מחברת כתיבה- האחד ועשרים לחודש בחודש השמיני בשנת שבעים ואחת.

תראה,

בתחילתו של יום בני שטיינמץ עזב את הארץ לשווייץ כדי לא לשלם מס בישראל.. הרגיש גבר…בסופו של יום השווצרים הראו לבני שיינמץ את הדרך החוצה לאחר פרשת השוחד בגינאה ובני שטיינמץ עזב בבושת פנים את ארופה לקבל מקלט בישראל בשכונת העשירים שפלשו לארסוף.

.

שאמא אומרת לבן שלה- אני אהרוג אותך אם לא תעשה כך וכך… אין לה כוונות לרצוח את הבן שלה  אם…"אני אהרוג אותך אם…" זה סלנג.. שנכנס לדיבור בעת הזאת בישראל. ברור שהבן לא צריך להשכים להרוג את אימו.

ברור שההומו לא יכול לדרוש את המשפט- הקם להורגך השכם והורגו בהקשר לתורה שדורשת את מות האיש השוכב את זכר משכבי אשה.

החוק בתורת ישראל הוא להרוג אותך איציק שמולי, בורא עולם ציווה להרוג אותך איציק שמולי.  תוציא את עצמך ואת התועבה שלך מירושלים, אתם קמתם להורגנו.

אגב,

המשפט הקם להורגך השכם והורגו, אינו מהתורה.

אם אתה תתבע אותי על הסתה לרצח אישים השוכבים את זכר משכבי אשה בבית המשפט בישראל, המדינה תעמיד  לדין ואשמה את תורת ישראל ואם המדינה תרשיע את התורה שדורשת את מות האישים השוכבים את זכר משכבי אשה בהסתה לרצח.  המדינה תוותר על זכות הקיום של מדינת ישראל על פי דבר תורה. תוותר על זכות הירושה של ישראל, על פי דבר תורה.

אני טוענת שהמושלים לא ישראל, לכן אין להם בעיה להביא במשפט את תורת ישראל.

וַיְדַבֵּר יְהֹוָה אֶל מֹשֶׁה לֵּאמֹר: דַּבֵּר אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם אִישׁ אִישׁ כִּי תִשְׂטֶה אִשְׁתּוֹ וּמָעֲלָה בוֹ מָעַל: וְשָׁכַב אִישׁ אֹתָהּ שִׁכְבַת זֶרַע וְנֶעְלַם מֵעֵינֵי אִישָׁהּ וְנִסְתְּרָה וְהִיא נִטְמָאָה וְעֵד אֵין בָּהּ וְהִוא לֹא נִתְפָּשָׂה: וְעָבַר עָלָיו רוּחַ קִנְאָה וְקִנֵּא אֶת אִשְׁתּוֹ וְהִוא נִטְמָאָה אוֹ עָבַר עָלָיו רוּחַ קִנְאָה וְקִנֵּא אֶת אִשְׁתּוֹ וְהִיא לֹא נִטְמָאָה: וְהֵבִיא הָאִישׁ אֶת אִשְׁתּוֹ אֶל הַכֹּהֵן וְהֵבִיא אֶת קָרְבָּנָהּ עָלֶיהָ עֲשִׂירִת הָאֵיפָה קֶמַח שְׂעֹרִים לֹא יִצֹק עָלָיו שֶׁמֶן וְלֹא יִתֵּן עָלָיו לְבֹנָה כִּי מִנְחַת קְנָאֹת הוּא מִנְחַת זִכָּרוֹן מַזְכֶּרֶת עָוֹן: וְהִקְרִיב אֹתָהּ הַכֹּהֵן וְהֶעֱמִדָהּ לִפְנֵי יְהֹוָה: וְלָקַח הַכֹּהֵן מַיִם קְדֹשִׁים בִּכְלִי חָרֶשׂ וּמִן הֶעָפָר אֲשֶׁר יִהְיֶה בְּקַרְקַע הַמִּשְׁכָּן יִקַּח הַכֹּהֵן וְנָתַן אֶל הַמָּיִם: וְהֶעֱמִיד הַכֹּהֵן אֶת הָאִשָּׁה לִפְנֵי יְהֹוָה וּפָרַע אֶת רֹאשׁ הָאִשָּׁה וְנָתַן עַל כַּפֶּיהָ אֵת מִנְחַת הַזִכָּרוֹן מִנְחַת קְנָאֹת הִוא וּבְיַד הַכֹּהֵן יִהְיוּ מֵי הַמָּרִים הַמְאָרְרִים: וְהִשְׁבִּיעַ אֹתָהּ הַכֹּהֵן וְאָמַר אֶל הָאִשָּׁה אִם לֹא שָׁכַב אִישׁ אֹתָךְ וְאִם לֹא שָׂטִית טֻמְאָה תַּחַת אִישֵׁךְ הִנָּקִי מִמֵי הַמָּרִים הַמְאָרְרִים הָאֵלֶּה: וְאַתְּ כִּי שָׂטִית תַּחַת אִישֵׁךְ וְכִי נִטְמֵאת וַיִּתֵּן אִישׁ בָּךְ אֶת שְׁכָבְתּוֹ מִבַּלְעֲדֵי אִישֵׁךְ: וְהִשְׁבִּיעַ הַכֹּהֵן אֶת הָאִשָּׁה בִּשְׁבֻעַת הָאָלָה וְאָמַר הַכֹּהֵן לָאִשָּׁה יִתֵּן יְהֹוָה אוֹתָךְ לְאָלָה וְלִשְׁבֻעָה בְּתוֹךְ עַמֵּךְ בְּתֵת יְהֹוָה אֶת יְרֵכֵךְ נֹפֶלֶת וְאֶת בִּטְנֵךְ צָבָה: וּבָאוּ הַמַּיִם הַמְאָרְרִים הָאֵלֶּה בְּמֵעַיִךְ לַצְבּוֹת בֶּטֶן וְלַנְפִּל יָרֵךְ וְאָמְרָה הָאִשָּׁה אָמֵן אָמֵן: וְכָתַב אֶת הָאָלֹת הָאֵלֶּה הַכֹּהֵן בַּסֵּפֶר וּמָחָה אֶל מֵי הַמָּרִים: וְהִשְׁקָה אֶת הָאִשָּׁה אֶת מֵי הַמָּרִים הַמְאָרְרִים וּבָאוּ בָהּ הַמַּיִם הַמְאָרְרִים לְמָרִים: וְלָקַח הַכֹּהֵן מִיַּד הָאִשָּׁה אֵת מִנְחַת הַקְּנָאֹת וְהֵנִיף אֶת הַמִּנְחָה לִפְנֵי יְהֹוָה וְהִקְרִיב אֹתָהּ אֶל הַמִּזְבֵּחַ: וְקָמַץ הַכֹּהֵן מִן הַמִּנְחָה אֶת אַזְכָּרָתָהּ וְהִקְטִיר הַמִּזְבֵּחָה וְאַחַר יַשְׁקֶה אֶת הָאִשָּׁה אֶת הַמָּיִם: וְהִשְׁקָהּ אֶת הַמַּיִם וְהָיְתָה אִם נִטְמְאָה וַתִּמְעֹל מַעַל בְּאִישָׁהּ וּבָאוּ בָהּ הַמַּיִם הַמְאָרְרִים לְמָרִים וְצָבְתָה בִטְנָהּ וְנָפְלָה יְרֵכָהּ וְהָיְתָה הָאִשָּׁה לְאָלָה בְּקֶרֶב עַמָּהּ: וְאִם לֹא נִטְמְאָה הָאִשָּׁה וּטְהֹרָה הִוא וְנִקְּתָה וְנִזְרְעָה זָרַע: זֹאת תּוֹרַת הַקְּנָאֹת אֲשֶׁר תִּשְׂטֶה אִשָּׁה תַּחַת אִישָׁהּ וְנִטְמָאָה:  אוֹ אִישׁ אֲשֶׁר תַּעֲבֹר עָלָיו רוּחַ קִנְאָה וְקִנֵּא אֶת אִשְׁתּוֹ וְהֶעֱמִיד אֶת הָאִשָּׁה לִפְנֵי יְהֹוָה וְעָשָׂה לָהּ הַכֹּהֵן אֵת כָּל הַתּוֹרָה הַזֹּאת: וְנִקָּה הָאִישׁ מֵעָוֹן וְהָאִשָּׁה הַהִוא תִּשָּׂא אֶת עֲוֹנָהּ: במדבר.

