שבירת הקסם לחודש שישי בשנת שבעים ואחת.

ברור שלאחר שהכנענו את תנובה שהורידה את המחיר בעת ההיא, לא היה טעם להמשיך את החרם. ביטול החרם היה כשר.

בעתו של ג’ים מוריסון, ג’ים מוריסון אמר- MUSIC IS YOUR SPACIAL FREIND UNTILL THE END.

בעת הזאת יש מוסיקאים שהם חברים של העם שבקרבו הם פועלים, עד הכסף. עד עידן עופר, עד תשובה, עד שטראוס.

אתה לא יכול לחשוב על עצמך שאתה גבר נחשק לאחר ששמת לאשה סם אונס ואנסת אותה תוך שהיא נהנית מהדבר ולא יודעת ששמו לה סם אונס. שאתה מתחיל סרט ככה, יש מצב שהפעמים הבאות יהיו בהסכמה. ברור לך שהפעמים הבאות לא היו אם לא היתה את הפעם הראשונה עם סם האונס. אנס ששם לאשה סם אונס יודע שהיא תגיד לו לא, לכן הוא שם סם אונס.

זה בדיוק כמו ששלום חנוך ושלמה ארצי לא ידעו אם  יצירתם היתה אהובה באמת, לנוכח דיכוי המזרחים. גם במקרה זה יש את הלימת המלחמה, הרבה מאוד שירים של אומנים מדורו של שלום חנוך הם שירים שהם בפסקול של המלחמות ההן.. שהשירים שלהם היו הנחמה והשמחה וגם העידוד וגם מוסיקת הרקע לקורות חיינו. זה כמו שאתה שומע שיר בסגנון שאתה לא אוהב אבל בגלל שמשמיעים לך אותו כל הזמן אתה תמצא את עצמך שר אותו בהסח הדעת.. מזמזם את לחנו ככה שאתה עושה משהו.. זה כמו עבודת הנפח שמשנה את צורת הברזל מחמם את הברזל- הכאה/הלימה /מלחמה  עוד חימום, הכאה הלימה/מלחמה- עד שהברזל משנה את צורתו כפי שתכנן הנפח. עד שהשירים של החבר’ה מהדשא של אביגדור והנוסטלגיא של כסית נהיו שירי עממי שלך.. ומה אני אגיד’ך השירים של הדשא של אביגדור וכסית זה לא שירים מהשכונה שלנו..

הכי קטע עם הדוסיות. שבאה דוסית לחוף היא נראית יצור שאינו שייך למקום, היא נראית מהדוסיות האלה שאומרים עליהן שהבעל שלהם בישיבה הן חוגגות על הטכנאי של המכונת כביסה.. אתם יודעים שהדוסים ההומואים של מוטי אלון נראים מאוד מכוערים ביחס לחבר’ה שעושים כושר בים… הן באות לשטוף את העיניים כמו שאומרים.. 

תדעו לכן דוסיות שכולם יודעים למה אתן לא הולכות לחוף הנפרד..

ותדעו לכם דוסים.. יש לכם בעיה עם המציל בחוף הנפרד… הוא חתיך.. והוא עושה את ההליכה שלו בחוף.. כמו דוגמן הוא הולך בחוף… הוא כוכב ביום של הבנות בחוף הנפרד…

וַיְכַל יַעֲקֹב לְצַוֹּת אֶת בָּנָיו וַיֶּאֱסֹף רַגְלָיו אֶל הַמִּטָּה וַיִּגְוַע וַיֵּאָסֶף אֶל עַמָּיו:

עמיו- שבטי ישראל.

וַיִּהְיוּ חַיֵּי שָׂרָה מֵאָה שָׁנָה וְעֶשְׂרִים שָׁנָה וְשֶׁבַע שָׁנִים שְׁנֵי חַיֵּי שָׂרָה: וַתָּמָת שָׂרָה בְּקִרְיַת אַרְבַּע הִוא חֶבְרוֹן בְּאֶרֶץ כְּנָעַן וַיָּבֹא אַבְרָהָם לִסְפֹּד לְשָׂרָה וְלִבְכֹּתָהּ:

וַתָּמָת רָחֵל וַתִּקָּבֵר בְּדֶרֶךְ אֶפְרָתָה הִוא בֵּית לָֽחֶם: וַיַּצֵּב יַֽעֲקֹב מַצֵּבָה עַל קְבֻֽרָתָהּ הִוא מַצֶּבֶת קְבֻֽרַת רָחֵל עַד הַיּֽוֹם:

אשה לא נאספת לעמיה..

עוד חיזוק לכך שהמשך הוא מהאבות ולא מהאמהות.

וַאֲמַרְתֶּם הִנֵּה מַתְּלָאָה וְהִפַּחְתֶּם אוֹתוֹ אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת וַהֲבֵאתֶם גָּזוּל וְאֶת הַפִּסֵּחַ וְאֶת הַחוֹלֶה וַהֲבֵאתֶם אֶת הַמִּנְחָה הַאֶרְצֶה אוֹתָהּ מִיֶּדְכֶם אָמַר יְהוָה:

גָּזוּל וְאֶת הַפִּסֵּחַ וְאֶת הַחוֹלֶה

אתה נלעג שאתה רוצה להקריב כבש או עז שגנבת וכבש או עז פגום שאין לך צורך בו..

שאתה מבקש להקריב את אלה שלא מניבים לך או שלא שילמת בעבורם כסף, אתה לא מקריב.

לנוכח הידיעה שהאשכנזים קראו לנו שווערצע חייעז, אני טוענת שאם האשכנזים הקריבו מהילדים שהם גזלו מהעדה התימנית זה קורבן גזול על כל מה שמשתמע מכך. להזכירך בני העדה התימנית לא מכרו את ילדיהם , האשכנזים גזלו אותם מהם.

נקודה למחשבה:

בתורה יש איסור להתחתן עם עם עמים כמו: כנענים, חיתים ויבוסים..

אין איסור להתחתן עם רוסים. כך שבן ישראל שהתחתן עם בחורה רוסית, אין בעיה עם הדבר. הילדים יהודים כמו עם רות שהתחתנה עם יהודי.

והבנות שהתחתנו עם רוסים מתוך הטעות שהן חשבו שהילדים יהיו יהודים, יכולים להתקבל כגר עימנו כתושבים שעושים ברית וחוגגים את חגנו כמצווה עלינו בחוקי הגר בתורה. וזאת כל עוד אנחנו בטוחים שאין בקרב הרוסים מהעמים שאסור להתחתן איתם, יש סבירות גבוהה שרוב הרוסים אינם מהעמים שאסור להתחתן איתם  יען כי העמים האלה היו מהאזור הזה.

נקודה למחשבה-

אם אתה לא יהודי, או משבטי ישראל, יום הכיפורים הוא אינו מועד שלך, ומשכך אתה לא יכול להשיג כיפורי נפש במועד של יהודים. המועד הזה אינו חל עליך ולא חל על אבותיך ולא חל ועל משך זרעך. ומשכך אנשים שאינם יהודים לא יכולים לשלח שעירים לעזאזל לחטאיהם ותועבותיהם במועדים יהודים. להזכירך שילוח לשעירות לעזאזל נעשה ביום כיפור. ומשכך עד שלא יבנה בית המקדש בירושלים הגויים לא יכולים להקריב בישראל. או מקרב ישראל בגלויות.

.