החרב המתהפכת.

פיענוח צופן דה ווינצ’י.
החרב המתהפכת- עבדות. החרב המתהפכת. החרב המתהפכת- שפה. החרב המתהפכת- כהנים. החרב המתהפכת- מי הוא יהודי ומי היא יהודיה.

.

אֹכְלֵי בְּשַׂר הַחֲזִיר וְהַשֶּׁקֶץ וְהָעַכְבָּר יַחְדָּו יָסֻפוּ נְאֻם יְהוָה: ישעיהו.

.

וְכָל-נֶפֶשׁ, אֲשֶׁר תֹּאכַל נְבֵלָה וּטְרֵפָה, בָּאֶזְרָח, וּבַגֵּר:  וְכִבֶּס בְּגָדָיו וְרָחַץ בַּמַּיִם, וְטָמֵא עַד-הָעֶרֶב–וְטָהֵר. ויקרא.

.

וְהֵבִיאוּ אֶת כָּל אֲחֵיכֶם מִכָּל הַגּוֹיִם מִנְחָה לַיהוָה בַּסּוּסִים וּבָרֶכֶב וּבַצַּבִּים וּבַפְּרָדִים וּבַכִּרְכָּרוֹת עַל הַר קָדְשִׁי יְרוּשָׁלִַם אָמַר יְהוָה כַּאֲשֶׁר יָבִיאוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶת הַמִּנְחָה בִּכְלִי טָהוֹר בֵּית יְהוָה:  וְגַם מֵהֶם אֶקַּח לַכֹּהֲנִים לַלְוִיִּם אָמַר יְהוָה: ישעיהו.

.

כִּי נֶפֶשׁ הַבָּשָׂר, בַּדָּם הִוא, וַאֲנִי נְתַתִּיו לָכֶם עַל-הַמִּזְבֵּחַ, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם:  ויקרא.

.

יִשְׁפֹּ֤ט | עֲֽנִיֵּי-עָ֗ם י֭וֹשִׁיעַ לִבְנֵ֣י אֶבְי֑וֹן וִֽידַכֵּ֣א עוֹשֵֽׁק: תהלים ל-  פרשת מִקְרָ֣א הָֽעֵדָ֔ה- שְׁלַח-לְךָ֣.

.

וְאָנֹכִי מַעֲשֵׂיהֶם וּמַחְשְׁבֹתֵיהֶם בָּאָה לְקַבֵּץ אֶת כָּל הַגּוֹיִם וְהַלְּשֹׁנוֹת וּבָאוּ וְרָאוּ אֶת כְּבוֹדִי: ישעיהו.

.

וְיָצְאוּ וְרָאוּ בְּפִגְרֵי הָאֲנָשִׁים הַפֹּשְׁעִים בִּי כִּי תוֹלַעְתָּם לֹא תָמוּת וְאִשָּׁם לֹא תִכְבֶּה וְהָיוּ דֵרָאוֹן לְכָל בָּשָׂר: ישעיהו.

.

יְהִ֤י שְׁמ֨וֹ לְֽעוֹלָ֗ם לִפְנֵי-שֶׁמֶשׁ֮ (ינין) יִנּ֪וֹן שְׁ֫מ֥וֹ וְיִתְבָּ֥רְכוּ ב֑וֹ כָּל-גּוֹיִ֥ם יְאַשְּׁרֽוּהוּ: בָּר֤וּךְ | יְהוָ֣ה אֱ֭לֹהִים אֱלֹהֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל עֹשֵׂ֖ה נִפְלָא֣וֹת לְבַדּֽוֹ: וּבָר֤וּךְ | שֵׁ֥ם כְּבוֹד֗וֹ לְע֫וֹלָ֥ם וְיִמָּלֵ֣א כְ֭בוֹדוֹ אֶת-כֹּ֥ל הָאָ֗רֶץ אָ֘מֵ֥ן | וְאָמֵֽן: תהלים ל-  פרשת מִקְרָ֣א הָֽעֵדָ֔ה- שְׁלַח-לְךָ֣.