.

וְשָׁכַב אִישׁ אֹתָהּ שִׁכְבַת זֶרַע וְנֶעְלַם מֵעֵינֵי אִישָׁהּ וְנִסְתְּרָה וְהִיא נִטְמָאָה וְעֵד אֵין בָּהּ וְהִוא לֹא נִתְפָּשָׂה: 

שִׁכְבַת זֶרַע

אשה לא יכולה לשכב עם אשה משכב שכבת זרע.

וזאת שבירת קסם.

אמא של גל תהיה שמחה על הדבר, היא שכבה עם אשה ולא עם איש כשהיתה בעולת בעל.

פזית אמא של סער שכבה עם איש משכב שכבת זרע שהיתה בעולת בעל. ולכן היא מבוערת מישראל.

וְנִקָּה הָאִישׁ מֵעָוֹן וְהָאִשָּׁה

אבא של סער עשה טוב שהתגרש מאמא של סער הוא לא נושא בעוונה.

וְהָאִשָּׁה הַהִוא תִּשָּׂא אֶת עֲוֹנָהּ:

בשורה התחתונה אני טוענת שלנוכח העובדה שבעל נושא בעוון אשתו, יש אישים שברצונם להפיל אשמה על איש, שוכבים שכבת זרע עם אשתו. הדין על עוון כזה הוא- דין מוות וביעור מישראל.

זאת דרך להוריד מתחרה פוליטי, מתחרה עיסקי וכו.. זאת גם דרך של אשה להרוג את בעלה ולקבל את כספי הביטוח.

לכן חשוב להוכיח משכבים כאלה כדי שהבעל לא ישא בעוון אשתו, כדי שתהיה לו את היכולת לגרש את אשתו ולא לשאת בעוונה.

אם תמשיל כל משכב למשכב שכבת זרע אז:

תביא באשמה את הבן שלך שהתארח אצל החבר שלו והם שכבו באותה מיטה.

הבן שלך שמתארח אצל החבר שלו והם שוכבים בלילה באותה מיטה, לא עושים חטא של של אישים השוכבים את זכר משכבי אשה. לא כל משכב על אותה מיטה עושה את המשכב למשכב שכבת זרע.

וזאת שבירת קסם.

.

וְהָיְתָה הָאִשָּׁה לְאָלָה בְּקֶרֶב עַמָּהּ:

מפה ניתן ללמוד שאשה בעולת בעל ששכבה משכב שכבת זרע עם איש שאינו בעלה, אסורה לבני ישראל.

.

וְאִישׁ כִּֽי יַקְרִיב זֶֽבַח שְׁלָמִים לַֽיהֹוָה לְפַלֵּא נֶדֶר אוֹ לִנְדָבָה בַּבָּקָר אוֹ בַצֹּאן תָּמִים יִֽהְיֶה לְרָצוֹן כָּל מוּם לֹא יִֽהְיֶה בּֽוֹ: עַוֶּרֶת אוֹ שָׁבוּר אֽוֹ חָרוּץ אֽוֹ יַבֶּלֶת אוֹ גָרָב אוֹ יַלֶּפֶת לֹֽא תַקְרִיבוּ אֵלֶּה לַֽיהוָֹה וְאִשֶּׁה לֹֽא תִתְּנוּ מֵהֶם עַל הַמִּזְבֵּחַ לַֽיהוָֹֽה: ויקרא.

וְאִישׁ כִּֽי יַקְרִיב זֶֽבַח שְׁלָמִים לַֽיהֹוָה לְפַלֵּא נֶדֶר אוֹ לִנְדָבָה בַּבָּקָר אוֹ בַצֹּאן תָּמִים יִֽהְיֶה לְרָצוֹן כָּל מוּם לֹא יִֽהְיֶה בּֽוֹ:

סוגי המום:

עַוֶּרֶת אוֹ שָׁבוּר אֽוֹ חָרוּץ אֽוֹ יַבֶּלֶת אוֹ גָרָב אוֹ יַלֶּפֶת לֹֽא תַקְרִיבוּ אֵלֶּה לַֽיהוָֹה וְאִשֶּׁה לֹֽא תִתְּנוּ מֵהֶם עַל הַמִּזְבֵּחַ לַֽיהוָֹֽה:

חרוץ זה לא במובן של חרוץ בעבודה, זה במובן של מום בגוף.

לי יש עצם שבורה באצבע של הרגל, ואת החריץ באף מהמוקש בצבא.

מפה אנו יכולים ללמוד מדוע אמהות שלחו את ילדיהן עם סנדלים וגרביים לבית הספר גם בימי הקיץ החמים.

גרב זאת מילה שהוצאה מהקשרה בישראל בעת הזאת.

.

your  being as a  pigs and  dogs does not make us a sheep.

וזאת שבירת קסם.

.

אסור שילדים יהודים ילמדו בבית ספר על שם אדם, אשכנזי מסריח, שהציע להכחיד אותם.

בשורה התחתונה הנאצים נענו להצעתו של נורדאו והכחידו את האשכנזים שההגירה לארופה היתה הכרח להם.

הכחידו אותם ונהגו בהם כבחיות לשחיטה..

