מחברת כתיבה- חודש חמישי בשנת שבעים ואחת.

.

הממתיק לקיץ..

דבש וחמאת קוקוס.

לשים כפית דבש על צלוחית קטנה ועל הדבש לשים כפית חמאת קוקוס.

ולאכול, עם האצבע..

לפני נסיון:

טחינה+דבש+חמאת קוקוס.

לאחר טעימה אדווח עם טעים.

.

 

זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו: הוּא יְהוָה אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:  זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר: אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק: תהלים.

זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:

וּבִשְׁנַת אַחַת לְכוֹרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס לִכְלוֹת דְּבַר יְהוָה מִפִּי יִרְמְיָה הֵעִיר יְהוָה אֶת רוּחַ כֹּרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס וַיַּעֲבֶר קוֹל בְּכָל מַלְכוּתוֹ וְגַם בְּמִכְתָּב לֵאמֹר: כֹּה אָמַר כֹּרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס כֹּל מַמְלְכוֹת הָאָרֶץ נָתַן לִי יְהוָה אֱלֹהֵי הַשָּׁמָיִם וְהוּא פָקַד עָלַי לִבְנוֹת לוֹ בַיִת בִּירוּשָׁלִַם אֲשֶׁר בִּיהוּדָה: עזרא.

בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:

מִי בָכֶם מִכָּל עַמּוֹ יְהִי אֱלֹהָיו עִמּוֹ וְיַעַל לִירוּשָׁלִַם אֲשֶׁר בִּיהוּדָה וְיִבֶן אֶת בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל הוּא הָאֱלֹהִים אֲשֶׁר בִּירוּשָׁלִָם: וְכָל הַנִּשְׁאָר מִכָּל הַמְּקֹמוֹת אֲשֶׁר הוּא גָר שָׁם יְנַשְּׂאוּהוּ אַנְשֵׁי מְקֹמוֹ בְּכֶסֶף וּבְזָהָב וּבִרְכוּשׁ וּבִבְהֵמָה עִם הַנְּדָבָה לְבֵית הָאֱלֹהִים אֲשֶׁר בִּירוּשָׁלִָם: וַיָּקוּמוּ רָאשֵׁי הָאָבוֹת לִיהוּדָה וּבִנְיָמִן וְהַכֹּהֲנִים וְהַלְוִיִּם לְכֹל הֵעִיר הָאֱלֹהִים אֶת רוּחוֹ לַעֲלוֹת לִבְנוֹת אֶת בֵּית יְהוָה אֲשֶׁר בִּירוּשָׁלִָם: וְכָל סְבִיבֹתֵיהֶם חִזְּקוּ בִידֵיהֶם בִּכְלֵי כֶסֶף בַּזָּהָב בָּרְכוּשׁ וּבַבְּהֵמָה וּבַמִּגְדָּנוֹת לְבַד עַל כָּל הִתְנַדֵּב: וְהַמֶּלֶךְ כּוֹרֶשׁ הוֹצִיא אֶת כְּלֵי בֵית יְהוָה אֲשֶׁר הוֹצִיא נְבוּכַדְנֶצַּר מִירוּשָׁלִַם וַיִּתְּנֵם בְּבֵית אֱלֹהָיו: עזרא.

 

ויאסף אל עמיו.

.

יש הבדל בין נוצרים ערבים לנוצרים אמריקאים. נוצרים ערבים הם בקבוצה של האיסלאם. 

והם חלק מעם שהגדרתו רחבה יותר מהאיסלאם- ARAB .

יש התכנות גבוהה שהם גם מישמעאל, מזרע אברהם שמשורש שם, אברהם, גם השפה הערבית וגם השפה העברית ומשכך הם בני ובנות המקום הזה.

הפרסית היא אינה שפה ערבית. היתה עת שחכמי העם הפרסי עשו מלאכת הסרת המילים הערביות מהשפה הנכתבת והמדוברת בפרס.

אַזְכִּיר רַהַב וּבָבֶל לְיֹדְעָי הִנֵּה פְלֶשֶׁת וְצוֹר עִם כּוּשׁ זֶה יֻלַּד שָׁם:  וּלֲצִיּוֹן יֵאָמַר אִישׁ וְאִישׁ יֻלַּד בָּהּ וְהוּא יְכוֹנְנֶהָ עֶלְיוֹן:  יְהוָה יִסְפֹּר בִּכְתוֹב עַמִּים זֶה יֻלַּד שָׁם סֶלָה: תהלים.

