר. (לא מדובר על עיר שאתם מכירים חומת העיר היא חומה שמרכיבה אבנים בארץ ובעולם שאבני העיר לעיתים יכולים להראות בתודעה שלכם אויבים האויבות בינהם מקיימת לעיתים את יתרונם בכל מדינה ומדינה בהם אבני העיר פועלים, הפעולות הרוחניות שנעשות באמצעות הנקיבה בשם \נשיאת שם, וכפי שאתם רואים בדבר התורה המצורף, לא רק נקיבה בשם יהוה, גם בשם שמייצר פעולה רוחנית למטרת בוני העיר בבל בדור הנוכחי. השימוש בשפת בבל המדוברת בישראל בצרוף המילים נקיבה בשם, נקיבה במספר, נקיבה במחיר היא לא נכונה, אין בה הגיון , זאת מילה שמייצרת חומר מרוח במקום אסור, שלא כמו שנדרש משה רבנו להוציא מים מהסלע בדיבור. זאת אומרת שהיכולת ליצור חומר בדיבור בשפה ברוח קיימת, אך יש דברים שאסור לעשות וזאת הסיבה שבורא עולם הרס את השפה שהרס את בוני העיר.

צריך לשנות את בלום פילד לבלום שטיין, מאבן שבולמת בשדה תרומות את עם ישראל- לאבן שבולמת את האבנים של השטן. הטעות של הגשש החיוור הייתה מבורכת ולא ידענו..גם השאת התואר בהמה, חיה, שווערצע חייעז, ווילדע חייעז, זאת נקיבה בשם בשפת בבל המדוברת בישראל כשאתה מקבל את צרוף המילים, נקיבה בשם, נקיבה במחיר, נקיבה במספר.
 השבט ה- 13 אינם יהודים. ערב רב וכוזרים המכונים השבט ה- 13. 

שמות הערים גת ואשקלון והפעולות המיוחסות להן, זאת נקיבה בשם. העסקה באינטל דרך סוחר בני אדם זה מעשה חסם על על הטל וכידוע אינטל תורמת.

קינת דוד.

כדי לתקן, ברור לכולנו שאינטל קיבלה יותר כסף מאשר תרמה, תגידו השקיעו בארץ, אני אומרת הרוויחו הרבה מאוד מעסקיהם בארץ הם "לא עשו לנו טובה" הם צריכים את המח בכל מקום בעולם כדי לנכס את הידע לעצמם..

8200

נפח

בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַשָּׁמַיִם, וְאֵת הָאָרֶץ. וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְחֹשֶׁךְ, עַל-פְּנֵי תְהוֹם; וְרוּחַ אֱלֹהִים, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם. זאת אומרת שכל רוח בעולם, היא רוחו של בורא עולם. כמו הנפח שאתה מכיר, כל אדם הוא כלי שמתפעל את אותה הרוח. לכולם יש את אותה רוח. הכלי, הגוף, הוא שמפעיל את הרוח. כך שאני מתקנת את משלו של דוד המלך- חילקו בגדי להם ועל לבושי יפילו גורל. כן, מותר לא להסכים עם דוד המלך, אני חושבת שפחדו (יותר נכון לומר, הכרה של דוד המלך בפעולה שכזאת) של דוד המלך מפעולת אוון שכזאת, קיימה את התוצאה שהפועלים שפעלו על דוד המלך ביקשו להשיג. כך שאתה לא יכול באמת לעשות את פעולת – העברת גורל ונשמה מאדם לאדם. האמונה שיש סוגי רוח, היא שמקיימת את הפעולה הזאת.

שפועלי האוון פעלו על דוד המלך הוא אמר – יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. בימנו אנו מכירים את הפעולה כפעולת אוון של עובדי האלוהים האחרים ההודים. סימטרי וקארמה. לעשות סימטרי בין אדם לאדם. ואז לעשות המרת גורל- המרת קארמה. המילה גופיא שמיצרת את צירוף המילים גוף-יה כפי שמציע המילון של פרלמן יוצרת את היכולת לעשות פעולות אוון על בני אדם תמימים שלא יודעים שהאדם שביקש מהם גופיא ביקש לעשות המרה בינו לבין האדם שהגופיא היתה שלו.