עדתו של נורדאו קראו לנו- חיות, שווערצע חייהס.

אתם צריכים להבין שנורדאו היה מנהיג שלהם בארופה.

מרד הנעורים של תלמידי בית ספר נורדאו צריך להיות מחיקת השם נורדאו מבית הספר שלהם ולסרב ללבוש חולצות עם השם של האדם שהציע להכחיד אותם.

תראה, TLV גפן הוא בן עמו של נורדאו, המרד שלו באבותיו שזיינו אותו ועשו אותו דור מזויין, הוא לא המרד של המזרחי.

TLV גפן מרדים את ילדי הפרחים, שהוא תודמת כמורד ומנהיג מרד שמכוון את מרד הנעורים ללצבוע את הפנים,  ובגדים נועזים וכו' עם מראה דו מיני..

המרד של המזרחים הוא לתקוף את עמו של TLV גפן.

תראה, בוב דילן (ש- TLV גפן סופר עצמו ואת בנו בספורותיו) היה מהלבנים שדרשו שיוויון לאפרואמריקאים.

TLV גפן לא דרש שיוויון למזרחים.

בת עמו של אבא של TLV גפן, גולדה מאיר. קראה לנו- לא נחמדים והיא ובני עמה סללו וסוללים יהודים לפרנסה דלה ועוני  (הגרמנים האשימו אותם באותה האשמה).

אבא של TLV גפן וחבריו בני דורו, לא התלוננו על הדבר בשירתם.

הם היו בעד השחורים באמריקה, אך נהגו בכהי העור בישראל כמו שנהג הלבן באמריקה בשחורים.

ההזדהות שלהם עם מאבקם של האפרואמריקאים היתה מסכה שבאה להסתיר את הגזענות שלהם ליהודים.

לעתים הם מאמצים "שחור מחמד" סוג של אשר,  כדי להפריך אשמת  גזענות.

הגיע הזמן שנקרא לאשכנזים בשמם: צי-בור- בורים- אפרטהייד.

מקור רוב האשכנזים הם מאזורי הבורים- גרמניא, הולנד , אוסטריא, שווייץ..

נכון, הם היו בעוד מקומות בארופה, היו להם שליחים בכל ארופה, אך בארצות אלה היה הריכוז הגבוה שלהם.

לעידן עופר אין בעיה ש- TLV גפן ישיר שלום רק שלא יתעסק בעניינים של כלכלה וצדק חברתי כלכלי…, גם עידן עופר בעצמו הלך לעשות שיחות שלום עם אבו מאזן ושניהם עשו מסיבת עתונאים לאחר שיחתם..

.

הגרמנים השיבו לעצמם את מה שעשקו האשכנזים מהם.

המילה חרם בתורה היא השלל שאתה בוזז את אויבך.

הביזה שהטייקונים בוזזים את ישראל, מומשלת לביזה שבזים הטייקונים את ישראל כאויבים של ישראל, הפעולות שהם עושים על ישראל הן פעולות הרשעת ישראל כדי להצדיק את החמס שהם חומסים את ישראל כדי שהחמס יהיה החרמת שלל ישראל כעם חוטא.

.

דת אשכנז הולכת בדרך שהיא יודעת את סופה.

בשואה הבאה,

תזכרו ותזכירו לעמים שיהודים מהמזרח התיכון הם לא מאותו העם של האשכנזים.

ובעת הזאת תקפידו אתם בהפרדה בינכם לבניהם ותזכירו להם שהם  אמרו לכם שאתם נחותים, שווערצע חייעז.

הם ישירו לכם- כולנו יהודים .

תגידו שלא, שהם לא יהודים שהם לא מאותו עם שלכם- הם לא יהודים.

שלא תשאו בחטאתם.

שלא תמותו איתם.

מהבחינה הזאת, שואת אשכנז היא פסח ליהודי המזרח.

.

כדי לבחון שוב את הקנאביס יש לבדוק:

כמה תאונות דרכים היו שהנהג :

  • בהשפעת גראס (ולא קוקאין, LSD , הרואין, קראק, אקסטזי).
  • בהשפעת אלכוהול.
  • ללא כל השפעה- ללא גראס וללא אלכוהול .

כמה מקרה אלימות היו שהאדם המכה:

  • בהשפעת גראס. (ולא קוקאין, LSD , הרואין, קראק, אקסטזי).
  • בהשפעת אלכוהול.
  • ללא כל השפעה- ללא גראס וללא אלכוהול.

אני טוענת שמעשני גראס הכי פחות מעורבים בתאונות דרכים כולל בהשוואה לנהגים ללא השפעת גראס או אלכוהול.

ואותו הדבר לגבי בני אדם מכים.

  • יכול להיות שאני טועה, אני מדברת מתוך הערכה לפי דיווחים במוסרות, לא שמעתי על תאונות בהשפעת גראס.

אני טוענת שאישור הגראס יפחית את צריכת האלכוהול, ומשכך יפחית את התאונות ואת מקרי ההכאות.

תראה,

אם נהג משאית בהשפעת אלכוהול, ידרוס את שני פלטי ומשפחתה,  יהיה מצחיק שהמשטרה תבדוק בדיקת אלכוהול את הנהג וזאת לנוכח ידעתינו שהגברת פלטי לא נבדקה אם היתה תחת השפעת אלכוהול כשדרסה למוות את גל בק.

.

כִּי תֹאמַר אֱדוֹם רֻשַּׁשְׁנוּ וְנָשׁוּב וְנִבְנֶה חֳרָבוֹת כֹּה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת הֵמָּה יִבְנוּ וַאֲנִי אֶהֱרוֹס וְקָרְאוּ לָהֶם גְּבוּל רִשְׁעָה וְהָעָם אֲשֶׁר זָעַם יְהוָה עַד עוֹלָם: מלאכי.

הֵמָּה יִבְנוּ

צריך לבנות כדי שיהיה מה להרוס.

זה לא הישג בשבילך שבנית את מה שהובטח שנראה שיהרס שוב.

.

חשוב שהאישים השוכבים את זכר משכבי אשה  ידעו שעל פי דבר תורה הם נושאים באשמה שהדין שלה הוא דין מוות.

בארץ היהודים הם בני מוות. הריגתם אינה רצח. הריגתם היא מצווה.

מתוך המקום הזה.

תצאו מישראל.

כִּֽי מֵרֹאשׁ צֻרִים אֶרְאֶנּוּ וּמִגְּבָעוֹת אֲשׁוּרֶנּוּ הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן וּבַגּוֹיִם לֹא יִתְחַשָּֽׁב: במדבר.

ברור לך שבני ובנות האשכנזים שמחזיקים באזרחות פולנית מתחשבים בגוים, גם אלה שיש להם אזרחות אמריקאית, מתחשבים בגוים.

הם בחשבון, בספורות של הגוים.

