מחברת כתיבה- חודש שישי בשנת שבעים ואחת- כתיבה שלישית.

.

מחברת כתיבה- חודש שישי בשנת שבעים ואחת.

רדיו זמן השלום- מוסיקה גרמנית ואוסטרית- CLASIC and OPERA – פרק ראשון.

.

נקודה למחשבה.

אתה לא יכול לחשוב על עצמך שאתה גבר נחשק לאחר ששמת לאשה סם אונס ואנסת אותה תוך שהיא נהנית מהדבר ולא יודעת ששמו לה סם אונס. שאתה מתחיל סרט ככה, יש מצב שהפעמים הבאות יהיו בהסכמה. ברור לך שהפעמים הבאות לא היו אם לא היתה את הפעם הראשונה עם סם האונס. אנס ששם לאשה סם אונס יודע שהיא תגיד לו לא, לכן הוא שם סם אונס.

זה בדיוק כמו ששלום חנוך ושלמה ארצי לא ידעו אם  יצירתם היתה אהובה באמת, לנוכח דיכוי המזרחים. גם במקרה זה יש את הלימת המלחמה, הרבה מאוד שירים של אומנים מדורו של שלום חנוך הם שירים שהם בפסקול של המלחמות ההן.. שהשירים שלהם היו הנחמה והשמחה וגם העידוד וגם מוסיקת הרקע לקורות חיינו. זה כמו שאתה שומע שיר בסגנון שאתה לא אוהב אבל בגלל שמשמיעים לך אותו כל הזמן אתה תמצא את עצמך שר אותו בהסח הדעת.. מזמזם את לחנו ככה שאתה עושה משהו.. זה כמו עבודת הנפח שמשנה את צורת הברזל מחמם את הברזל- הכאה/הלימה /מלחמה  עוד חימום, הכאה הלימה/מלחמה- עד שהברזל משנה את צורתו כפי שתכנן הנפח. עד שהשירים של החבר'ה מהדשא של אביגדור נהיו שירי עממי שלך.. ומה אני אגיד'ך השירים של הדשא של אביגדור זה לא שירים מהשכונה שלנו..

.

נקודה למחשבה,

בגרמניא שכר האדם הוא מהגבוהים בעולם והמפעלים מרויחים מאוד וגרמניא נחשבת מעצמה.

תוצרת המפעלים בגרמניא יותר זולה מבישראל.  בשכר העובד בגרמניא הוא יכול לרכוש יותר מבישראל, נדרש לגרמנים הרבה פחות משכורות לקנות בית מבישראל.

בישראל יש עסקים שטוענים שאם יעלו את שכר העובדים הם יפסידו כסף.

ומשכך יש שתי אפשרויות,

האפשרות הראשונה:

הם מנהלים ברמה נחותה, כי הגרמנים משלמים שכר גבוה יותר ומוכרים בזול יותר את תוצרתם ומרויחים:

כמו שהעיד תומא פיקטי, שיש בני אדם שהצלחתם הכלכלית אינה תלויית כשרון:

האפשרות השנית היא,

שהם משקרים, שהם מרויחים ורוצים להרויח יותר באמצעות שכר נמוך.

ומשכך בעלי העסקים בישראל צריכים לבחור בשלוש אפשרויות:

האפשרות האחת שהם כסילים בורים ועלובי נפש.

האפשרות השנית שהם שקרנים.

האפשרות השלישית היא שהם חרא של בני אדם עוכרי וצוררי ישראל.

בתחפושת היהודים שלהם הם אומרים שכל היהודים ערבים זה לזה, כי הם רוצים שהיהודים ימותו למענם ולהקריב אותם לחטאיהם.

אסור שתהיו ערבים לבני שטיינמץ כשייקום עליו אדם.

אסור שתהיו ערבים לשרי אריסון שיקום עליה אדם.

אסור שתהיו ערבים לעידן עופר שיקום עליו אדם.

בשורה התחתונה אחרי שהוציאו אתכם מגרמניא, גרמניא נהייתה מעצמה כלכלית והצליחה להביא שלום לעם. וכמעט אין מלחמות בארופה.

וזאת המשוואה, אם נצליח להוציא מארצנו את האשכנזים נצליח להגיע לשלום וכלכלה צודקת כמו שהצליחו הגרמנים לאחר גרוש האשכנזים מארצם.

הגרמנים לא צריכים להרגיש לא טוב עם עצמם ושלא יפחדו לגרש את האשכנזים ששבים לבנות חורבות בגרמניא.

ובבקשה מוסלמים לא לצעוק מוות ליהודים- מעתה תגידו – מוות לאשכנזים, מוות למוטי אלון.

כהנא לא חי- כהנא מת.

ותודה למוסלמי שהרג את גנדי האשכנזי. שיש מצב שהוא היה הודי.

.