.

וְהָיָה מִדֵּי חֹדֶשׁ בְּחָדְשׁוֹ וּמִדֵּי שַׁבָּת בְּשַׁבַּתּוֹ יָבוֹא כָל בָּשָׂר לְהִשְׁתַּחֲוֹת לְפָנַי אָמַר יְהוָה:  ישעיהו.

.

תהלים לקריאה עם פרשת מקרא העדה- שלח לך- לימודי שנת שבעים ואחת.
אֵלֶּה אַלּוּפֵי בְנֵֽי עֵשָׂו בְּנֵי אֱלִיפַז בְּכוֹר עֵשָׂו אַלּוּף תֵּימָן אַלּוּף אוֹמָר אַלּוּף צְפוֹ אַלּוּף קְנַֽז: בראשית.יש ימים בעת הזאת שאתה שולף PHOTO של גנץ אלוף תימן במדים כי אתה יודע שמבחינה בטחונית אדם שמבקש להבחר המציג את עצמו בימיו עם מדים אז הוא מוכר כמו שאומרים, אם תשים PHTO של ביבי בימיו בסיירת גנץ נופל. בסך הכל דור ה- T1000 ו- T 2000 לא מצליח לייצר את עצמו כ”אחד משלנו”. אולי התקלה נובעת מהסיבה שהשתמשת בייצור החדש בפיברגלאס ולא נרוסטה..  הם סוסיתא שאתה מבקש שהעם יחשוב שהם מרצדס.. ואני אומרת שתוך שתי דקות הגמל גומר אותם.

שליחות קטלנית-4.

משכב שכבת זרע- שבירת קסם.

וְשָׁכַב אִישׁ אֹתָהּ שִׁכְבַת זֶרַע וְנֶעְלַם מֵעֵינֵי אִישָׁהּ וְנִסְתְּרָה וְהִיא נִטְמָאָה וְעֵד אֵין בָּהּ וְהִוא לֹא נִתְפָּשָׂה:

שִׁכְבַת זֶרַע

אשה לא יכולה לשכב עם אשה משכב שכבת זרע.

וזאת שבירת קסם.

תכלת וארגמן.

מר גנץ,

נכשלת במבחן הראשון של משרד הראשוי, צבעי ישראל הם לא כחול לבן, תכלת וארגמן הם הצבעים לפי התורה.

לך למשרד ותחזיר את רשיון ההנהגה ותגיד שאתה אהבל.

ותגיד שמיכל שלחה אותך.

משילות אב על ילדיו ואשתו.

איש שאשתו בגדה בו חשוב מאוד שלאחר הגירושין יקח את ילדיו ממנה. אסור שכסף מהמאהב יגיע לילדיו. אם בגדה עם המעביד שלה, השכר שלה  כשכירה לא מחשיב את המעביד כמפרנס ילדיה, אך אם הוא הוא נותן לה כסף שלא בעבור שכר עבודה והכסף מגיע לילדך הוא יכול לתעל את הנקמה בריבעים ושילשים על חטאיו על ילדך במקום על ילדיו.

אסור לאשה גרושה לתת לבן הזוג השני שלה לפרנס את ילדיה מבעלה הראשון, אם בן הזוג אדם שעוסק בהקרבות בני אדם לחטאיו זאת צרה גדולה.

כמפרנס ילדיך יש לו משילות על ילדיך, אך הדבר לא פוטר אותך מעונשם של ילדך ולא עושה את בן הזוג של אם ילדך נושא בחטאי ילדך.

עול פרנסת ילדך הוא העול שלך. כשאדם שאינו אתה מפרנס את ילדך, הוא נחשב כתורם לך על כל מה שמשתמע מכך.

מלכוד 22.

הצבת הומואים כמעט בכל המפלגות יוצרת מצב שהמפלגות אונסות את העם לחטוא.

אם, הם בוחרים במפלגה שדורשת צדק כלכלי חברתי- יש שם הומו.

אם, הם בוחרים במפלגה שדורשת שלום- יש שם הומו.