לא התחשב זה לא אומר לנהוג בגסות רוח לגוים כפי שהאשכנזים מבינים את המשפט.

שאתה בוחר בבחירות באמריקה אתה מקבל עליך הנהגה של אמריקאי. המנהיג האמריקאי הוא רועה שלך מבחירתך.

אתה יודע שאני לא בוחרת כבר למעלה מעשר שנים להנהגה העורצת בציון. מה שאתה קורא לו כנסת. אני לא מאשרת כנסת שיושבים בה אישים השוכבים את זכר משכבי אישה, ככנסת ישראל.

אתם לא כנסת ישראל.

ששמולי ימות אמן ברגע שישבע נאמנות כשבידו תורת ישראל.

השבועה שלו לא אמינה.

עם המוסלמים אין בעיה הם מכירים בתורת ישראל והקוראן מכיר, מקבל ומאשר את תורת ישראל.

.

בעת שיש מדינה ושטח אדמה ליהודים, יהודים שבחרו להמשיך את גלותם מארץ ישראל לא יכולים להאשים את העמים שהם גרים בהם בחיטאי גר כדי להצדיק את העושק שהם עושקים את העמים.

אם יהודי בחר לבנות את ביתו בגרמניא, אמריקה, צרפת,  לאחר השואה,  הוא לא יכול להתלונן על גזענות ואנטישמיות, הבחירה של יהודי/צוקרברג/דרהי/עידן עופר  בגלות  מעידה שטוב להם יותר בקרב עמי הנכר. אם היו רעים אליהם, הם היו באים לישראל.

וזאת שבירת קסם ששוברת את הרצון שלך להאשים את העמים שאתה עושק בחטאים לגר.

שאתה עושק כגר את העמים שמארחים אותך, אתה גר חוטא לעמים שמארחים אותך.

כאזרח צרפתי אתה לא נחשב לגר בצרפת בעת שיש מדינה ליהודים. בעת הזאת בחירתך לגור עם עמי הנכר הופכת אותך לבן נכר ביחס לישראל.אתה צרפתי, גרמני, אמריקאי וכו'.

אני אומר זאת שוב,

תחשוב על בחירתך לגור בגרמניא על משל ישראלי שהיה בוחר לא לצאת ממצרים בעת שבורא עולם הוציא אותנו  ממצרים.

הומו,

שאתה מנסה להצדיק את עצמך ואורחותיך וטען שאדם שאינו מקבל אותך הוא חשוך ומבקש שיהודים יאשרו אותך תוך שאתה מנהל מסע הסברה לשכנע, אתה מנסה לשכנע יהודים שבורא עולם טועה.

זה מאוד מסוכן. תצא בחוץ שמולי ותעשה זאת ביוזמתך.

העובדה ששרלי הבדו ויהודים מתו באותו יום בפיגוע חבלני, לא שמה את שארלי הבדו ויוליוס שטרייכר באותה סירה עם יהודים.

.

תראה,

לאייל גולן יש קול יפה. הדבר לא עושה אותו שר אומן. נחיתותו הזאת של איל גולן, עושה טוב לאומן אשכנזי ברמה נמוכה כשהאומן המזרחי הנחות ביכולותיו עומד לידו על אותה במה, הוא נראה עליון לידו. באותה נשימה אם תשים את TLV גפן ליד PINK FLOYD הוא נחות לעומתם.

האומנים האשכנזים בישראל הם נחותים לעומת האמריקאים והארופאים שהם מחקים אותם ואת אורחותיהם, אך לא לעומת המזרחים שעשו הון משירה נחותה  הן במילותיה,  והן בדרך השירה ושפועלת על חוקיות מערבית מבחינת לחניה ודרך השרים לשיר. העליונות המוסיקלית של האשכנזים הושגה באמצעות דיכוי המתחרים. כמו בעסקים כמו בכלכלה בישראל בהנהגת דת אשכנז. שאתה עליון כתוצר של דיכוי הדבר לא עושה אותך אומן או עסקים מוכשר.

 .

גשם- מטר.

הגשם- המטר.

הגשמה- המטרה.

הגשים- המטיר.

להגשים- להמטיר.

.

אני טוענת שבגלל שהמחשבים הם מוצר בסיס בבית, יש לבטל את המכס בעבור המחשבים המיובאים לישראל. כדי שגם לילד העני יהיה מחשב שלא נופל ביכולותיו של מחשב הילד העשיר.

ברור ששרים עשירים לא רגישים לעניי ישראל, והם רוצים לשמר את העליונות של העשירים שמשלמים להם שוחד.

במצב כזה היבואנים שלוקחים את העמלה שלהם ירדו מהשוק וחנויות שיש להם מחלקה קטנה לטכנאות מחשבים או טכנאי מחשבים יוכלו לעשות יבוא בעצמם ולמכור לעם יותר זול מהם.

היבואנים האלה ירדו מהשוק בכל מקרה, לנוכח היכולת של האדם להזמין מחשב בחוץ לארץ.

אני מציעה לעלי בבא, להתחיל לפתוח מרכזים של שרות לקוחות לאחר קניה. שתוף פעולה עם טכנאים מורשי עלי בבא או משהו כזה.  זה יסיר חסם של לקוחות לקנות מעלי בבא. אין צורך בהשקעה, טכנאי שיהיה מורשה עלי בבא, כבר עובד, יש הרבה חנויות של טכנאים והם יקבלו כסף בעבור שרות תיקונים מעלי בבא. זה יחסוך להם כסף, כי הם לא יצטרכו לשלם בעבור הובלה חוזרת וכו'. ואם צריך להחליף אז אפשר במקרה כזה לתת מחשב מהטכנאי עד שיחליפו.

.

אני טוענת שהמליחות בים התיכון, גם בחוף TLV וגם בחוף בת ים, עלתה באופן ניכר.

גם באוויר המליחות מורגשת יותר.

צריך לבדוק את הדבר.

.

בֶּקַע לַגֻּלְגֹּלֶת מַֽחֲצִית הַשֶּׁקֶל בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ לְכֹל הָֽעֹבֵר עַל הַפְּקֻדִים מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה וָמַעְלָה לְשֵׁשׁ מֵאוֹת אֶלֶף וּשְׁלֹשֶׁת אֲלָפִים וַֽחֲמֵשׁ מֵאוֹת וַֽחֲמִשִּֽׁים: שמות.

גברים חובשי כיפה שמבינים עניין ומבינים את הסיבה לחבישת כיפה,

תנסו להשתמש בסיכה שמחברת את הכיפה לראש, בסיכה עשויה מ- MAGNET. או להצמיד לסיכה MAGNET דק.

.

וחשוב שגם גל הבן דניאל ידע שאמא (שהיא והחברות של היו בחצר של בני) שלו היתה שוכבת עם המאהב שלה בעת גסיסתו של בעלה.