יש מצב שתגיד להם זאת שרמוטה.. זונה .. אל תקשיבו לה.. החבר'ה של קיציס עושים אותו הדבר שהם עושים צחוק על אדם שלנו ומשכך יש הרבה שלא מתייחסים לדבריו ברצינות כמו שאומרים… גם אם הייתי שרמוטה זה לא אומר שעידן עופר צדיק, זה לא אומר שמתווה הגז הגון, זה לא מצדיק את השכר הנמוך ולא מצדיק את ההומואים. ולא מצדיק שמנתקים לחיילים עניים את הטלפון בעת מלחמה. זה לא מצדיק את ההסללה… בדיוק כמו שלינדנשטראוס ביקש לעשות מיעל שרמוטה כדי להצדיק את הקיבוצניקים שאנסו אותה.

.

אני טוענת שהמוסלמים צריכים לאמר לעולם שהם לא מוכנים לאשר את משילות היישות האשכנזים על ירושלים, וזאת יען כי היישות האשכנזית מטמאת את ירושלים וממושליהם יש גם אנשי תועבה שעל פי דין תורה יש להורגם והם תועבה לירושלים.

מנהיג מוסלמי שיאשר את משילות היישות האשכנזית בירושלים יחטיא את עמו.

ואם האשכנזים לא רוצים שתהיה להם שואה שוב שיוציאו את עצמם ותועבותיהם מירושלים.

אגב,

חשבתם על כך שיש משותף לתושבי גבעת עמל וליפתא ולפלסטינאים. גם לתושבי גבעת עמל הוצע לפנות את האדמה תמורת כסף, גם תושבי גבעת עמל לא הסכימו. את תושבי גבעת עמל אנסו לצאת מהאדמה. את הפלסטינאים יותר קשה להוציא, אם הם יוציאו את הפלסטינאים בדרך שהם הוציאו את גבעת עמל, ההנהגה הפלסטינאית תשלח לפוצץ את המתנחלים שהתנחלו על אדמתם. ההנהגה האשכנזית לא תפוצץ את הפולשים הבבליים שהרחיבו את שכונת בבל.

ולאשכנזים אני אומרת העובדה שאתם רוצים את ציון לא אומרת שאתם יהודים. הדרישה העקשת של ההומאים של מוטי אלון להחזיק בירושלים היא מסכת יהודי שזרע עשיו שם על עצמו, הקיצוניות היא כדי לייצר אמינות. העובדה שהאשכנזים וצאן מרעיתם צועקים מוות לערבים ודורשים את ירושלים לא מייצרת את המשוואה שהם יהודים.

יש מצב שגנדי היה הודי שהגיע לארופה כעובד זר.

נקודה למחשבה.

ידוע לכל ששרה נבנתה מהגר אם ישמעאל.

מתוך המקום הזה תשבו שוב על היחס שלכם לישמעאל ששרה נבנתה מאמו.

להגר יש חלק חשוב בבניית ישראל.

.

צו העת-

לא לאשר להומואים לכנות עצמם בשמות כמו-  דוד, יוסף, משה, יהונתן, יונתן..

על מדינת יהודים חלה החובה לדרוש מהומואים לשנות את שמם, אם אבותיהם נתנו להם שמות של ישראל מהתורה.

אין לי בעיה שישנו את שמם על שם בלק בן ציפור וגוליאת ולוטן אלוף שעיר.

.

נקודה למחשבה:

בתורה יש איסור להתחתן עם עם עמים כמו: כנענים, חיתים ויבוסים..

אין איסור להתחתן עם רוסים. כך שבן ישראל שהתחתן עם בחורה רוסית, אין בעיה עם הדבר. הילדים יהודים כמו עם רות שהתחתנה עם יהודי.

והבנות שהתחתנו עם רוסים מתוך הטעות שהן חשבו שהילדים יהיו יהודים, יכולים להתקבל כגר עימנו כתושבים שעושים ברית וחוגגים את חגנו כמצווה עלינו בחוקי הגר בתורה. וזאת כל עוד אנחנו בטוחים שאין בקרב הרוסים מהעמים שאסור להתחתן איתם, יש סבירות גבוהה שרוב הרוסים אינם מהעמים שאסור להתחתן איתם  יען כי העמים האלה היו מהאזור הזה.

.

צו העת:

ראיתי עני שמוציא בקבוקים מאחד הכלובים של הבקבוקים הפזורים בעיר.  כנראה שיש אנשים שזורקים לכלובים האלה בקבוקים שניתן לקבל תשלום בעבורם.

אנא מכם הקפידו לשים את הבקבוקים קרוב לפחי האשפה ולכלובים ולא בתוכם.

.