אם, הם בוחרים במפלגה שמתמחה בבטחון- יש שם הומו.

אם, הם בוחרים במפלגה שדורשת  את ירושלים השלמה- יש שם הומו.

הנבחרים אונסים את העם לחטוא.

אחרי ההבחרות וההחטאה, העם מורשע. כי נבחריו פושעים על פי דבר תורה:

מִזְמוֹר לְאָסָף אֱלֹהִים בָּאוּ גוֹיִם בְּנַחֲלָתֶךָ טִמְּאוּ אֶת הֵיכַל קָדְשֶׁךָ שָׂמוּ אֶת יְרוּשָׁלִַם לְעִיִּים: תהלים.

איש השוכב את זכר משכבי אשה עושה תועבה והוא מורשע בדין מוות.

הגדי, האיל, העגל, הפר, העוף, האפרוח, הביצה והחלב.

ברור לכל שהגדי הוא לא איל והגדי הוא לא עגל והגדי הוא לא פר.

מתוך המקום הזה ברור לכל שהמשפט- לא יבשל גדי בחלב אמו הוא משפט שלא מתיחס לאיל, פר ולעגל. וכמובן שאינו מתיחס לעוף ולאפרוח.

מי התורם.

הכסף המופקד בבנקים ובקרנות הפנסיא, הוא כסף של העם. מהכסף של העם הבנק נותן הלוואות ומרוויח כסף מההלוואות.

המלווה, הוא העם, ולא שרי אריסון או המבורגר.

המענקים שנותנים לעידן עופר וגיל שוויד מקופת האוצר הם מכסף של העם.

מי שנותן מענקים לעידן עופר הם גם אוהדי הכדורגל שנהנים במשחקי הכדורגל באיצטדיון בחיפה.

אדם שמקבל מענקים מהעם לא יכול להחשב תורם לעם אם המענקים שהוא קיבל גבוהים מהסכום שהוא תרם.

אני טוענת שגם הקלות נחשבות למענק.

הקם להורגך השכם והורגו- שבירת קסם.

ברור שההומו לא יכול לדרוש את המשפט- הקם להורגך השכם והורגו בהקשר לתורה שדורשת את מות האיש השוכב את זכר משכבי אשה.

אם אתה תתבע אותי על הסתה לרצח אישים השוכבים את זכר משכבי אשה בבית המשפט בישראל, המדינה תעמיד  לדין ואשמה את תורת ישראל ואם המדינה תרשיע את התורה שדורשת את מות האישים השוכבים את זכר משכבי אשה בהסתה לרצח.  המדינה תוותר על זכות הקיום של מדינת ישראל על פי דבר תורה. תוותר על זכות הירושה של ישראל, על פי דבר תורה.

התחשבות בגוים.

כִּֽי מֵרֹאשׁ צֻרִים אֶרְאֶנּוּ וּמִגְּבָעוֹת אֲשׁוּרֶנּוּ הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן וּבַגּוֹיִם לֹא יִתְחַשָּֽׁב: במדבר.

ברור לך שבני ובנות האשכנזים שמחזיקים באזרחות פולנית מתחשבים בגוים, גם אלה שיש להם אזרחות אמריקאית, מתחשבים בגוים.

הם בחשבון, בספורות של הגוים.

לא התחשב זה לא אומר לנהוג בגסות רוח לגוים כפי שהאשכנזים מבינים את המשפט.

שאתה בוחר בבחירות באמריקה אתה מקבל עליך הנהגה של אמריקאי. המנהיג האמריקאי הוא רועה שלך מבחירתך.

שדי תרומות מובנים- המשחטה של מאקי הסכינאי/השוחט.

לעתים מגרש עוני מקויים כמגרש לפעילות של נדיבים שאין להם תשועה.

אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה: תהלים.

בשדי תרומות נגעלו שאול ויהונתן.

גם בצבא יש שדי תרומות.

לא ניתן להרוס בנין לא בנוי.