וחשוב שהתלמידים בבית ספר בגין ידעו שאמא של גל הבן של דניאל, טענה שאשכנזים טובים יותר ממזרחים ומזרחים פחות טובים מאשכנזים.

אני חושבת שהורים לתלמידים מזרחים צריכים למנוע את למידת ילדיהם מהמורה האנטישמית שמבוערת מישראל.

ושוב גל וסער , האמהות שלכם לא אהבו אתכם כי נראתם כמו אבותיכם שגרשו אותן לאחר שהן בגדו באבותיכם.

גם פזית האמא של סער (החברה ברנד, החבר של לוטן) – מבוערת מישראל.  (אמא של גל בגדה באבא של גל עם אשה ולא עם איש).

.

 

וְהִנֵּ֣ה קַמְתֶּ֗ם תַּ֚חַת אֲבֹ֣תֵיכֶ֔ם תַּרְבּ֖וּת אֲנָשִׁ֣ים חַטָּאִ֑ים לִסְפּ֣וֹת ע֗וֹד עַ֛ל חֲר֥וֹן אַף-יְהֹוָ֖ה אֶל-יִשְׂרָאֵֽל: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

תַּרְבּ֖וּת אֲנָשִׁ֣ים חַטָּאִ֑ים

תַּרְבּ֖וּת

ברית- מעודכן חודש שמיני בשנת שבעים ואחת.

.

אִישׁ֩ כִּֽי-יִדֹּ֨ר נֶ֜דֶר לַֽיהֹוָ֗ה אֽוֹ-הִשָּׁ֤בַע שְׁבֻעָה֙

נֶ֜דֶר לַֽיהֹוָ֗ה

שאתה מבטיח משהו לאדם, אתה לא נודר נדר לבורא עולם ולא נשבע שבועה.

להזכירך הסכמתו של עשיו לא הספיקה כדי למכור את בכורתו נדרשה שבועה כדי שתהיה קיימות לדבר..

וַיֹּאמֶר יַעֲקֹב מִכְרָה כַיּוֹם אֶת בְּכֹרָתְךָ לִי: וַיֹּאמֶר עֵשָׂו הִנֵּה אָנֹכִי הוֹלֵךְ לָמוּת וְלָמָּה זֶּה לִי בְּכֹרָה: וַיֹּאמֶר יַעֲקֹב הִשָּׁבְעָה לִּי כַּיּוֹם וַיִּשָּׁבַע לוֹ וַיִּמְכֹּר אֶת בְּכֹרָתוֹ לְיַעֲקֹב: בראשית.

וַיִּשָּׁבַע לוֹ וַיִּמְכֹּר אֶת בְּכֹרָתוֹ לְיַעֲקֹב:

.

וּמִמַּֽחֲצִ֨ת בְּנֵֽי-יִשְׂרָאֵ֜ל תִּקַּ֣ח | אֶחָ֣ד | אָחֻ֣ז מִן-הַֽחֲמִשִּׁ֗ים מִן-הָֽאָדָ֧ם

אֶחָ֣ד | אָחֻ֣ז

אָחֻ֣ז

יֻתַּ֞ן אֶת-הָאָ֧רֶץ הַזֹּ֛את לַֽעֲבָדֶ֖יךָ לַֽאֲחֻזָּ֑ה

לַֽעֲבָדֶ֖יךָ לַֽאֲחֻזָּ֑ה

אֲחֻזָּ֑ה

.

לימודי חודש שמיני בשנת שבעים ואחת.

וַיֹּֽאמְר֗וּ אִם-מָצָ֤אנוּ חֵן֙ בְּעֵינֶ֔יךָ יֻתַּ֞ן אֶת-הָאָ֧רֶץ הַזֹּ֛את לַֽעֲבָדֶ֖יךָ לַֽאֲחֻזָּ֑ה אַל-תַּֽעֲבִרֵ֖נוּ אֶת-הַיַּרְדֵּֽן: וַיֹּ֣אמֶר מֹשֶׁ֔ה לִבְנֵי-גָ֖ד וְלִבְנֵ֣י רְאוּבֵ֑ן הַאַֽחֵיכֶ֗ם יָבֹ֨אוּ֙ לַמִּלְחָמָ֔ה וְאַתֶּ֖ם תֵּ֥שְׁבוּ פֹֽה: וְלָ֣מָּה תְנִיא֔וּן אֶת-לֵ֖ב בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל מֵֽעֲבֹר֙ אֶל-הָאָ֔רֶץ אֲשֶׁר-נָתַ֥ן לָהֶ֖ם יְהֹוָֽה: כֹּ֥ה עָשׂ֖וּ אֲבֹֽתֵיכֶ֑ם בְּשָׁלְחִ֥י אֹתָ֛ם מִקָּדֵ֥שׁ בַּרְנֵ֖עַ לִרְא֥וֹת אֶת-הָאָֽרֶץ: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

אַל-תַּֽעֲבִרֵ֖נוּ אֶת-הַיַּרְדֵּֽן:

 וְלָ֣מָּה תְנִיא֔וּן אֶת-לֵ֖ב בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל מֵֽעֲבֹר֙ אֶל-הָאָ֔רֶץ אֲשֶׁר-נָתַ֥ן לָהֶ֖ם יְהֹוָֽה:

שמה לא תעבור.

שמה לרשתה.

וַיִּֽחַר-אַ֤ף יְהֹוָה֙ בְּיִשְׂרָאֵ֔ל וַיְנִעֵם֙ בַּמִּדְבָּ֔ר אַרְבָּעִ֖ים שָׁנָ֑ה עַד-תֹּם֙ כָּל-הַדּ֔וֹר הָֽעֹשֶׂ֥ה הָרָ֖ע בְּעֵינֵ֥י יְהֹוָֽה:

וַיֹּ֥אמֶר אֲלֵיהֶ֖ם מֹשֶׁ֑ה הַֽחִיִּיתֶ֖ם כָּל-נְקֵבָֽה: הֵ֣ן הֵ֜נָּה הָי֨וּ לִבְנֵ֤י יִשְׂרָאֵל֙ בִּדְבַ֣ר בִּלְעָ֔ם לִמְסָר-מַ֥עַל בַּֽיהֹוָ֖ה עַל-דְּבַר-פְּע֑וֹר וַתְּהִ֥י הַמַּגֵּפָ֖ה בַּֽעֲדַ֥ת יְהֹוָֽה: וְעַתָּ֕ה הִרְג֥וּ כָל-זָכָ֖ר בַּטָּ֑ף וְכָל-אִשָּׁ֗ה יֹדַ֥עַת אִ֛ישׁ לְמִשְׁכַּ֥ב זָכָ֖ר הֲרֹֽגוּ: וְכֹל֙ הַטַּ֣ף בַּנָּשִׁ֔ים אֲשֶׁ֥ר לֹֽא-יָדְע֖וּ מִשְׁכַּ֣ב זָכָ֑ר הַֽחֲי֖וּ לָכֶֽם: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.וְכֹל֙ הַטַּ֣ף בַּנָּשִׁ֔ים אֲשֶׁ֥ר לֹֽא-יָדְע֖וּ מִשְׁכַּ֣ב זָכָ֑ר הַֽחֲי֖וּ לָכֶֽם:

לישראל אסור להתחתן עם נשים לא בתולות שאינן מישראל.