לנוכח ידיעתינו שמהימים הראשונים האוניברסיטאות היו מוסד סגור של דת אשכנז ועושי דברה, ברור לכל שאגודת הסטודנטים ששמולי והנגבי מהראשים שלה- היא לא אגודה של סטודנטים עניים. ראשי הסטודנטים פועלים למען הברונים השודדים:

תראה, גם גנץ מעלה איתו הומואים לירושלים וגנץ ביקש להבחר כהאדם שיכול לספק לך בטחון, שאתה מבקש מאנשי תועבה בטחון וחסות, זאת יכולה להיות סוג של קבלת משילות של אלוהות אחרת עליך.

כי הוא מציע לך בטחון בתמורה לאישור אויבנו שמטמאים את ירושלים ומונעים את ההתכנות של בניית בית מקדש לבורא עולם בירושלים.

בדיוק כמו שחיסולו של ג'עברי הוציא את הבנים מההפגנות נגד הטייקונים לשדה הקרב. בדיוק כמו שידע לפיד להוציא את הדוסים ואת הגרים מההפגנות שדרשו צדק חברתי כלכלי לשיוויון , כשהכניס את הדרישה לשיוויון בנטל הצבאי. ברור שהם לא יכלו להשתתף בהפגנות נגד עצמם.

"ב-16 בפברואר 2015 סיים בני גנץ את תפקידו כרמטכ"ל לאחר ארבע שנים בתפקידו." WIKIPEDIA.

בנקודת התפר הזאת בה גנץ מרשיע אתכם הוא מצדיק את עושק אוצרותכם והעברה באמצעותו את אוצרותכם וירושתכם לטייקונים. אני טוענת שיש סוכנים בצבא שיודעים להחיל מלחמה כדי להחיל דין על העם לאחר הרשעתו. ולשים את הנדבנים במקום של:

עַמְּךָ נְדָבֹת בְּיוֹם חֵילֶךָ בְּהַדְרֵי קֹדֶשׁ מֵרֶחֶם מִשְׁחָר לְךָ טַל יַלְדֻתֶיךָ: תהלים.

אני טוענת שחייל בשרות צבאי סדיר הוא מתנדב, הוא תורם, התרומות הן לא תרומות לו. אתה לא יכול לאמר על מתנדב שהוא נתרם במוסדות שהוא עצמו תורם להם. מבחינתי הטייקון תרם למשכורת של גנץ כרמטכ"ל.

וזאת שבירת קסם "רטרואקטיבית" כמו שאומרים..

וחשוב שנבין, לפיד הוא אח של בנט מהשכיבה של מוטי אלון ההומו.

אתה לא מצפה שאני אכנה את הישיבות של הזכרים של מוטי אלון- ישיבות, יען כי הם שוכבים שם.

.

בשורה התחתונה גם גנץ לא יכול למשול בירושלים כשהוא מעלה את ההומואים איתו לירושלים.

מר גנץ ,

גם לך אומר כמו שאמרתי לביבי- תצא מהשטחים.

בעת הזאת שכולם יודעים שמוטי אלון האיש השוכב את זכר משכבי אשה שהדין שלו מוות על פי דין תורה והוא נחשב לתועבה, החבר’ה של דרוקמן לא יצעקו לך שאתה בוגד ולא יקראו לך נאצי ולא ידרשו את מותך.

ברור לכל שהחבר’ה שלא דורשים מוות למוטי אלון, לא יכולים לדרוש מוות ל….

.

וזכור מר גנץ,

העברים והפרעונים היו באותו שטח ורק הפרעונים נפגעו… פסח אתה יודע..

שהאשכנזים לא יאיימו שאם יתקפו את האשכנזים אז גם ישראל ימותו.

.

code: ana- li- za

אנא- לי- זה.

על אותו עקרון של צופן דה ווינצ'י.

המטפל יודע לשאול נפש ממטופל אחד ולהעביר לשני.לעשיר שמבקש לקנות צדקת עני בדרך הזאת ולנקות עצמו.. את מה שיש לעני לכיפורי הנפש כאדם נקי מטפל יודע לקחת לו את זה ולהעביר לעשיר החוטא. וכך קונה לעצמו העשיר נושא חטאת שכל כספי החטאים נשארים אצלו.

.

נקודה למחשבה-

אם אתה לא יהודי, או משבטי ישראל, יום הכיפורים הוא אינו מועד שלך, ומשכך אתה לא יכול להשיג כיפורי נפש במועד של יהודים. המועד הזה אינו חל עליך ולא חל על אבותיך ולא חל ועל משך זרעך. ומשכך אנשים שאינם יהודים לא יכולים לשלח שעירים לעזאזל לחטאיהם ותועבותיהם במועדים יהודים. להזכירך שילוח לשעירות לעזאזל נעשה ביום כיפור. ומשכך עד שלא יבנה בית המקדש בירושלים הגויים לא יכולים להקריב בישראל. או מקרב ישראל בגלויות.

.