כִּי תֹאמַר אֱדוֹם רֻשַּׁשְׁנוּ וְנָשׁוּב וְנִבְנֶה חֳרָבוֹת כֹּה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת הֵמָּה יִבְנוּ וַאֲנִי אֶהֱרוֹס וְקָרְאוּ לָהֶם גְּבוּל רִשְׁעָה וְהָעָם אֲשֶׁר זָעַם יְהוָה עַד עוֹלָם: מלאכי.

הֵמָּה יִבְנוּ

צריך לבנות כדי שיהיה מה להרוס..

אני טוענת שצריך להעמיד לדין צבאי את הצבא על שקיבל את יאיר לפיד  שלא כחוק לשרת בעתון במחנה. זאת עברה פלילית לכל דבר שמדובר במוסד מדינה. בעסק פרטי שבעל העסק יעשה מה שהוא רוצה. יאיר לפיד לא בא במשפט על הדבר.  נלעג הדבר שהאדם שדורש שיוויון השתמט משרות קרבי, למרות שהוא מתאגרף, ונהגו בו כעליון שקיבלו אותו לעתון במחנה ללא תעודת בגרות למרות שתעודת בגרות היא תנאי סף להתקבל לעתון במחנה.

אתה ודוד שלך כבר לא ” גדיים”, גדלתם להיות פרים, אפשר לבשל אתכם בחלב אמכם…

יְהִי אַחֲרִיתוֹ לְהַכְרִית בְּדוֹר אַחֵר יִמַּח שְׁמָם: יִזָּכֵר עֲוֹן אֲבֹתָיו אֶל יְהוָה וְחַטַּאת אִמּוֹ אַל תִּמָּח: תהלים.

ברור למר אלברג שלנוכח ידיעתנו שגם אשתו בגדה בו כמו שאמו בגדה באבא שלו אז אפשר בעת הנכונה אם בנו יגדל להיות כמוהו, אז יש את התפילה הזאת להתפלל  לבורא עולם שיעזור לאדם שהבן של אלברג ינסה לשטון את נפשו או להקריבו לחטאיו.

PRE-PAID- מי נותן האשראי ולמי..

כשקונים כרטיס PREPAID מפקידים כסף מראש, למרות שהבנק קיבל כסף, הבנק לא מעביר את הכסף לסוחר ומוריד מהסכום המופקד בעת הקניה.

זאת אומרת שבמקרה זה הבנקים חייבים לסוחרים כסף .

כמו שהבנקים יודעים לחייב את הלקוח בעת הקניה, יש להם יכולת לזכות את הסוחר באותו רגע.

מאשריך מתעים.

עַמִּי נֹגְשָׂיו מְעוֹלֵל וְנָשִׁים מָשְׁלוּ בוֹ עַמִּי מְאַשְּׁרֶיךָ מַתְעִים וְדֶרֶךְ אֹרְחֹתֶיךָ בִּלֵּעוּ:

תראה, הומואים מושלים בירושלים והמושלים בירושלים מאשרים את צעדת הגאווה של אישים השוכבים את זכר משכבי אשה ברחובותיה.

ברור לכל שאישור העמים את משילות האישים השוכבים את זכר משכבי אשה על ירושלים וזאת על ידי העברת השגרירויות לירושלים שמה את המאשרים כמתעים. אני לא חושבת שדונלד טראמפ ירצה להיות במקום זה.

וַיְדַבֵּר יְהֹוָה אֶל מֹשֶׁה בְּעֶצֶם הַיּוֹם הַזֶּה לֵאמֹר: עֲלֵה אֶל הַר הָעֲבָרִים הַזֶּה הַר נְבוֹ אֲשֶׁר בְּאֶרֶץ מוֹאָב אֲשֶׁר עַל פְּנֵי יְרֵחוֹ וּרְאֵה אֶת אֶרֶץ כְּנַעַן אֲשֶׁר אֲנִי נֹתֵן לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל לַאֲחֻזָּה: דברים.אֲשֶׁר אַתֶּם עֹבְרִים אֶת הַיַּרְדֵּן

שתי גדות לירדן..