מעוררי שנאה על יהודים.

וַיִּסְע֖וּ מֵֽרְפִידִ֑ם וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּמִדְבַּ֥ר סִינָֽי: וַיִּסְע֖וּ מִמִּדְבַּ֣ר סִינָ֑י וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּקִבְרֹ֥ת הַֽתַּאֲוָֽה: וַיִּסְע֖וּ מִקִּבְרֹ֣ת הַֽתַּאֲוָ֑ה וַֽיַּחֲנ֖וּ בַּֽחֲצֵרֹֽת: וַיִּסְע֖וּ מֵֽחֲצֵרֹ֑ת וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּרִתְמָֽה: וַיִּסְע֖וּ מֵֽרִתְמָ֑ה וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּרִמֹּ֥ן פָּֽרֶץ: וַיִּסְע֖וּ מֵֽרִמֹּ֣ן פָּ֑רֶץ וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּלִבְנָֽה: וַיִּסְע֖וּ מִלִּבְנָ֑ה וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּרִסָּֽה: וַיִּסְע֖וּ מֵֽרִסָּ֑ה וַֽיַּחֲנ֖וּ בִּקְהֵלָֽתָה: וַיִּסְע֖וּ מִקְּהֵלָ֑תָה וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּהַר-שָֽׁפֶר: וַיִּסְע֖וּ מֵֽהַר-שָׁ֑פֶר וַֽיַּחֲנ֖וּ בַּֽחֲרָדָֽה: וַיִּסְע֖וּ מֵֽחֲרָדָ֑ה וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּמַקְהֵלֹֽת: וַיִּסְע֖וּ מִמַּקְהֵלֹ֑ת וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּתָֽחַת: וַיִּסְע֖וּ מִתָּ֑חַת וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּתָֽרַח: וַיִּסְע֖וּ מִתָּ֑רַח וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּמִתְקָֽה: וַיִּסְע֖וּ מִמִּתְקָ֑ה וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּחַשְׁמֹנָֽה: וַיִּסְע֖וּ מֵֽחַשְׁמֹנָ֑ה וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּמֹֽסֵרֽוֹת: וַיִּסְע֖וּ מִמֹּֽסֵר֑וֹת וַֽיַּחֲנ֖וּ בִּבְנֵ֥י יַֽעֲקָֽן: וַיִּסְע֖וּ מִבְּנֵ֣י יַֽעֲקָ֑ן וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּחֹ֥ר הַגִּדְגָּֽד: וַיִּסְע֖וּ מֵחֹ֣ר הַגִּדְגָּ֑ד וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּיָטְבָֽתָה: וַיִּסְע֖וּ מִיָּטְבָ֑תָה וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּעַבְרֹנָֽה: וַיִּסְע֖וּ מֵֽעַבְרֹנָ֑ה וַֽיַּחֲנ֖וּ בְּעֶצְיֹ֥ן גָּֽבֶרפרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

זאת אומרת שהולכים מכיוון מדבר סיני לכיוון אילת עציון גבר נמצא אחרי יטבתה.

וָאֳנִי עָשָׂה הַמֶּלֶךְ שְׁלֹמֹה בְּעֶצְיוֹן גֶּבֶר אֲשֶׁר אֶת אֵלוֹת עַל שְׂפַת יַם סוּף בְּאֶרֶץ אֱדוֹם: מלכים.

ים סוף.

עֲשֵֽׂה-עִמִּ֥י א֗וֹת לְט֫וֹבָ֥ה וְיִרְא֣וּ שֹׂנְאַ֣י וְיֵבֹ֑שׁוּ כִּֽי-אַתָּ֥ה יְ֝הוָ֗ה עֲזַרְתַּ֥נִי וְנִחַמְתָּֽנִי: תהלים ל-  פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

נָתַתָּה לִּירֵאֶיךָ נֵּס לְהִתְנוֹסֵס מִפְּנֵי קֹשֶׁט סֶלָה:  לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ (ועננו) וַעֲנֵנִי: תהלים.

יִשְׂמַח צַדִּיק כִּי חָזָה נָקָם פְּעָמָיו יִרְחַץ בְּדַם הָרָשָׁע:  וְיֹאמַר אָדָם אַךְ פְּרִי לַצַּדִּיק אַךְ יֵשׁ אֱלֹהִים שֹׁפְטִים בָּאָרֶץ: תהלים.