וְאִם נֶפֶשׁ אַחַת תֶּחֱטָא בִשְׁגָגָה מֵעַם הָאָרֶץ בַּעֲשׂתָהּ אַחַת מִמִּצְוֹת יְהוָֹה אֲשֶׁר לֹא תֵעָשֶׂינָה וְאָשֵׁם: אוֹ הוֹדַע אֵלָיו חַטָּאתוֹ אֲשֶׁר חָטָא וְהֵבִיא קָרְבָּנוֹ שְׂעִירַת עִזִּים תְּמִימָה נְקֵבָה עַל חַטָּאתוֹ אֲשֶׁר חָטָא: ויקרא.

וּבַיּוֹם הַשְּׁמִינִי יִקַּח שְׁנֵֽי כְבָשִׂים תְּמִימִם וְכַבְשָׂה אַחַת בַּת שְׁנָתָהּ תְּמִימָה וּשְׁלֹשָׁה עֶשְׂרֹנִים סֹלֶת מִנְחָה בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן וְלֹג אֶחָד שָֽׁמֶן: וְהֶֽעֱמִיד הַכֹּהֵן הַֽמְטַהֵר אֵת הָאִישׁ הַמִּטַּהֵר וְאֹתָם לִפְנֵי יְהֹוָה פֶּתַח אֹהֶל מוֹעֵֽד: ויקרא.

ברור לי ולך שאשה שלא התחתנה ואינה בתולה- היא חרוצה (חריץ)- לא יכולה להחשב תמימה.

עַוֶּרֶת אוֹ שָׁבוּר אֽוֹ חָרוּץ אֽוֹ יַבֶּלֶת אוֹ גָרָב אוֹ יַלֶּפֶת לֹֽא תַקְרִיבוּ אֵלֶּה לַֽיהוָֹה וְאִשֶּׁה לֹֽא תִתְּנוּ מֵהֶם עַל הַמִּזְבֵּחַ לַֽיהוָֹֽה:

החריצות היא בהקשר לפגמי הגוף.

וברור שהחרוצה בהקשר לבהמה זאת לא חריצות במובן שהבהמה משקיעה בעבודה, עובדת הרבה שעות.

וַאֲמַרְתֶּם הִנֵּה מַתְּלָאָה וְהִפַּחְתֶּם אוֹתוֹ אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת

וַאֲמַרְתֶּם הִנֵּה מַתְּלָאָה וְהִפַּחְתֶּם אוֹתוֹ אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת וַהֲבֵאתֶם גָּזוּל וְאֶת הַפִּסֵּחַ וְאֶת הַחוֹלֶה וַהֲבֵאתֶם אֶת הַמִּנְחָה הַאֶרְצֶה אוֹתָהּ מִיֶּדְכֶם אָמַר יְהוָה:

גָּזוּל וְאֶת הַפִּסֵּחַ וְאֶת הַחוֹלֶה

אתה נלעג שאתה רוצה להקריב כבש או עז שגנבת וכבש או עז פגום שאין לך צורך בו..

שאתה מבקש להקריב את אלה שלא מניבים לך או שלא שילמת בעבורם כסף, אתה לא מקריב.

לנוכח הידיעה שהאשכנזים קראו לנו שווערצע חייעז, אני טוענת שאם האשכנזים הקריבו מהילדים שהם גזלו מהעדה התימנית זה קורבן גזול על כל מה שמשתמע מכך. להזכירך בני העדה התימנית לא מכרו את ילדיהם , האשכנזים גזלו אותם מהם.

.

וַאֲמַרְתֶּם הִנֵּה מַתְּלָאָה וְהִפַּחְתֶּם

גם הפתיחה שפתחת באפי במוקש בצבא יצר חריץ.

וַיִּיצֶר יְהֹוָה אֱלֹהִים אֶת הָֽאָדָם עָפָר מִן הָאֲדָמָה וַיִּפַּח בְּאַפָּיו נִשְׁמַת חַיִּים וַיְהִי הָֽאָדָם לְנֶפֶשׁ חַיָּֽה:

וַיֹּאמֶר מֶֽלֶךְ סְדֹם אֶל אַבְרָם תֶּן לִי הַנֶּפֶשׁ וְהָֽרְכֻשׁ קַח לָֽךְ:

אני טוענת שהצבא ביקש לרוקן אותי, לשאול נפש ממני, להפיח ממני נדיב או נדיבה שאין להם תשועה ותורמים לצבא ולבתי חולים.

הייתי בתולה אז.. תמימה..

.

רדיו זמן השלום- מוסיקה גרמנית ואוסטרית- CLASIC ו- OPERA- בעריכה.

בתחילתו של יום בחרת להמשיל עצמך לפרה השמנה מהחלום של פרעה.

בעלך שבחר בפרה השמנה בחר בכסף, בשומן.

בשורה התחתונה המשלת את עצמך לבהמה.