עֹבְרִים אֶת הַיַּרְדֵּן שָׁמָּה לְרִשְׁתָּֽהּ:

צד אחד שלנו: שָׁמָּה..

צניעות יחסית.

הכי קטע עם הדוסיות. שבאה דוסית לחוף היא נראית יצור שאינו שייך למקום, היא נראית מהדוסיות האלה שאומרים עליהן שהבעל שלהם בישיבה הן חוגגות על הטכנאי של המכונת כביסה.. אתם יודעים שהדוסים ההומואים של מוטי אלון נראים מאוד מכוערים ביחס לחבר’ה שעושים כושר בים… הן באות לשטוף את העיניים כמו שאומרים.. 

תדעו לכן דוסיות שכולם יודעים למה אתן לא הולכות לחוף הנפרד..

ותדעו לכם דוסים.. יש לכם בעיה עם המציל בחוף הנפרד… הוא חתיך.. והוא עושה את ההליכה שלו בחוף.. כמו דוגמן הוא הולך בחוף… הוא כוכב ביום של הבנות בחוף הנפרד…

גזול פסח וחולה.

וַאֲמַרְתֶּם הִנֵּה מַתְּלָאָה וְהִפַּחְתֶּם אוֹתוֹ אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת וַהֲבֵאתֶם גָּזוּל וְאֶת הַפִּסֵּחַ וְאֶת הַחוֹלֶה וַהֲבֵאתֶם אֶת הַמִּנְחָה הַאֶרְצֶה אוֹתָהּ מִיֶּדְכֶם אָמַר יְהוָה:

גָּזוּל וְאֶת הַפִּסֵּחַ וְאֶת הַחוֹלֶה

אתה נלעג שאתה רוצה להקריב כבש או עז שגנבת וכבש או עז פגום שאין לך צורך בו..

שאתה מבקש להקריב את אלה שלא מניבים לך או שלא שילמת בעבורם כסף, אתה לא מקריב.

לנוכח הידיעה שהאשכנזים קראו לנו שווערצע חייעז, אני טוענת שאם האשכנזים הקריבו מהילדים שהם גזלו מהעדה התימנית זה קורבן גזול על כל מה שמשתמע מכך. להזכירך בני העדה התימנית לא מכרו את ילדיהם , האשכנזים גזלו אותם מהם.

 

גרך אשר בשעריך.

וְיוֹם הַשְּׁבִיעִי שַׁבָּת לַֽיהֹוָה אֱלֹהֶיךָ לֹא תַֽעֲשֶׂה כָל מְלָאכָה אַתָּה וּבִנְךָֽ וּבִתֶּךָ וְעַבְדְּךָֽ וַֽאֲמָתֶךָ וְשֽׁוֹרְךָ וַֽחֲמֹֽרְךָ וְכָל בְּהֶמְתֶּךָ וְגֵֽרְךָ אֲשֶׁר בִּשְׁעָרֶיךָ לְמַעַן יָנוּחַ עַבְדְּךָ וַֽאֲמָֽתְךָ כָּמֽוֹךָ: דברים.שעריו של הגר אינם שעריך.

גר בעל עסק אינו גר בשעריך. הוא אינו עבדך ואינו אמתך.

כשגר בעל עסק עובד בעסק שלו בשבתון , זאת בחירה שלו. אין יד המשולה ליד מצרים שאונסת לעבוד בשבתון.

ישובי עשיו :

וְאֵלֶּה תֹּלְדוֹת עֵשָׂו אֲבִי אֱדוֹם בְּהַר שֵׂעִיר:  אֵלֶּה שְׁמוֹת בְּנֵי עֵשָׂו אֱלִיפַז בֶּן עָדָה אֵשֶׁת עֵשָׂו רְעוּאֵל בֶּן בָּשְׂמַת אֵשֶׁת עֵשָׂו: וַיִּהְיוּ בְּנֵי אֱלִיפָז תֵּימָן אוֹמָר צְפוֹ וְגַעְתָּם וּקְנַז:“בשנת 1982 הוקמה במקום היאחזות נח”ל בשם “נחל אליפז” על ידי גרעין קוצן של השומר הצעיר, והיישוב אוזרח בינואר 1983” WIKIPEDIA.

