כת הציונות.

"האומנם התיחסה הציונות הדתית אל התנועה הציונית כמנוף להרמת קרנה של היהדות בעולם וביחוד בארץ ישראל? או שהפכה את היהדות למנוף להרמת קרנה של הציונות עד שזו האחרונה הפכה ל "דת", כשהתורה וחוקיה משתעבדים לה, ומשרתים אותה." יואל אלחנן.

יִקְּבֻהוּ אֹרְרֵי-יוֹם;   הָעֲתִידִים, עֹרֵר לִוְיָתָן. איוב.

תִּמְשֹׁךְ לִוְיָתָן בְּחַכָּה;    וּבְחֶבֶל, תַּשְׁקִיעַ לְשֹׁנוֹ.
הֲתָשִׂים אַגְמֹן בְּאַפּוֹ;    וּבְחוֹחַ, תִּקֹּב לֶחֱיוֹ.
הֲיַרְבֶּה אֵלֶיךָ, תַּחֲנוּנִים;    אִם-יְדַבֵּר אֵלֶיךָ רַכּוֹת.
הֲיִכְרֹת בְּרִית עִמָּךְ;    תִּקָּחֶנּוּ, לְעֶבֶד עוֹלָם.
הַתְשַׂחֶק-בּוֹ, כַּצִּפּוֹר;    וְתִקְשְׁרֶנּוּ, לְנַעֲרוֹתֶיךָ.
יִכְרוּ עָלָיו, חַבָּרִים;    יֶחֱצוּהוּ, בֵּין כְּנַעֲנִים.
הַתְמַלֵּא בְשֻׂכּוֹת עוֹרוֹ;    וּבְצִלְצַל דָּגִים רֹאשׁוֹ.
שִׂים-עָלָיו כַּפֶּךָ;    זְכֹר מִלְחָמָה, אַל-תּוֹסַף.
איוב.
ואתה יודע כביש 6 שהוא כביש חוצה ישראל, במשמעות העבדה אתה יודע, ויחצוהו בין כנענים, 6 זה חצי מ- 12 השבטים. חלק מכביש 6.
הון שלטון תקשורת
עֲנָבֵמוֹ, עִנְּבֵי-רוֹשׁ–
אַשְׁכְּלֹת מְרֹרֹת, לָמוֹ.  חֲמַת תַּנִּינִם, יֵינָם;
וְרֹאשׁ פְּתָנִים, אַכְזָר. הֲלֹא-הוּא, כָּמֻס עִמָּדִי;
חָתוּם, בְּאוֹצְרֹתָי. לִי נָקָם וְשִׁלֵּם,
לְעֵת תָּמוּט רַגְלָם: כִּי קָרוֹב יוֹם אֵידָם,
וְחָשׁ עֲתִדֹת לָמוֹ.  כִּי-יָדִין יְהוָה עַמּוֹ,
וְעַל-עֲבָדָיו יִתְנֶחָם: כִּי יִרְאֶה כִּי-אָזְלַת יָד,
וְאֶפֶס עָצוּר וְעָזוּב.
דברים לב'- תורה.
גזל
מחתהון, בישן כרישי חיווין–ותושלמת עובדיהון, כמררותהון. הא כמירת תניניא, כס פורענותהון; וכריש פתני חיווין, אכזראין.  הלא כל עובדיהון, גלן קודמיי; גניזין, ליום דינא באוצריי. קודמיי פורענותא ואנא אשלים, בעידן דיגלון מארעהון:  ארי קריב יום תברהון, ומבע דעתיד להון. ארי ידין ה' דינא דעמיה, ופורענות עבדוהי צדיקיא יתפרע:  ארי גלי קודמוהי דבעידן דתיתקף עליהון מחת סנאה, יהון מטולטלין ושביקין. דברים לב- הנהפוך הוא מאונקלוס.ספורות
אני מניחה שפרוטוקול, הפרטה- פרוטוס– הן המשמעות ל-קודמוהי.
קידוחים שנקב בהם שם שרון יצחק תשובה- ליוויתן, כריש תנין.
יש  עתיד .הר
.