אני טוענת שאת בהמה מסוג LABRADOR שלא משנה כמה אוכל תיתן להם הם ירצו עוד, כל בעל לברדור יודע, שגם לאחר ארוחה דשנה חשוב לסגור את דלת ארון האשפה כי אם תשאר פתוחה הם יאכלו גם מפח האשפה.

את לא יודעת שובע את אוכלת גם מהאוכל של העניים.

והפרות השמנות של פרעה היו פרות שסיפקו מאכל לא רק למצרים גם לעמים שבאו לשבר מזון במצרים בעת רעב בארצם.

כאשה בהמה את לא בהמה מהסוג של הפרות מהחלום של פרעה.

לנוכח ידיעתנו שישי משבח מהסוג של משמין את השמנים, אני לא חושבת שישי יוכל לעזור לך.

השמנה.

.

לנוכח היכולת שלך להבין את בינתו של פרעה כשאתה אומד את ההשכלה של פרעה בעת שאתה בוחן בעת הזאת את הפירמידות,

ברור לך שהיו להם כלים טכנולגיים ובינה הנדסית.

ויש הגיון לחשוב שההשכלה של מהנדסי פרעה ויכולות הכלים של הבונים בעת פרעה, עולים על שלך.

תחשוב מבינה זאת אלו מרכבות היו לפרעה..

יש מצב שה- PORCHE נחשבת סוסיתא ביחס למרכבות פרעה.

ותדע לך שפרעה היה עושה הליכת בוקר ביאור.. היה עושה כושר..

לֵךְ אֶל פַּרְעֹה בַּבֹּקֶר הִנֵּה יֹצֵא הַמַּיְמָה וְנִצַּבְתָּ לִקְרָאתוֹ עַל שְׂפַת הַיְאֹר וְהַמַּטֶּה אֲשֶׁר נֶהְפַּךְ לְנָחָשׁ תִּקַּח בְּיָדֶךָ: וְאָמַרְתָּ אֵלָיו יְהֹוָה אֱלֹהֵי הָעִבְרִים שְׁלָחַנִי אֵלֶיךָ לֵאמֹר שַׁלַּח אֶת עַמִּי וְיַעַבְדֻנִי בַּמִּדְבָּר וְהִנֵּה לֹא שָׁמַעְתָּ עַד כֹּה: כֹּה אָמַר יְהֹוָה בְּזֹאת תֵּדַע כִּי אֲנִי יְהוָֹה הִנֵּה אָנֹכִי מַכֶּה בַּמַּטֶּה אֲשֶׁר בְּיָדִי עַל הַמַּיִם אֲשֶׁר בַּיְאֹר וְנֶהֶפְכוּ לְדָם:

פרשת מופת.

יאור..

י-אור

כנראה מקור המילה נילוס הוא מספרדית- NI-LUS אור- LUZ.

.

וְאֵלֶּה יְמֵי שְׁנֵי חַיֵּי אַבְרָהָם אֲשֶׁר חָי מְאַת שָׁנָה וְשִׁבְעִים שָׁנָה וְחָמֵשׁ שָׁנִים: וַיִּגְוַע וַיָּמָת אַבְרָהָם בְּשֵׂיבָה טוֹבָה זָקֵן וְשָׂבֵעַ וַיֵּאָסֶף אֶל עַמָּיו: וַיִּקְבְּרוּ אֹתוֹ יִצְחָק וְיִשְׁמָעֵאל בָּנָיו אֶל מְעָרַת הַמַּכְפֵּלָה אֶל שְׂדֵה עֶפְרֹן בֶּן צֹחַר הַֽחִתִּי אֲשֶׁר עַל פְּנֵי מַמְרֵֽא:

עמיו- ישמעאל ויצחק.

וְאֵלֶּה תֹּלְדֹת יִשְׁמָעֵאל בֶּן אַבְרָהָם אֲשֶׁר יָלְדָה הָגָר הַמִּצְרִית שִׁפְחַת שָׂרָה לְאַבְרָהָם: וְאֵלֶּה שְׁמוֹת בְּנֵי יִשְׁמָעֵאל בִּשְׁמֹתָם לְתוֹלְדֹתָם בְּכֹר יִשְׁמָעֵאל נְבָיֹת וְקֵדָר וְאַדְבְּאֵל וּמִבְשָׂם: וּמִשְׁמָע וְדוּמָה וּמַשָּׂא: חֲדַד וְתֵימָא יְטוּר נָפִישׁ וָקֵדְמָה: אֵלֶּה הֵם בְּנֵי יִשְׁמָעֵאל וְאֵלֶּה שְׁמֹתָם בְּחַצְרֵיהֶם וּבְטִירֹתָם שְׁנֵים עָשָׂר נְשִׂיאִם לְאֻמֹּתָם: וְאֵלֶּה שְׁנֵי חַיֵּי יִשְׁמָעֵאל מְאַת שָׁנָה וּשְׁלֹשִׁים שָׁנָה וְשֶׁבַע שָׁנִים וַיִּגְוַע וַיָּמָת וַיֵּאָסֶף אֶל עַמָּיו:

עמיו- נְבָיֹת וְקֵדָר וְאַדְבְּאֵל וּמִבְשָׂם: וּמִשְׁמָע וְדוּמָה וּמַשָּׂא: חֲדַד וְתֵימָא יְטוּר נָפִישׁ וָקֵדְמָה: אֵלֶּה הֵם בְּנֵי יִשְׁמָעֵאל וְאֵלֶּה שְׁמֹתָם בְּחַצְרֵיהֶם וּבְטִירֹתָם שְׁנֵים עָשָׂר נְשִׂיאִם לְאֻמֹּתָם: 

וַיִּֽהְיוּ יְמֵי יִצְחָק מְאַת שָׁנָה וּשְׁמֹנִים שָׁנָֽה: וַיִּגְוַע יִצְחָק וַיָּמָת וַיֵּאָסֶף אֶל עַמָּיו זָקֵן וּשְׂבַע יָמִים וַיִּקְבְּרוּ אֹתוֹ עֵשָׂו וְיַֽעֲקֹב בָּנָֽיו:

עמיו- יעקב ועשיו.

וַיְכַל יַעֲקֹב לְצַוֹּת אֶת בָּנָיו וַיֶּאֱסֹף רַגְלָיו אֶל הַמִּטָּה וַיִּגְוַע וַיֵּאָסֶף אֶל עַמָּיו:

עמיו- שבטי ישראל.

וַיִּהְיוּ חַיֵּי שָׂרָה מֵאָה שָׁנָה וְעֶשְׂרִים שָׁנָה וְשֶׁבַע שָׁנִים שְׁנֵי חַיֵּי שָׂרָה: וַתָּמָת שָׂרָה בְּקִרְיַת אַרְבַּע הִוא חֶבְרוֹן בְּאֶרֶץ כְּנָעַן וַיָּבֹא אַבְרָהָם לִסְפֹּד לְשָׂרָה וְלִבְכֹּתָהּ:

וַתָּמָת רָחֵל וַתִּקָּבֵר בְּדֶרֶךְ אֶפְרָתָה הִוא בֵּית לָֽחֶם: וַיַּצֵּב יַֽעֲקֹב מַצֵּבָה עַל קְבֻֽרָתָהּ הִוא מַצֶּבֶת קְבֻֽרַת רָחֵל עַד הַיּֽוֹם:

אשה לא נאספת לעמיה..

עוד חיזוק לכך שהמשך הוא מהאבות ולא מהאמהות.

.

כשאשה באה לבד לחוף הים יש הרואים זאת כפתח לשוחח עימה. או "להתחיל" איתה..

הכי נכון לאשה שיושבת לבד בחוף בים הוא ללבוש חולצה או גופיא כשהיא אינה רוחצת בים וזאת כדי להצניע עצמה ביחס ליושבות החוף שאינן לבד וגם ביחס לאלה שלבד, אדם שבא לצוד בים, יותר נוטה ללכת לנשים שיושבות לבד או שתי נשים ללא גברים עמן כשהן עם החוטיני כשרגליהן פתוחות…

זאת הדרך שאני מצאתי למנוע הטרדות בחוף בים.

הכי קטע עם הדוסיות. שבאה דוסית לחוף היא נראית יצור שאינו שייך למקום, היא נראית מהדוסיות האלה שאומרים עליהן שהבעל שלהם בישיבה הן חוגגות על הטכנאי של המכונת כביסה.. אתם יודעים שהדוסים ההומואים של מוטי אלון נראים מאוד מכוערים ביחס לחבר'ה שעושים כושר בים… הן באות לשטוף את העיניים כמו שאומרים.. 

תדעו לכן דוסיות שכולם יודעים למה אתן לא הולכות לחוף הנפרד..

ותדעו לכם דוסים.. יש לכם בעיה עם המציל בחוף הנפרד… הוא חתיך.. והוא עושה את ההליכה שלו בחוף.. כמו דוגמן הוא הולך בחוף… הוא כוכב ביום של הבנות בחוף הנפרד…

.

הרבה שואלים מה היה קודם, התרנגולת או הביצה..

ברור שהתרנגולת. עוף הכנף.

וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת הַתַּנִּינִם הַגְּדֹלִים וְאֵת כָּל נֶפֶשׁ הַחַיָּה הָרֹמֶשֶׂת אֲשֶׁר שָׁרְצוּ הַמַּיִם לְמִינֵהֶם וְאֵת כָּל עוֹף כָּנָף לְמִינֵהוּ וַיַּרְא אֱלֹהִים כִּי טוֹב: וַיְבָרֶךְ אֹתָם אֱלֹהִים לֵאמֹר פְּרוּ וּרְבוּ וּמִלְאוּ אֶת הַמַּיִם בַּיַּמִּים וְהָעוֹף יִרֶב בָּאָרֶץ:

ובדיוק כמו שהיו קודם אדם וחווה ורק אחר כך ילדיהם, כך קודם היו התרנגול והתרנגולת ורק אחר כך הביצה, זאת דרך ההתרבות של הבריאה:

 וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים תַּדְשֵׁא הָאָרֶץ דֶּשֶׁא עֵשֶׂב מַזְרִיעַ זֶרַע עֵץ פְּרִי עֹשֶׂה פְּרִי לְמִינוֹ אֲשֶׁר זַרְעוֹ בוֹ עַל הָאָרֶץ וַיְהִי כֵן:

.

עמיר פרץ הוא האדם שפירגנו לו את כיפת ברזל כדי שישאר בשטח כמו שאומרים..

מאוד מעניין שהוא כמו פואד שגם הוא הולך אונגז'ה עם שמולי (ב- PHOTO של הבחירות הצמידו את שמולי לפרץ (לא פרץ שהיה מאבותיו של דוד)).

.

לבחורה מהים.

אתקן דברי.

יש הוראה מבורא עולם לא לאכול מה שנקרא פירות ים וחזיר.

ומה אני טוענת, עם הסתייגות, כי רק בורא עולם קובע בדבר.

אני טוענת שבמצב כזה, אין רוח נכונה* בך, יען כי הנפש היא בדם.

*נכונה לעשות את דבר הבורא כפי שיועד לך כיהודיה.

אבקש סליחה על כעסי ודברי מתוך מקום זה.

אטען לטובתי, שלא שופטים אדם בכעסו.

.

בעתו של ג'ים מוריסון, ג'ים מוריסון אמר- MUSIC IS YOUR SPACIAL FREIND UNTILL THE END.

בעת הזאת יש מוסיקאים שהם חברים של העם שבקרבו הם פועלים, עד הכסף. עד עידן עופר, עד תשובה, עד שטראוס.

.

בחולון רק במכולת של בוריס (לא בוריס של מזי)  מול מקורי יש את המעדן החדש של שטראוס (עופרה ומיכאל- לא משפחת שטראוס המוסיקאים) עם הטחינה בטעם חלווה ווניל. טעים. יש לו גם חמאה.

.

אין בחוף הים בבת ים את מוכר הארטיקים  עם הצידנית שכל הילדים רצים אליו כשהוא בא.

הבחור של בית הקפה בחוף שאני יושבת בו עושה טעות שהוא לא שולח את המלצר להציע ארטיקים ליושבים קרוב לים.. אפשר גם כריכים לבאים לים שאינם יושבים בבית הקפה שאם תציע להם כריכים תעשייתיים (אתה לא צריך מטבח בשביל לעשות את הכריכים, הם מספקים לך את הסנדוויצ'ים מוכנים עד העסק) במחירי קופיקס ומעט יותר, הם יקנו ממך. אם לא תהיה את האפשרות הזאת הם לא יקנו ממך דבר. כך שאפשרות קבועה כזאת תגדיל את היקף המכירות ולא תגדיל את ההוצאות הקבועות. מי שבא לשתות קפה ולאכול במסעדה ימשיך לעשות זאת.

.

הכי אני מתגעגעת לבחור שהיה מוכר מלאבי וגידיאלה.. אני לא חושבת שמלאבי עגלה סותר מודרניזם ביציאה מחוף הים.. ותחזיר את ההוא עם ה- סוכככר.. ותגיד לו שיגיד מוווותתתק..

.

אני מהדור שנהג לברוח לים כשהיינו בורחים מבית הספר… היום נותנים להם רטלין… הרטלין נותן להם יכולת ללמוד מה שלא מעניין אותם, הרטלין מקיים את עיניהם של הילדים עצומות לרווחה בעת שעמום בעת הזאת.

אריק איינשטיין שר שהוא רוצה לשנות את העולם.

הוא לא אמר בשירו מה הוא רוצה לשנות והוא לא אמר מה אמרו אלה שאמרו שהם רוצים לשנות את העולם לפניו.

.

אני חושבת שהכי מתאים ליום קיץ חם, הם נגינת העוד עם סחלב קר עם מעט קינמון.

מעולם לא שתיתי סחלב קר. נראה לי מעניין. צריך לבדוק אם "אמרו את זה קודם לפני"- אריק.

.

.

ב- 2011 לפי הספורות הנוצריות היתה המחאה הגדולה לדרישת צדק כלכלי חברתי. מעט אחרי שהחלה, נכנס אליה יאיר לפיד עם הדרישה לשיוויון בנטל ואמנון לוי הסעיר את הארץ עם תוכניתו השד העדתי.