וַיְהִי כָל הָאָרֶץ שָׂפָה אֶחָת וּדְבָרִים אֲחָדִים: וַיְהִי בְּנָסְעָם מִקֶּדֶם וַיִּמְצְאוּ בִקְעָה בְּאֶרֶץ שִׁנְעָר וַיֵּשְׁבוּ שָׁם: וַיֹּאמְרוּ אִישׁ אֶל רֵעֵהוּ הָבָה נִלְבְּנָה לְבֵנִים וְנִשְׂרְפָה לִשְׂרֵפָה וַתְּהִי לָהֶם הַלְּבֵנָה לְאָבֶן וְהַחֵמָר הָיָה לָהֶם לַחֹמֶר: וַיֹּאמְרוּ הָבָה נִבְנֶה לָּנוּ עִיר וּמִגְדָּל וְרֹאשׁוֹ בַשָּׁמַיִם וְנַעֲשֶׂה לָּנוּ שֵׁם פֶּן נָפוּץ עַל פְּנֵי כָל הָאָרֶץ: וַיֵּרֶד יְהֹוָה לִרְאֹת אֶת הָעִיר וְאֶת הַמִּגְדָּל אֲשֶׁר בָּנוּ בְּנֵי הָאָדָם: וַיֹּאמֶר יְהֹוָה הֵן עַם אֶחָד וְשָׂפָה אַחַת לְכֻלָּם וְזֶה הַחִלָּם לַעֲשׂוֹת וְעַתָּה לֹא יִבָּצֵר מֵהֶם כֹּל אֲשֶׁר יָזְמוּ לַעֲשׂוֹת: הָבָה נֵרְדָה וְנָבְלָה שָׁם שְׂפָתָם אֲשֶׁר לֹא יִשְׁמְעוּ אִישׁ שְׂפַת רֵעֵהוּ: וַיָּפֶץ יְהֹוָה אֹתָם מִשָּׁם עַל פְּנֵי כָל הָאָרֶץ וַיַּחְדְּלוּ לִבְנֹת הָעִיר: עַל כֵּן קָרָא שְׁמָהּ בָּבֶל כִּי שָׁם בָּלַל יְהֹוָה שְׂפַת כָּל הָאָרֶץ וּמִשָּׁם הֱפִיצָם יְהֹוָה עַל פְּנֵי כָּל הָאָרֶץ: בראשית.

 יְהוָה יִסְפֹּר בִּכְתוֹב עַמִּים זֶה יֻלַּד שָׁם סֶלָה: תהלים.

עַל כֵּן קָרָא שְׁמָהּ בָּבֶל כִּי שָׁם בָּלַל יְהֹוָה שְׂפַת כָּל הָאָרֶץ וּמִשָּׁם הֱפִיצָם יְהֹוָה עַל פְּנֵי כָּל הָאָרֶץ: בראשית.

.

.

ברור לי ולך, שבעת הזאת אתה יכול להבין שאין לך יכולת להקריב קורבן למילואים. למרות שאתה מקריב קורבן לצורך מילואים, ברור לך שהפעולה עקרה.

.

על פי כל הגיון אין טעם לעבוד עם חנויות הסלולאר שהוקמו להחליף את שרות הלקוחות של חברות הסלולאר אם הן עובדות על אותו CONSEPT כמו חברות הסלולאר. מוכרות ונותנות שרות למותגים יקרים בלבד. שקונים מכשיר דרך חברות הסלולאר השרות והאחריות והתיקונים יותר זולים והם חלק מהשרות הכולל ואין צורך ללכת ליבואן שיש תקלה, חברת הסלולאר נותנת שרות ואחריות למוצר שהיא מוכרת.

מבחינתי הפרטת שרות הלקוחות של חברות הסלולאר, לא נכונה. אני טוענת שאדם שלא ימשיך את ה- CONSEPT של מותגים ויתן שרות תיקונים למכשירים לא יקרים, יוצא מהשוק על ידי הכוחות הפועלים בשוק לדכא תחרות שבאה להטיב עם העם.

.

בשורה התחתונה הפועלים בשוק הם אנשים שאומנו לקבל ולקיים סדר שוק קיים. טכנאי תיקונים הוא אינו טכנאי אומן אם הוא יודע לתקן  רק מותגים "מורשים" ולא יודע לתקן מכשירים לא יקרים.

.

החנויות האלה ברובן, הן חנויות של- הבה ונתחכמה לו. בסך הכל הן מקיימות חרישת צירים עמוקה יותר. כרשת שהוכנה מראש… המדף שלהם אותו מדף של חברות הסלולאר..  חרישה מסוג זה היא עוד מסכה ששם על עצמו היבואן של המותגים היקרים, אותו הדבר עם חנויות המכולת שמשמרות על המדף את המותג היקר… אם חברה חדשה לא תזכה למקום במדף במכולת , או לשרות נכון לתוצרתה היא לא תוכל לפעול בשוק.

