יום שישי השלוש עשרה.

אני בטוחה שאתה לא יכול לדעת בביטחה איזה יום היום לפי ספירת הבריאה, כך שאל תבנה על יום שישי השלושה עשר (שילוב של ספירת ג'יסוס (כקורבן אדם לחיטאי אדם)וספירת ירח). אין לך את היכולת לעשות את הפור (חציא בחצות הליל כספירתך אתה לא באמת יודע מה היא שעת חצות הליל (חצות ה-12 כספירתך)) לפי ספורות יג' בספירתך. כך שכל מה שנשאר לזאב לעשות זה לילל לירח אהוווווווו…ולאריה בסוכה, לשפוך זרעו לשווא- בדיוק כמו שהוא עשה בשנה שעברה.

זה די מענין שלאחר הבריאה לא כתוב בתורה איזה יום בשבוע הוא היום בו קרה מקרה. בתורה כשמוזכר מועד, כתוב את היום בחודש והשנה.  

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי מְאֹרֹת בִּרְקִיעַ הַשָּׁמַיִם, לְהַבְדִּיל, בֵּין הַיּוֹם וּבֵין הַלָּיְלָה; וְהָיוּ לְאֹתֹת וּלְמוֹעֲדִים, וּלְיָמִים וְשָׁנִים.

אתה לא יכול לדעת את היום בשבוע לפי המאורות ברקיע השמים.

ואתה יודע שמצרים בזמן הפרעונים נמשלה ללילה, מצרים לילה. כי בורא עולם ראה את עוני עמו במצרים.

פיענוח צופן דה ווינצ'ימונה לי ז,ה.

שישי השלוש עשרה. יג' באדר. יג' הוא 13 לפי ספורות בבל. אדר הוא החודש השישי לפי ספורות אחשוורוש\בבל.

כי אתה מבין לא לחינם נבחר התאריך יג' לפי ספירתך:

יג זֶה יִתְּנוּ, כָּל-הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ:  עֶשְׂרִים גֵּרָה, הַשֶּׁקֶל–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, תְּרוּמָה לַיהוָה כֹּל, הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים, מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה, וָמָעְלָה–יִתֵּן, תְּרוּמַת יְהוָה. הֶעָשִׁיר לֹא-יַרְבֶּה, וְהַדַּל לֹא יַמְעִיט, מִמַּחֲצִית, הַשָּׁקֶל–לָתֵת אֶת-תְּרוּמַת יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.  וְלָקַחְתָּ אֶת-כֶּסֶף הַכִּפֻּרִים, מֵאֵת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְנָתַתָּ אֹתוֹ, עַל-עֲבֹדַת אֹהֶל מוֹעֵד; וְהָיָה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל לְזִכָּרוֹן לִפְנֵי יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.

ג'יסוס. אחשוורוש-איוב-דוד.

"ז,ה  הממלא לו ולחטאת–ממלא את שלו תחילה, וקושרו באסל; ואחר כך ממלא את של חטאת; ואם מילא את של חטאת תחילה, ואחר כך מילא את שלו–פסול.  נותן את שלו לאחריו, ואת של חטאת לפניו; ואם נתן את של חטאת אחריו, פסול.  היו שניהן של חטאת–נותן אחד לפניו ואחד לאחריו, וכשר:  מפני שאי אפשר." משנה- מסכת פרה.
ווילדע חייעז/שווערצע חייעז/נושא האסל.

(עם משונה של מאקי מסר).

וזאת אם רציתם לדעת על משמעותו של יום שישי השלושה עשר.

בארץ ישראל אתה לא יכול להשתמש במילה cowerd לפעולת אוון כזאת או אחרת. השפה שפועלת על העם היהודי היא השפה העברית.

אם תפעיל את המילה פחדן במשמעות  cowerd, שרפת הגיזה תפעל עליך ועל אנשיך.

esbrent.

אתה צריך להבין שיש הרבה חוקים ומצוות בתורה שכתובות בלשון זכר.  ומשכך הזכר הוא שחייב בדין כשהוא לא מקיים את המצוות והחוקים האלה. לכן אני אומרת- בָּרוּךְ יְהוָה, צוּרִי–  שעָשָׂנִי אִשָּׁה. אתה וודאי מסכים עימי בעניין. 

.
.

Write a Comment

Copyright © 2020 . All rights reserved.