לֹא-יִהְיֶה לְךָ אֱלֹהִים אֲחֵרִים, עַל-פָּנָי. לֹא-תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל, וְכָל-תְּמוּנָה, אֲשֶׁר בַּשָּׁמַיִם מִמַּעַל, וַאֲשֶׁר בָּאָרֶץ מִתָּחַת–וַאֲשֶׁר בַּמַּיִם, מִתַּחַת לָאָרֶץ. לֹא-תִשְׁתַּחֲוֶה לָהֶם, וְלֹא תָעָבְדֵם:  כִּי אָנֹכִי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, אֵל קַנָּא–פֹּקֵד עֲו‍ֹן אָבֹת עַל-בָּנִים עַל-שִׁלֵּשִׁים וְעַל-רִבֵּעִים, לְשֹׂנְאָי.
נבחן תחילה את השימוש בשורש המילה צ.ל.מ בשפה העברית :

וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ: זָכָר וּנְקֵבָה, בָּרָא אֹתָם.

משכך, מעשה בריאת האדם היא בצלם בורא עולם.

גַּם כִּי-אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת, לֹא-אִירָא רָע– כִּי-אַתָּה עִמָּדִי; תהלים.
כאן מיוחסת למילה צֶלֶם הקשר של מות צֶלֶם.

יֹשְׁבֵי, חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת; אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל.

פרלמן וממשיכיו הבלשנים הכניסו שתי מילים צילום ותמונה.

מה הפרוש למחלקת דימות. אתם יודעים- מחלקת סריקה. המחלקה הזאת בביטוח, אתם יודעים ביטוח חים. אותה מחלקה שקוראים לה מחלקת דימות שסורקת ,מצלמת מסמכים שלכם, זהות שלכם. כמו המחלקה בבית החולים שנקראת מחלקת דימות.- צילום, ct/ תורה: כָּל-הַנֹּגֵעַ בְּמֵת בְּנֶפֶשׁ הָאָדָם אֲשֶׁר-יָמוּת וְלֹא יִתְחַטָּא, אֶת-מִשְׁכַּן יְהוָה טִמֵּא–וְנִכְרְתָה הַנֶּפֶשׁ הַהִוא, מִיִּשְׂרָאֵל: אונקלוס: כָּל דְּיִקְרַב בְּמִיתָא בְּנַפְשָׁא דַּאֲנָשָׁא דִּימוּת וְלָא יַדֵּי עֲלוֹהִי, יָת מַשְׁכְּנָא דַּייָ סַאֵיב–וְיִשְׁתֵּיצֵי אֲנָשָׁא הַהוּא, מִיִּשְׂרָאֵל: המילה דימות היא לא מילה מהתורה, היא מאונקלוס. מי שבחר אותה יודע מה משמעותה. משמעותה- מוות.
סביר להניח שבזמן שנכתבה התורה לא היתה ברשות בני האדם מה שקוראים לו בשפה המדוברת בישראל- מצלמה לצלם ולייצר מה שקוראים לו בשפה המדוברת בישראל- תמונה.

הכנסת המילים הללו לשפה יצרה עבודה זרה.