אֵלֶּה בְנֵי שֵׂעִיר הַחֹרִי ישְׁבֵי הָאָרֶץ לוֹטָן וְשׁוֹבָל וְצִבְעוֹן וַעֲנָה:

“לוֹטָן הוא קיבוץ בערבה, מצפון לאילת, השייך למועצה אזורית חבל אילות. הקיבוץ הוקם ב-1983 ונקרא על שם אחת המשפחות לשבטי אדום ושֵׂעִיר (מי שניתן לשייכם כבני עשו), אשר גרו באותו האזור בימי המקרא[2].

וְדִשׁוֹן וְאֵצֶר וְדִישָׁן אֵלֶּה אַלּוּפֵי הַחֹרִי בְּנֵי שֵׂעִיר בְּאֶרֶץ אֱדוֹם:

“דִּישׁוֹן הוא מושב בגליל העליון בין הערים קריית שמונה וצפת וליד הגבול בין ישראל ללבנון והשייך למועצה אזורית מבואות החרמון. היישוב הוקם בשנת 1953 על ידי יהודים ממרוקו וקבוצת רווקים שעלו ממזרח אירופה.” WIKIPEDIA.

הָעָם הָרָב הַזֶּה: נשפט- הבדלה.

וַיַּעֲלֶה עָמְרִי וְכָל יִשְׂרָאֵל עִמּוֹ מִגִּבְּתוֹן וַיָּצֻרוּ עַל תִּרְצָה: וַיְהִי כִּרְאוֹת זִמְרִי כִּי נִלְכְּדָה הָעִיר וַיָּבֹא אֶל אַרְמוֹן בֵּית הַמֶּלֶךְ וַיִּשְׂרֹף עָלָיו אֶת בֵּית מֶלֶךְ בָּאֵשׁ וַיָּמֹת: עַל (חטאתו) חַטֹּאתָיו אֲשֶׁר חָטָא לַעֲשׂוֹת הָרַע בְּעֵינֵי יְהוָה לָלֶכֶת בְּדֶרֶךְ יָרָבְעָם וּבְחַטָּאתוֹ אֲשֶׁר עָשָׂה לְהַחֲטִיא אֶת יִשְׂרָאֵל: וְיֶתֶר דִּבְרֵי זִמְרִי וְקִשְׁרוֹ אֲשֶׁר קָשָׁר הֲלֹא הֵם כְּתוּבִים עַל סֵפֶר דִּבְרֵי הַיָּמִים לְמַלְכֵי יִשְׂרָאֵל: מלכים.

וַיָּמֹת: עַל (חטאתו) חַטֹּאתָיו אֲשֶׁר חָטָא לַעֲשׂוֹת הָרַע בְּעֵינֵי יְהוָה לָלֶכֶת בְּדֶרֶךְ יָרָבְעָם וּבְחַטָּאתוֹ אֲשֶׁר עָשָׂה לְהַחֲטִיא אֶת יִשְׂרָאֵל:

יש הבדל בין דין על מעשה רצח לבין דין על מעשה גנבה.

ומשכך יש הבדל בין חטא של אדם שידע על  מעשה מירמה ולא דיווח על הדבר לבין ידיעה על מעשה רצח ולא דיווח על הדבר.

כמובן שיש הבדל בין אדם שהוא מנהיג לבין אדם שאינו מנהיג מבחינת ידיעה על פשע כזה או אחר לבין מנהיג שיודע על פשע כזה או אחר.

יש הבדל בין פשע של מנהיג לבין פשע של אדם שאינו מנהיג.

יש קורבנות של כהנים, יש קורבנות של נשיאים, ויש קורבנות לעם.

יהודים לא מקריבים בני אדם לחטאיהם.

יש משפט נשיאים.

ויש משפט כהנים.

ויש משפט של העם.

לעתים מעשה נחשב לפשע למנהיג ואינו נחשב לפשע לאדם שאינו מנהיג.