הדוסים יאמרו לך שאסור לנקוב שם יהוה ואסור לנקוב בשם. מה זאת אומרת, יצירת גולם\אבן אדם\stone\לשטון\שטיין בגרמנית- אבן  ששמו מתאר את תפקידו בטלנובלה ,סואופ אופרה לצורך קללה או כישוף או ברכה למי שרוצים לברך. הגלמים פועלים על מי שרוצים לקלל באמצעות יצירת סיפור מהתורה שתייצר פעולת אוון כזאת או אחרת. ככה עושים פולסא די נורא. דת הציונות.
וַיְהִי כָל-הָאָרֶץ, שָׂפָה אֶחָת, וּדְבָרִים, אֲחָדִים.  וַיְהִי, בְּנָסְעָם מִקֶּדֶם; וַיִּמְצְאוּ בִקְעָה בְּאֶרֶץ שִׁנְעָר, וַיֵּשְׁבוּ שָׁם.  וַיֹּאמְרוּ אִישׁ אֶל-רֵעֵהוּ, הָבָה נִלְבְּנָה לְבֵנִים, וְנִשְׂרְפָה, לִשְׂרֵפָה; וַתְּהִי לָהֶם הַלְּבֵנָה, לְאָבֶן, וְהַחֵמָר, הָיָה לָהֶם לַחֹמֶר. וַיֹּאמְרוּ הָבָה נִבְנֶה-לָּנוּ עִיר, וּמִגְדָּל וְרֹאשׁוֹ בַשָּׁמַיִם, וְנַעֲשֶׂה-לָּנוּ, שֵׁם:  פֶּן-נָפוּץ, עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ.   וַיֵּרֶד יְהוָה, לִרְאֹת אֶת-הָעִיר וְאֶת-הַמִּגְדָּל, אֲשֶׁר בָּנוּ, בְּנֵי הָאָדָם.וַיֹּאמֶר יְהוָה, הֵן עַם אֶחָד וְשָׂפָה אַחַת לְכֻלָּם, וְזֶה, הַחִלָּם לַעֲשׂוֹת; וְעַתָּה לֹא-יִבָּצֵר מֵהֶם, כֹּל אֲשֶׁר יָזְמוּ לַעֲשׂוֹת. הָבָה, נֵרְדָה, וְנָבְלָה שָׁם, שְׂפָתָם–אֲשֶׁר לֹא יִשְׁמְעוּ, אִישׁ שְׂפַת רֵעֵהוּ.  וַיָּפֶץ יְהוָה אֹתָם מִשָּׁם, עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ; וַיַּחְדְּלוּ, לִבְנֹת הָעִיר. עַל-כֵּן קָרָא שְׁמָהּ, בָּבֶל, כִּי-שָׁם בָּלַל יְהוָה, שְׂפַת כָּל-הָאָרֶץ; וּמִשָּׁם הֱפִיצָם יְהוָה, עַל-פְּנֵי כָּל-הָאָרֶץ.
"מחורבן חומותייך כל אבן קטנה, אלקט ואשמור למזכרת"- לאה גולדברג-הר זהב.
כִּי-תֹאמַר אֱדוֹם רֻשַּׁשְׁנוּ, וְנָשׁוּב וְנִבְנֶה חֳרָבוֹת–כֹּה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת, הֵמָּה יִבְנוּ וַאֲנִי אֶהֱרוֹס; וְקָרְאוּ לָהֶם גְּבוּל רִשְׁעָה, וְהָעָם אֲשֶׁר-זָעַם יְהוָה עַד-עוֹלָם.
לנוכח הערים גת ואשקלון שמות הרחובות ושמות המפעלים בתוכם- אתם נוקבים בשם.
יהוה אמר:
נוקב
ברור לי שאתה חייב להשתמש בתורה השניא ובשמות שלה למרות שהם שליליים, רק שימוש בתורה השניא המתארת את הפעולות, השמות, הספורות בהם השתמשו אויבי עם ישראל בכל הדורות, יכול להשיג  את התוצאה שאתם מבקשים. הפרוטוס שמעניקים לתשובה ודומיו הם מהסוג שנשען על פעולות אוון לצורך קיבוע שליטה שמשמעותה- העבדה. התורה הראשונה מלמדת את עם ישראל איך להלחם באויביו.
כשיצאתי מבית המשפט- אמרתי לבחור עם הכיפה ביציאה שהמקום בו הוא עובד הוא גיא צלמוות ואמרתי- שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד.