עֲשֵׂה-לָהֶם כְּמִדְיָן; כְּסִיסְרָא כְיָבִין, בְּנַחַל קִישׁוֹן. נִשְׁמְדוּ בְעֵין-דֹּאר; הָיוּ דֹּמֶן, לָאֲדָמָה. בהמשך לפרלמן מישהו שם את סמל הצבי לדואר. וַיְקֹנֵן דָּוִד, אֶת-הַקִּינָה הַזֹּאת, עַל-שָׁאוּל, וְעַל-יְהוֹנָתָן בְּנוֹ. וַיֹּאמֶר, לְלַמֵּד בְּנֵי-יְהוּדָה קָשֶׁת, הִנֵּה כְתוּבָה, עַל-סֵפֶר הַיָּשָׁר. הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ, חָלָל: אֵיךְ, נָפְלוּ גִבּוֹרִים. אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן: וּמִמַּטֵּה נַפְתָּלִי אֶת-עִיר מִקְלַט הָרֹצֵחַ, אֶת-קֶדֶשׁ בַּגָּלִיל וְאֶת-מִגְרָשֶׁהָ וְאֶת-חַמֹּת דֹּאר וְאֶת-מִגְרָשֶׁהָ, וְאֶת-קַרְתָּן, וְאֶת-מִגְרָשֶׁהָ: עָרִים, שָׁלֹשׁ. לא הגיוני לקרוא למקום בו אנו מקבלים מכתבים בשם דואר. .
וַיֹּאמֶר יְהוֹנָתָן לְדָוִד, לֵךְ לְשָׁלוֹם: אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְנוּ שְׁנֵינוּ אֲנַחְנוּ, בְּשֵׁם יְהוָה לֵאמֹר, יְהוָה יִהְיֶה בֵּינִי וּבֵינֶךָ וּבֵין זַרְעִי וּבֵין זַרְעֲךָ, עַד-עוֹלָם. וַיָּקָם, וַיֵּלַךְ; וִיהוֹנָתָן, בָּא הָעִיר. וַיָּבֹא דָוִד נֹבֶה, אֶל-אֲחִימֶלֶךְ הַכֹּהֵן; וַיֶּחֱרַד אֲחִימֶלֶךְ לִקְרַאת דָּוִד, וַיֹּאמֶר לוֹ מַדּוּעַ אַתָּה לְבַדֶּךָ, וְאִישׁ, אֵין אִתָּךְ. וַיֹּאמֶר דָּוִד לַאֲחִימֶלֶךְ הַכֹּהֵן, הַמֶּלֶךְ צִוַּנִי דָבָר, וַיֹּאמֶר אֵלַי אִישׁ אַל-יֵדַע מְאוּמָה אֶת-הַדָּבָר אֲשֶׁר-אָנֹכִי שֹׁלֵחֲךָ, וַאֲשֶׁר צִוִּיתִךָ; וְאֶת-הַנְּעָרִים יוֹדַעְתִּי, אֶל-מְקוֹם פְּלֹנִי אַלְמוֹנִי. ספר שמואל. מהמילה אלמוני ניתן להרכיב שתי מילים- אַלְ, מוֹנִי. אני חושבת שהכוונה לאדם לא ספור ושלא ניתן לספור אותו- וַיַּעֲמֹד שָׂטָן, עַל-יִשְׂרָאֵל; וַיָּסֶת, אֶת-דָּוִיד, לִמְנוֹת, אֶת-יִשְׂרָאֵל. וַיֹּאמֶר דָּוִיד אֶל-יוֹאָב, וְאֶל-שָׂרֵי הָעָם, לְכוּ סִפְרוּ אֶת-יִשְׂרָאֵל, מִבְּאֵר שֶׁבַע וְעַד-דָּן; וְהָבִיאוּ אֵלַי, וְאֵדְעָה אֶת-מִסְפָּרָם. דברי הימים.
אחת הבעיות של מנהלים, בכל התחומים, שבאזשהו שלב הם רוצים להיות הכוכב של ההצגה. מנהל לא יכול להיות הכוכב של ההצגה. הוא צריך להיות אחראי על היצירה ולא היוצר. מנהל טוב גם יודע שאסור לו להתערב ביצירה, הוא צריך לנהל אותה. כשמנהל קבוצה של בני אדם מבקש גם לנהל וגם ליצור, הוא מבקש להיות אלהים. על אותו משקל, עשיר שמעני לא יכול להיות תורם. גם אדם מסוג זה מבקש להיות אלהים. על אותו משקל, נפתלי בנט לא יכול לשלוח בני אדם לעבוד אצל ניר גלבוע ולהיות המושיע של ילדיהם חסרי ה"מזל".. הכי טוב לאמר גורל. יְהוָה, מְנָת-חֶלְקִי וְכוֹסִי– אַתָּה, תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי. תהלים. הרבה יותר טוב מהסללה.. ממזל שאדם טווה לך..
החרב המתהפכת.
אני טוענת שהשפה המדוברת בארץ ישראל, אינה השפה העברית אני טוענת שהמילים שהוספו לה  יצרו שפת בבל ואם כך, כמכלול השפה המדוברת בישראל אינה השפה העברית ומשכך- אינה שפת עבר.

.

ר

ש

י

מ

ה

,

ר

א

ש

ו

נ

ה.

.

.

Copyright © 2020 . All rights reserved.