וּמִקְנֶ֣ה | רַ֗ב הָיָ֞ה לִבְנֵ֧י רְאוּבֵ֛ן וְלִבְנֵי-גָ֖ד עָצ֣וּם מְאֹ֑ד וַיִּרְא֞וּ אֶת-אֶ֤רֶץ יַעְזֵר֙ וְאֶת-אֶ֣רֶץ גִּלְעָ֔ד וְהִנֵּ֥ה הַמָּק֖וֹם מְק֥וֹם מִקְנֶֽה: וַיָּבֹ֥אוּ בְנֵֽי-גָ֖ד וּבְנֵ֣י רְאוּבֵ֑ן וַיֹּֽאמְר֤וּ אֶל-מֹשֶׁה֙ וְאֶל-אֶלְעָזָ֣ר הַכֹּהֵ֔ן וְאֶל-נְשִׂיאֵ֥י הָֽעֵדָ֖ה לֵאמֹֽר: עֲטָר֤וֹת וְדִיבֹן֙ וְיַעְזֵ֣ר וְנִמְרָ֔ה וְחֶשְׁבּ֖וֹן וְאֶלְעָלֵ֑ה וּשְׂבָ֥ם וּנְב֖וֹ וּבְעֹֽן: הָאָ֗רֶץ אֲשֶׁ֨ר הִכָּ֤ה יְהֹוָה֙ לִפְנֵי֙ עֲדַ֣ת יִשְׂרָאֵ֔ל אֶ֥רֶץ מִקְנֶ֖ה הִ֑וא וְלַֽעֲבָדֶ֖יךָ מִקְנֶֽה: וַיֹּֽאמְר֗וּ אִם-מָצָ֤אנוּ חֵן֙ בְּעֵינֶ֔יךָ יֻתַּ֞ן אֶת-הָאָ֧רֶץ הַזֹּ֛את לַֽעֲבָדֶ֖יךָ לַֽאֲחֻזָּ֑ה אַל-תַּֽעֲבִרֵ֖נוּ אֶת-הַיַּרְדֵּֽן: וַיֹּ֣אמֶר מֹשֶׁ֔ה לִבְנֵי-גָ֖ד וְלִבְנֵ֣י רְאוּבֵ֑ן הַאַֽחֵיכֶ֗ם יָבֹ֨אוּ֙ לַמִּלְחָמָ֔ה וְאַתֶּ֖ם תֵּ֥שְׁבוּ פֹֽה: וְלָ֣מָּה תְנִיא֔וּן אֶת-לֵ֖ב בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל מֵֽעֲבֹר֙ אֶל-הָאָ֔רֶץ אֲשֶׁר-נָתַ֥ן לָהֶ֖ם יְהֹוָֽה: כֹּ֥ה עָשׂ֖וּ אֲבֹֽתֵיכֶ֑ם בְּשָׁלְחִ֥י אֹתָ֛ם מִקָּדֵ֥שׁ בַּרְנֵ֖עַ לִרְא֥וֹת אֶת-הָאָֽרֶץ: וַֽיַּעֲל֞וּ עַד-נַ֣חַל אֶשְׁכּ֗וֹל וַיִּרְאוּ֙ אֶת-הָאָ֔רֶץ וַיָּנִ֕יאוּ אֶת-לֵ֖ב בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל לְבִלְתִּי-בֹא֙ אֶל-הָאָ֔רֶץ אֲשֶׁר-נָתַ֥ן לָהֶ֖ם יְהֹוָֽה: וַיִּֽחַר-אַ֥ף יְהֹוָ֖ה בַּיּ֣וֹם הַה֑וּא וַיִּשָּׁבַ֖ע לֵאמֹֽר: אִם-יִרְאוּ֙ הָֽאֲנָשִׁ֜ים הָֽעֹלִ֣ים מִמִּצְרַ֗יִם מִבֶּ֨ן עֶשְׂרִ֤ים שָׁנָה֙ וָמַ֔עְלָה אֵ֚ת הָֽאֲדָמָ֔ה אֲשֶׁ֥ר נִשְׁבַּ֛עְתִּי לְאַבְרָהָ֥ם לְיִצְחָ֖ק וּֽלְיַעֲקֹ֑ב כִּ֥י לֹֽא-מִלְא֖וּ אַֽחֲרָֽי: בִּלְתִּ֞י כָּלֵ֤ב בֶּן-יְפֻנֶּה֙ הַקְּנִזִּ֔י וִֽיהוֹשֻׁ֖עַ בִּן-נ֑וּן כִּ֥י מִלְא֖וּ אַֽחֲרֵ֥י יְהֹוָֽה: וַיִּֽחַר-אַ֤ף יְהֹוָה֙ בְּיִשְׂרָאֵ֔ל וַיְנִעֵם֙ בַּמִּדְבָּ֔ר אַרְבָּעִ֖ים שָׁנָ֑ה עַד-תֹּם֙ כָּל-הַדּ֔וֹר הָֽעֹשֶׂ֥ה הָרָ֖ע בְּעֵינֵ֥י יְהֹוָֽה: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

וַיֹּ֣אמֶר מֹשֶׁ֔ה לִבְנֵי-גָ֖ד וְלִבְנֵ֣י רְאוּבֵ֑ן הַאַֽחֵיכֶ֗ם יָבֹ֨אוּ֙ לַמִּלְחָמָ֔ה וְאַתֶּ֖ם תֵּ֥שְׁבוּ פֹֽה:

בשאונס אליזה עם הקפה והקוראסון.

וַיַּֽעֲ֧נוּ בְנֵי-גָ֛ד וּבְנֵ֥י רְאוּבֵ֖ן לֵאמֹ֑ר אֵת֩ אֲשֶׁ֨ר דִּבֶּ֧ר יְהֹוָ֛ה אֶל-עֲבָדֶ֖יךָ כֵּ֥ן נַֽעֲשֶֽׂה: נַ֣חְנוּ נַֽעֲבֹ֧ר חֲלוּצִ֛ים לִפְנֵ֥י יְהֹוָ֖ה אֶ֣רֶץ כְּנָ֑עַן וְאִתָּ֨נוּ֙ אֲחֻזַּ֣ת נַֽחֲלָתֵ֔נוּ מֵעֵ֖בֶר לַיַּרְדֵּֽן: וַיִּתֵּ֣ן לָהֶ֣ם | מֹשֶׁ֡ה לִבְנֵי-גָד֩ וְלִבְנֵ֨י רְאוּבֵ֜ן וְלַֽחֲצִ֣י | שֵׁ֣בֶט | מְנַשֶּׁ֣ה בֶן-יוֹסֵ֗ף אֶת-מַמְלֶ֨כֶת֙ סִיחֹן֙ מֶ֣לֶךְ הָֽאֱמֹרִ֔י וְאֶ֨ת-מַמְלֶ֔כֶת ע֖וֹג מֶ֣לֶךְ הַבָּשָׁ֑ן הָאָ֗רֶץ לְעָרֶ֨יהָ֙ בִּגְבֻלֹ֔ת עָרֵ֥י הָאָ֖רֶץ סָבִֽיב: וַיִּבְנ֣וּ בְנֵי-גָ֔ד אֶת-דִּיבֹ֖ן וְאֶת-עֲטָרֹ֑ת וְאֵ֖ת עֲרֹעֵֽר: וְאֶת-עַטְרֹ֥ת שׁוֹפָ֛ן וְאֶת-יַעְזֵ֖ר וְיָגְבְּהָֽה: וְאֶת-בֵּ֥ית נִמְרָ֖ה וְאֶת-בֵּ֣ית הָרָ֑ן עָרֵ֥י מִבְצָ֖ר וְגִדְרֹ֥ת צֹֽאן: וּבְנֵ֤י רְאוּבֵן֙ בָּנ֔וּ אֶת-חֶשְׁבּ֖וֹן וְאֶת-אֶלְעָלֵ֑א וְאֵ֖ת קִרְיָתָֽיִם: וְאֶת-נְב֞וֹ וְאֶת-בַּ֧עַל מְע֛וֹן מֽוּסַבֹּ֥ת שֵׁ֖ם וְאֶת-שִׂבְמָ֑ה וַיִּקְרְא֣וּ בְשֵׁמֹ֔ת אֶת-שְׁמ֥וֹת הֶֽעָרִ֖ים אֲשֶׁ֥ר בָּנֽוּ: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

שְׁמ֥וֹת הֶֽעָרִ֖ים אֲשֶׁ֥ר בָּנֽוּ:

ישובי עשיו. 