אותו הדבר בתחום המזון:

יצרנים חדשים בתחום המזון צריכים להתחיל לחשוב להקים מכולות עם אנשים שלהם , אותה מכולת בדיוק. עם תנובה ועם שטראוס אך עם מקום נכון לתוצרת שלהם.

בעת חרישה מהסוג הזה, כל יבואן חדש צריך להתחיל לחרוש את חרישתו. אם לא תהיה לו חרישה בשטח תוצרתו לא תראה על המדף בחנות הקרובה לבית הצרכנים.

זה בדיוק כמו שקבלן בנין קטן לא יקבל הלוואות מימון מבנק, כמו שמקבלים החברות הגדולות- כמו שיכון ובינוי, AFI של לבייב, DENIA SIBUS , אקירוב ודלק נדלן.

שהחברות ה"מחלחלות" נותנים עדיפות לקבוצת בני אדם שלהם, אז קשה ליצרן  חדש להכנס לסחור בשוק שלא מתקיים בו מסחר אמת.

בימים הראשונים החברות המחלחלות היו מוסדות המדינה. מוסדות המדינה עשו אותו הדבר גם בתחום ההשכלה. צמיחת הדור בתחום ההשכלה בעת הזאת על ידי מוסדות המדינה היא הדרישה להוסיף תשלום ללימודים- יוקרתיים.

גם במקרה הנזכר בכתובה זאת, יד השרים היתה במעל הזה בראשונה.

כִּי נָשְׂאוּ מִבְּנֹתֵיהֶם לָהֶם וְלִבְנֵיהֶם וְהִתְעָרְבוּ זֶרַע הַקֹּדֶשׁ בְּעַמֵּי הָאֲרָצוֹת וְיַד הַשָּׂרִים וְהַסְּגָנִים הָיְתָה בַּמַּעַל הַזֶּה רִאשׁוֹנָה: עזרא.

.

בשורה התחתונה במבחן שבעים השנים  כיחידה אחת של רוח יצירה מהמקום, רמת היצירה של הפועלים המורשים בתחום המוסיקה בגבולות ארץ ישראל לעומת בני ובנות ארצות המזרח התיכון הערביות- היא עלובה ומעליבה את ישראל שהיא קוראת ליצירת דת אשכנז יצירה ישראלית.

היצירה המוסיקלית  בישראל הנשלטת על ידי דת אשכנז לא זוכה על פי MICHAL VISION לתואר אומנות.

אותו הדבר עם הטכנאים האלקטרונים..

די מעניין שתלמידי תחום האלקטרוניקה בישראל הגיעו עד רמת הטכנאות. ההשכלה  שהם מקבלים לא הביאה אותם לייצר TELEPHON תוצרת ישראל.

ברור לכל שהמלחמות שישמשו כ"משחק מקדים" ליצירת רגש והנאה משירת דת אשכנז. אילולי המלחמות השירים שלהם לא היו מרגשים אתכם.

די מעניין שללבנונים יש- STRIMER משלהם להציג את בכורותיהם.. ואתם מציגים את בכורותיכם דרך במות אינטרנטיות שאינן מארצכם..

ב- STATE OF MIND הזה תקשיבו ליצירה של אומנים מהעת הזאת והעת שקדמה לזאת בארצות שאמרתם עליהם שיצירתם נחותה, לכן השתקתם את המוסיקה הזאת והלחמתם  את הענף איל גולן  על העץ האשכנזי של ערוץ-2.

רדיו זמן השלום–לשנת שבעים ואחת. 

אם ערוץ 2 של הטייקונים לא יציג או יציג לא נכונה את המתחרים של שמולי ולפיד, אתם תקנו רק שמולי ולפיד.

אני טוענת שבעת הזאת יש חרישה מובנית של מפיצי גראס ברשיון מהמדינה על ידי מתן "אישור" לצרוך גראס באמצעות מרשם "רופא", שמרשם זה הוא למעשה כלי להסתיר את המעל הזה של השרים וסגני השרים , הרופאים והשוטרים בעת הזאת.

.

.

בשורה התחתונה,

אני בשבי הלבנוני ב- ANGHAMI וסוהרי הם- FAIRUZ RAHBANI KHALIFE NAHME EL KHALIL MAYAM SALEH WAST EL BALAD  AMIN BANI NAMEJOO NAZERI ועוד…

בעת החדשה אפשר להיות בשבי הלבנוני  מבלי לצאת מחולון.

אין צורך לנהל משא ומתן לשחרורי.

טוב לי בשבי.

.

Copyright © 2020 . All rights reserved.