כך שאין לטעון שהשיח שאני מנהלת עם הקורות בארץ ישראל בעת הזאת- אינו מתאים לעת הזאת.

מתוך המקום הזה תקראו את דברי.

ותלכו לראות את הסרט סימה ועקנין מכשפה במיוחד בקטע של הראיונות עם נציגי עדות העם בתוכנית הרדיו של סימה.

"שמע ישראל, מה אנחנו נוצרים" מהתוכנית אחד העם אחד.

וכן, סבתא חיה מתה.

.

אדם וחוה היו ערומים גם לפני שאכלו מפרי עץ הדע.

לפני שאכלו מפרי עץ הדעת הם היו ערומים ולא התבוששו.

אחרי שאכלו מפרי עץ הדעת- היו ערומים והתבוששו.

העובדה שאתה מערים אדם היא אינה משוואה וודאית שהאדם יתבושש.

ואם אתה מרשה לעצמך להערים אדם, אין לך כל זכות להתלונן כשמערימים אותך.

.

רדיו זמן השלום- מוסיקה גרמנית ואוסטרית- פרק שני-  CLASIC and CLASSA- היחידה השלמה.

.

די מעניין שכמו רות שבחרה להשאר עם יהודה, אודי אנג'ל בחר להשאר במקנה עופר לאחריו גרושיו מהבת של עופר.

משמע, אודי אנג’ל הצטרף למשפחת עופר והבת של משפחת עופר לא יצאה מבית אביה.

אודי אנג’ל למעשה הוא העבד שנשאר עבד של בעליו גם לאחר שהתגרש מבת אדוניו.

כִּי תִקְנֶה עֶבֶד עִבְרִי שֵׁשׁ שָׁנִים יַעֲבֹד וּבַשְּׁבִעִת יֵצֵא לַחָפְשִׁי חִנָּם: אִם בְּגַפּוֹ יָבֹא בְּגַפּוֹ יֵצֵא אִם בַּעַל אִשָּׁה הוּא וְיָצְאָה אִשְׁתּוֹ עִמּוֹ: אִם אֲדֹנָיו יִתֶּן לוֹ אִשָּׁה וְיָלְדָה לּוֹ בָנִים אוֹ בָנוֹת הָאִשָּׁה וִילָדֶיהָ תִּהְיֶה לַאדֹנֶיהָ וְהוּא יֵצֵא בְגַפּוֹ: וְאִם אָמֹר יֹאמַר הָעֶבֶד אָהַבְתִּי אֶת אֲדֹנִי אֶת אִשְׁתִּי וְאֶת בָּנָי לֹא אֵצֵא חָפְשִׁי: וְהִגִּישׁוֹ אֲדֹנָיו אֶל הָאֱלֹהִים וְהִגִּישׁוֹ אֶל הַדֶּלֶת אוֹ אֶל הַמְּזוּזָה וְרָצַע אֲדֹנָיו אֶת אָזְנוֹ בַּמַּרְצֵעַ וַעֲבָדוֹ לְעֹלָם: שמות.

.

רדיו זמן השלום- מוסיקה גרמנית ואוסטרית- פרק ראשון- ELECTRO and ELECTRO DANCE.

התוכנית מורכבת מתוכנית HIKAYAT EL JDAD- PT4 ללא ה- VIER MINUTEN SPACIAL וצירפתי עוד שני קטעי ELCTRO מגרמניא של שנות ה- SEVENTIES על גבול EIGHTIES.

ונכנסה לנגן  CLUBING.

אתה שומע ישמעאל…

.

באיזשהו שלב הן,
המכונות,
התחילו לרצות את הרגשות.
היו להן רגשות,
סוג של.
אבל לא את אותן הרגשות.
הן החלו להשתמש באותן מילים.
באותם דימויים.
באותם תאורים.
הן החלו לעשות את אותן תנועות.
הלכו אותו דבר.
רקדו באותו קצב.
זה עבד באיזשהו אופן,
אבל לא ממש.
הייתה את הלהבה.
היה הניצוץ.
אבל זה לא התניע.
.

.

.

אלטלנה.

ניתן לראות נקודות השקה בין לבין:

"נורדאו, שנשא לאישה פרוטסטנטית, היה בהגדרתו יהודי מתבולל – שפסק מלקיים מצוות – בן לתרבות האירופית. הוא העיד על עצמו כי נמשך יותר לתרבות הגרמנית: "בהגיעי לגיל חמש-עשרה, נטשתי את אורח החיים היהודי ואת לימוד התורה… היהדות נותרה עבורי לא יותר מזיכרון, ומאז חשתי עצמי תמיד גרמני, גרמני בלבד."" WIKIPEDIA.

.

Copyright © 2021 . All rights reserved.