בורא עולם אמר למשה רבנו שיוציא מים בדיבור מהסלע. מה שראית כאן זה אותי רוגמת בך אבנים. בדיבור הרסתי לך את ההגיון עליו נסמכת בספורות, בנקיבת שם. אין לך רוח. אתה אפס עריץ. אתה מת מבחינת היכולת שלך להשיג תוצאה בספורות. ואתה יודע על מה אני מדברת. עשית במוסדות המדינה למען אנשי הון בדיוק מה שעשית ב1987 במוסדות המדינה למען אנשי הון. המדינה היא אינה מדינת ישראל. הארץ, ארץ ישראל, העם  הוא עם ישראל.  לא כל היושבים בציון יהודים אתה יודע, יש בארץ תושבים במסכת יהודים שנקווה שיבוא היום במהרה בימים ההם,  שמלכות edom  הערלים והפלישתים, הערב רב והכוזרים יצאו מהארץ שנתן לי יהוה. זה יפתור את בעית הדיור בישראל שנאמר- עמל לאומים ירשו.
אפס.
mat.
ולמה לכת הציונות אין קשר עם היהדות.
כי היא לא בוחלת להשתמש באמצעים שכתוב עליהם  בתורה , אך התורה מתנגדת להם. היא לא בוחלת להשתמש בתורה להגיע לתוצאה שהתורה מתנגדת לה.                       
כמו קורבן אדם לשדים לעצבי כנען. מה זאת אומרת, קורבן אדם לחטאי עצבי ענען- עצבים משמע אלהים אחרים. שימוש בתורה לא כרוח התורה. כמו יצירת ערים בישראל כמו גת ואשקלון, כמו מעגלי חובר חברים לצורך פעולה כזאת או אחרת שהתורה מתנגדת להם. השפה המדוברת בישראל, היא חבירה, היא אסופת מילים שבסופו של דבר יוצרת שפה שהיא שפת מגדל בבל. והתורה מתנגדת לה. כמו המילה גברת. כתובה בתורה, אך בארץ ישראל הושמה במקום הלא נכון. כמו המספרים. יש את המילה אפס בתורה. אך בארץ ישראל היא הושמה במקום הלא נכון.
וזאת אם עסקיינן בהטיית התורה לטובת שרון יצחק תשובה ולקוחותיו הבבלים כשעשקו את תושבי גבעת עמל כמאמר :
וַיִּתֵּן לָהֶם, אַרְצוֹת גּוֹיִם; וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ.
שרון יצחק תשובה הוא אינו מבורך כמו שאומרים עליו, יש לו את הכסף,והידע להטות ברכה שאינה שלו-אליו. אני סבורה שעד נקודה מסוימת. הנקודה הזאת בה אנו נמצאים, שתוצאת מעשיו של שרון יצחק תשובה נוגדת את המצב שמבקשת התורה בישראל.
בנט- העסקת עובדי קבלן.
תשובה ובנט בנט צרפת אפס  סתיו אפס  סתיו שפיר  שמולי 2. סתיו אפס  תשובה אפס תשובה 60 בנט 4. הילארי אפס. שרי אריסון סלאח שבתי 1. תעמולה 3.
פולסא די נורא היא אינה קללה שכתובה בתורה. ניתן לייצר את הקללה, את הכישוף, באמצעות מעשים שכתוב עליהם באיוב ומעשים שכתוב עליהם בתהלים ולחבר את המעשים לפעולה אחת.
