שבירת הקסם- חודש רביעי בשנת שבעים ואחת.

וַיֹּאמֶר עֵשָׂו אֶל אָבִיו הַבֲרָכָה אַחַת הִוא לְךָ אָבִי בָּרֲכֵנִי גַם אָנִי אָבִי וַיִּשָּׂא עֵשָׂו קֹלוֹ וַיֵּבְךְּ:

וַיַּעַן יִצְחָק אָבִיו וַיֹּאמֶר אֵלָיו הִנֵּה מִשְׁמַנֵּי הָאָרֶץ יִהְיֶה מוֹשָׁבֶךָ וּמִטַּל הַשָּׁמַיִם מֵעָל:

וְעַל חַרְבְּךָ תִחְיֶה וְאֶת אָחִיךָ תַּעֲבֹד וְהָיָה כַּאֲשֶׁר תָּרִיד וּפָרַקְתָּ עֻלּוֹ מֵעַל צַוָּארֶךָ: וַיִּשְׂטֹם עֵשָׂו אֶת יַעֲקֹב עַל הַבְּרָכָה אֲשֶׁר בֵּרֲכוֹ אָבִיו וַיֹּאמֶר עֵשָׂו בְּלִבּוֹ יִקְרְבוּ יְמֵי אֵבֶל אָבִי וְאַהַרְגָה אֶת יַעֲקֹב אָחִי:

בנימין נתניהו ספר את הנהגתו בירושלים בעת הזאת בספורות עשו.

שבירת הקסם:

קנאביס רפואי כמקיים מגרש לקללה. שבירת קסם- שעיר לעזאזל- תיקון כללי.חודש התמוז. THE WIZARD OF OZ / THE PIG KINGDOM CODES 

עת דודים- MONDAY- פענוח צופן- שבירת קסם- חידוש כתובה.

יש מצב שהבריטים לא אהבו את עת דודים בנוסח דודי אל פאיד על דיאנה האם של המלך המיועד…

וָאֶעֱבֹר עָלַיִךְ וָאֶרְאֵךְ, וְהִנֵּה עִתֵּךְ עֵת דֹּדִים, וָאֶפְרֹשׂ כְּנָפִי עָלַיִךְ, וָאֲכַסֶּה עֶרְוָתֵךְ; וָאֶשָּׁבַע לָךְ וָאָבוֹא בִבְרִית אֹתָךְ, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה–וַתִּהְיִי-לִי

ככל הגוים.

ברור לכל שאם המדינה היא ככל הגויים , אז ברור שאינה יכולה להיות אור לגויים.

אין הבדלה בין ישראל לעמים כולם, על משל חושך ואור, אם אין הבדלה אז ישראל לא יכולה להאיר על מה שאינו נבדל ממנה..

הרצון להיות ככל הגויים הוא למעשה ירידה רוחנית.

במקום שהשפע ירד לבית המקדש ומשם לעמים כולם, השפע יורד דרך תשובה ומשם לעבדיו ועבדי עבדיו ועבדיהם.

.

רחב – שבירת קסם.

ההבדל בין רחב הזונה לבין אסנת וגלית הוא שרחב הזונה לא עשתה עבודת זנות כדי לעזור ליהושע לכבוש הארץ.

אשה בעולת בעל שמפתה איש שאינו בעלה לשכב עימה, למעשה מפילה עליו דין מוות וביעור מישראל.

שפיטת נפש.

למדתי שעור חשוב היום מבחור בשם חי.

בעת הזאת אנו בעת שאין מקדש בישראל, והעת הזאת היא עת שאפשר להמשיל אותה לעת סוף ספר שופטים, שאין מלך בארץ ואיש הישר בעינו יעשה. ומשכך אנו נמנעים משפיטה. גם שפיטת אישים השוכבים את זכר משכבי אשה. לנוכח ידיעתי שיש הרבה הומואים שנהיו הומואים גם בשל אינוס שהם למעשה קורבנות, איןלבני אדם את היכולת לדעת מי הזקוק לעזרה ומי להעניש ויש דברים שרק בורא עולם יכול לדעת למי הרחמים ולמי לא.

אֲבִי יְתוֹמִים וְדַיַּן אַלְמָנוֹת אֱלֹהִים בִּמְעוֹן קָדְשׁוֹ: תהלים.

הָבִיאוּ אֶת כָּל הַמַּעֲשֵׂר אֶל בֵּית הָאוֹצָר וִיהִי טֶרֶף בְּבֵיתִי וּבְחָנוּנִי נָא בָּזֹאת אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת אִם לֹא אֶפְתַּח לָכֶם אֵת אֲרֻבּוֹת הַשָּׁמַיִם וַהֲרִיקֹתִי לָכֶם בְּרָכָה עַד בְּלִי דָי: מלאכי.

אַל תַּסֵּג גְּבוּל עוֹלָם וּבִשְׂדֵי יְתוֹמִים אַל תָּבֹא: כִּי גֹאֲלָם חָזָק הוּא יָרִיב אֶת רִיבָם אִתָּךְ: משלי.

את המעשר והתרומה אתה מביא ליתומים, לא את עצמך.

.

אני טוענת שבנט ביקש להדמות לעליון שביקש לאמץ את היתומים מזרע אברהם.

כִּי אַתָּה אָבִינוּ כִּי אַבְרָהָם לֹא יְדָעָנוּ וְיִשְׂרָאֵל לֹא יַכִּירָנוּ אַתָּה יְהוָה אָבִינוּ גֹּאֲלֵנוּ מֵעוֹלָם שְׁמֶךָ: ישעיהו.

וְאֵלֶּה יְמֵי שְׁנֵי חַיֵּי אַבְרָהָם אֲשֶׁר חָי מְאַת שָׁנָה וְשִׁבְעִים שָׁנָה וְחָמֵשׁ שָׁנִים: וַיִּגְוַע וַיָּמָת אַבְרָהָם בְּשֵׂיבָה טוֹבָה זָקֵן וְשָׂבֵעַ וַיֵּאָסֶף אֶל עַמָּיו: וַיִּקְבְּרוּ אֹתוֹ יִצְחָק וְיִשְׁמָעֵאל בָּנָיו אֶל מְעָרַת הַמַּכְפֵּלָה אֶל שְׂדֵה עֶפְרֹן בֶּן צֹחַר הַחִתִּי אֲשֶׁר עַל פְּנֵי מַמְרֵא: בראשית.

.

.