זֶ֣ה הַדָּבָ֞ר אֲשֶׁר-צִוָּ֣ה יְהֹוָ֗ה לִבְנ֤וֹת צְלָפְחָד֙ לֵאמֹ֔ר לַטּ֥וֹב בְּעֵֽינֵיהֶ֖ם תִּֽהְיֶ֣ינָה לְנָשִׁ֑ים אַ֗ךְ לְמִשְׁפַּ֛חַת מַטֵּ֥ה אֲבִיהֶ֖ם תִּֽהְיֶ֥ינָה לְנָשִֽׁים: וְלֹֽא-תִסֹּ֤ב נַֽחֲלָה֙ לִבְנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל מִמַּטֶּ֖ה אֶל-מַטֶּ֑ה כִּ֣י אִ֗ישׁ בְּנַֽחֲלַת֙ מַטֵּ֣ה אֲבֹתָ֔יו יִדְבְּק֖וּ בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל: וְכָל-בַּ֞ת יֹרֶ֣שֶׁת נַֽחֲלָ֗ה מִמַּטּוֹת֘ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵל֒ לְאֶחָ֗ד מִמִּשְׁפַּ֛חַת מַטֵּ֥ה אָבִ֖יהָ תִּֽהְיֶ֣ה לְאִשָּׁ֑ה לְמַ֗עַן יִֽירְשׁוּ֙ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל אִ֖ישׁ נַֽחֲלַ֥ת אֲבֹתָֽיו: וְלֹֽא-תִסֹּ֧ב נַֽחֲלָ֛ה מִמַּטֶּ֖ה לְמַטֵּ֣ה אַחֵ֑ר כִּי-אִישׁ֙ בְּנַ֣חֲלָת֔וֹ יִדְבְּק֕וּ מַטּ֖וֹת בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל: כַּֽאֲשֶׁ֛ר צִוָּ֥ה יְהֹוָ֖ה אֶת-מֹשֶׁ֑ה כֵּ֥ן עָשׂ֖וּ בְּנ֥וֹת צְלָפְחָֽד:  וַתִּֽהְיֶ֜ינָה מַחְלָ֣ה תִרְצָ֗ה וְחָגְלָ֧ה וּמִלְכָּ֛ה וְנֹעָ֖ה בְּנ֥וֹת צְלָפְחָ֑ד לִבְנֵ֥י דֹֽדֵיהֶ֖ן לְנָשִֽׁים: מִֽמִּשְׁפְּחֹ֛ת בְּנֵֽי-מְנַשֶּׁ֥ה בֶן-יוֹסֵ֖ף הָי֣וּ לְנָשִׁ֑ים וַתְּהִי֙ נַֽחֲלָתָ֔ן עַל-מַטֵּ֖ה מִשְׁפַּ֥חַת אֲבִיהֶֽן: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

וְלֹֽא-תִסֹּ֧ב נַֽחֲלָ֛ה מִמַּטֶּ֖ה לְמַטֵּ֣ה אַחֵ֑ר כִּי-אִישׁ֙ בְּנַ֣חֲלָת֔וֹ יִדְבְּק֕וּ מַטּ֖וֹת בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל:

כַּֽאֲשֶׁ֛ר צִוָּ֥ה יְהֹוָ֖ה אֶת-מֹשֶׁ֑ה כֵּ֥ן עָשׂ֖וּ בְּנ֥וֹת צְלָפְחָֽד:

תְּהִי֙ נַֽחֲלָתָ֔ן עַל-מַטֵּ֖ה מִשְׁפַּ֥חַת אֲבִיהֶֽן:

וַיַּ֩עַל֩ אַֽהֲרֹ֨ן הַכֹּהֵ֜ן אֶל-הֹ֥ר הָהָ֛ר עַל-פִּ֥י יְהֹוָ֖ה וַיָּ֣מָת שָׁ֑ם בִּשְׁנַ֣ת הָֽאַרְבָּעִ֗ים לְצֵ֤את בְּנֵֽי-יִשְׂרָאֵל֙ מֵאֶ֣רֶץ מִצְרַ֔יִם בַּחֹ֥דֶשׁ הַֽחֲמִישִׁ֖י בְּאֶחָ֥ד לַחֹֽדֶשׁ: וְאַֽהֲרֹ֔ן בֶּן-שָׁלֹ֧שׁ וְעֶשְׂרִ֛ים וּמְאַ֖ת שָׁנָ֑ה בְּמֹת֖וֹ בְּהֹ֥ר הָהָֽר: פרשת מַּטּ֔וֹת- מַסְעֵ֣י.

בַּחֹ֥דֶשׁ הַֽחֲמִישִׁ֖י בְּאֶחָ֥ד לַחֹֽדֶשׁ.

לפי ספורות בבל מועד מותו של אהרון ביום האחד באב.

ברור לכל שהכתובית על הקיר אינה אנטישמית. והצעת המיתה להפועל אינה בכוונה שאוהד הקבוצה היריבה להפועל לא הולך להרוג אותם אחרי המשחק. סלנג, אתם יודעים.. כמו שאמא אומרת לבן שלה- אני אהרוג אותך אם לא תעשה כך וכך… אין לה כוונות לרצוח את הבן שלה  אם…"אני אהרוג אותך אם…" זה סלנג.. שנכנס לדיבור בעת הזאת בישראל.

ברור שההומו לא יכול לדרוש את המשפט- הקם להורגך השכם והורגו בהקשר לתורה שדורשת את מות האיש השוכב את זכר משכבי אשה.

אגב,

המשפט הקם להורגך השכם והורגו, אינו מהתורה.

.

אגב, HOOVER

כמו במלחמת צוק איתן, יש לי ימי נידה ארוכים מבדרך כלל, כבר  כ- ארבעה עשר ימים … אולי מעט יותר אולי מעט פחות..

.

its important that the nazis will anderstand-

they are not hate yehudim. they hate cozarim in mask of yehudim.

this people that named them self  as ashkenazim are enemys of yehudim

in israel they say that yehudim are black beast.

.the huge joke that the nazim killed the enemys of yehudim

the color yelow means that they are from the land of the wizard of oz..

yelow break road with the blue birds.

the enemy of eyov

and birds are- tzeperatist- aparthid

in ivrit tzeperatist is like birds

tzeperatist are alsow aparthide

they are the devil people.

THE PEOPLE OF LUTZIPHER

ואתם שולחים את הילדים שלכם ל- ב'צפר. (השם החדש במקום בית ספר ואתם כבר מזמן קרויים על שם הבורים אפרטהייד).

הבנת את זה  -BLUE EYES…

מאנלי לא היה בונה, הוא היה משחית. ILUMINATI 666

אלומיניום. אתה זוכר את אדוארד שאהב את אמרסון לייק (נחל) AND פאלמר.

TT  DUBLE-T  MATALLON  MA-TT  BT

.