נפתלי בנט יצר מצב שמקיים את האל טל ואל מטר, הוא יצר מצב שמקיים עוני, הוא יצר מצב שמקיים את הצורך בתרומה או בחוב, הוא יצר מצב שמכשיר מבחינת תודעתו את העבדת עם ישראל ככתוב בספר הזוהר. אני לא מקבלת את ספר הזוהר כמו שאני לא מקבלת את אונקלוס ומגילת אסתר. אלו ספרים שהם כמו עץ החים שבורא עולם סגר את הדרך אליהם והספרים הללו הם למעשה הדרך להגיע לעץ החים.
אשראי
מה שעשה נפתלי בנט, זה נסיון לרשת נאות אל. מה זאת אומרת. עם ישראל הוא נאות אל. עם ישראל הוא עבד של יהוה. הנסיון להעביד את עם ישראל זה נסיון לשים מלך אחר, אלהים אחרים, על עם ישראל ומשכך לקחת מיהוה את עבדיו. לכן הם אויביו של יהוה כפי שאמר דוד המלך.
פועלי אוון.
net זה רשת אתם יודעים בתרגום לעברית שמו של בנט מקבל כפל משמעות כגולם עם תפקיד מאוד מדויק:
אֲשֶׁר פִּיהֶם, דִּבֶּר-שָׁוְא;  וִימִינָם, יְמִין שָׁקֶר. תהלים- דוד המלך- עבד יהוה.
עם ישראל לא צריך לבנות את חורבן מקדשו של שלמה המלך שבורא עולם קרע את ממלכתו שכת אבירי המלך שלמה (גם בתחפושתו כהמלך ארתור מבריטניא הגדולה ואביריו ונסיונותיהם לגבור על החרב המתהפכת ששם יהוה בגן עדן כדי לסגור את הדרך לעץ החים) מנסה לשוב ולבנות.
כִּי-תֹאמַר אֱדוֹם רֻשַּׁשְׁנוּ, וְנָשׁוּב וְנִבְנֶה חֳרָבוֹת–כֹּה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת, הֵמָּה יִבְנוּ וַאֲנִי אֶהֱרוֹס; וְקָרְאוּ לָהֶם גְּבוּל רִשְׁעָה, וְהָעָם אֲשֶׁר-זָעַם יְהוָה עַד-עוֹלָם.
החטא של שלמה היה לעבדו, לכן בעת קריעת ממלכתו של שלמה, ממלכתו ניתנה לעבדו- לעובד הקבלן, אתם יודעים.
עבדי יהוה.
ספות
שפה.
אלשטיין

תמונה

מלובביץ'
מובי דיק.
לא קראתי את הספר של דת הציונות של יואל אלחנן, אך תאור הספר פתח לי ערוץ חשיבה. מי שהראה לי את הספר הוא עובד קבלן שעובד באותה דרך העבדה שתורתנו הקדושה מתנגדת לה. אני מניחה שלנוכח ידיעותיו הרבות של יואל אלחנן בתורה, באותה עת שראיתי את ספרו לא הייתי מוכנה מבחינת תודעה והשכלת התורה לקרוא את הספר של יואל אלחנן. יואל אלחנן הוא האדם הראשון שכתב אודות דת הציונות אני נשענתי על רעיונו על הבנתו שבאה בדרכי, אדם שהגיע לדעת כזאת הוא אדם גדול בתורה. לנוכח ידיעותי אודות המתנגדים ליואל אלחנן, יואל אלחנן הוא יהודי אמיץ לב.
.

Write a Comment

Copyright © 2020 . All rights reserved.