בדיוק כמו שיש מעשה שהוא פשע אם גבר עושה אותו ואינו פשע אם אשה עושה אותו.

להזכירך, שליחיו של דוד להביא לו את בת שבע- לא הואשמו. דוד הואשם.

יש גם הבדל בין אדם שמשלמים לו כסף בעבור שתיקה לבין אדם שלא משלמים לו כסף בעבור שתיקה.

וַיָּבֹאוּ מִכָּל הָעַמִּים לִשְׁמֹעַ אֵת חָכְמַת שְׁלֹמֹה מֵאֵת כָּל מַלְכֵי הָאָרֶץ אֲשֶׁר שָׁמְעוּ אֶת חָכְמָתוֹ: וַיִּשְׁלַח חִירָם  מֶלֶךְ צוֹר אֶת עֲבָדָיו אֶל שְׁלֹמֹה כִּי שָׁמַע כִּי אֹתוֹ מָשְׁחוּ לְמֶלֶךְ תַּחַת אָבִיהוּ כִּי אֹהֵב הָיָה חִירָם לְדָוִד כָּל הַיָּמִים: וַיִּשְׁלַח שְׁלֹמֹה אֶל חִירָם  לֵאמֹר: אַתָּה יָדַעְתָּ אֶת דָּוִד אָבִי כִּי לֹא יָכֹל לִבְנוֹת בַּיִת לְשֵׁם יְהוָה אֱלֹהָיו מִפְּנֵי הַמִּלְחָמָה אֲשֶׁר סְבָבֻהוּ עַד תֵּת יְהוָה אֹתָם תַּחַת כַּפּוֹת (רגלו) רַגְלָי: וְעַתָּה הֵנִיחַ יְהוָה אֱלֹהַי לִי מִסָּבִיב אֵין שָׂטָן וְאֵין פֶּגַע רָע: וְהִנְנִי אֹמֵר לִבְנוֹת בַּיִת לְשֵׁם יְהוָה אֱלֹהָי כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר יְהוָה אֶל דָּוִד אָבִי לֵאמֹר בִּנְךָ אֲשֶׁר אֶתֵּן תַּחְתֶּיךָ עַל כִּסְאֶךָ הוּא יִבְנֶה הַבַּיִת לִשְׁמִי: וְעַתָּה צַוֵּה וְיִכְרְתוּ לִי אֲרָזִים מִן הַלְּבָנוֹן וַעֲבָדַי יִהְיוּ עִם עֲבָדֶיךָ וּשְׂכַר עֲבָדֶיךָ אֶתֵּן לְךָ כְּכֹל אֲשֶׁר תֹּאמֵר כִּי אַתָּה יָדַעְתָּ כִּי אֵין בָּנוּ אִישׁ יֹדֵעַ לִכְרָת עֵצִים כַּצִּדֹנִים: וַיְהִי כִּשְׁמֹעַ  חִירָם אֶת דִּבְרֵי שְׁלֹמֹה וַיִּשְׂמַח מְאֹד וַיֹּאמֶר בָּרוּךְ יְהוָה הַיּוֹם אֲשֶׁר נָתַן לְדָוִד בֵּן חָכָם עַל הָעָם הָרָב הַזֶּה:

הָעָם הָרָב הַזֶּה:

ואתה לא תגיד על הטרוריסטים מהישיבות של ההומו מוטי אלון ודרוקמן שהם טרור יהודי,  הם טרור אשכנזי מתוצרת כהנא וגנדי וכמו שאתה הורס בית של פלסטינאים, חלה עליך החובה להרוס את הבית של הטרוריסטים האשכנזים.

הם לא יהודים והם לא יכפישו את שם היהודים כמו שהם עשו בארופה ובגואטמלה.

בסופו של יום הטייקון מבקש לתפוש את כיסא בורא עולם בסיפור המסופר כמציאות חיינו והבכיר של הטייקון הוא הנחש שמבקש לספור עצמו בספורות האשה ולכן הוא מאשים את האשה שהיא פיתתה אותו..

אני טוענת שההקפדה על צניעות יתר באה במקורה כדי להרחיב את מגרש האשמות בהן מבקש הנחש להאשים את האשה כפתיינית.. כך במבקש הנחש להאשים את האשה באשמותיו.

אם נמשיך בדרך של הדוסים המעדיפה לפעול רק בהגנה, בסופו של יום האשה תמצא האשה עצמה כשהיא מכוסה כולה , וגם את העיניים היא תכסה עם משקפי שמש שחורות.

אני מציעה להתחיל במתקפה. הגיעה העת.

מלחמת הקוממיות שתיים היא מלחמת דת.

היעד – היכולת של האשה ללכת ביום שרב עם גופיא מבלי שיאשימו אותה בפתיינות. ואני מציעה סירוס לאנסים כדי שזכר ילמד להתגבר על יצריו ובכך יזכה לתואר- גבר.

 מטבע עובר לסוחר.

צריך לחשוב על כך שאדם קונה בשר מחנות חזיר משלם חמישים שקל ומקבל עודף ממוכר החזירים שלושים שקל ועם השלושים שקל הוא קונה בשלושים שקל מנורת לילה וארבע BATARIES מחנות חומרי הבנין ואחר כך בא לקוח לחנות חומרי הבנין וקונה מנורת לילה בעשרים שקל ונותן למוכר מחנות הבנין חמישים שקל והמוכר מחנות הבנין נותן לו את שלושים השקל שהגיעו אליו ממוכר החזירים דרך הלקוח שקנה אצלו אחרי שקנה ממוכר החזירים.

זה לא משנה אם אתה עושה פעולה כזאת מכוונת או לא, יש התכנות של כמעט ודאית שיגיע גם אליך כסף כזה.  גם לחנות של החרד בבני ברק יש את אותה התכנות שיגיע כסף שהיה מעט זמן בחנות החזירים.  הבחור שקונה מחנות החזירים קונה גם מקניון בני ברק.

 קסם- שבירת קסם.

המילה קסם נכנסה לשפה העברית וזאת לא מילה טובה להשתמש בה מבחינת משמעותה בתורה, אך ברור לכל שבישראל בעת הזאת משתמשים במילה לא מתוך הפירוש של מעשה קוסמים ומכשפים. בדיוק כמו המילה עצבים שבתורה משמעותה אלהים אחרים ובשפה המדוברת היום היא נחשבת לכעס.  בדיוק כמו שיש מילים באנגלית שהן נשמעות כמו בעברית אך הפירוש שלהן אינו במשמעות העברית.

למשל:

המילה HE באנגלית זה הוא אך בעברית זה היא.

וזאת שבירת קסם של המילה קסם שהוכנסה לשפה שלא בהקשרה.

עָקֹב הַלֵּב מִכֹּל וְאָנֻשׁ הוּא מִי יֵדָעֶנּוּ: אֲנִי יְהוָה חֹקֵר לֵב בֹּחֵן כְּלָיוֹת וְלָתֵת לְאִישׁ (כדרכו) כִּדְרָכָיו כִּפְרִי מַעֲלָלָיו: – ספר יִרְמְיָהוּ.

 מיהו יתום.

תבין.

אב נושא בחטאי בנו עד שנת העשרים של בנו. אחרי גיל עשרים כל בחור מפקיד כסף בעבור חטאיו שלו. כך שגבר משנת  העשרים ומעלה לחיו אינו נחשב יתום כשאביו מת.

זֶה יִתְּנוּ כָּל הָֽעֹבֵר עַל הַפְּקֻדִים מַֽחֲצִית הַשֶּׁקֶל בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ עֶשְׂרִים גֵּרָה הַשֶּׁקֶל מַֽחֲצִית הַשֶּׁקֶל תְּרוּמָה לַֽיהֹוָֽה: כֹּל הָֽעֹבֵר עַל הַפְּקֻדִים מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה וָמָעְלָה יִתֵּן תְּרוּמַת יְהוָֹֽה: הֶֽעָשִׁיר לֹֽא יַרְבֶּה וְהַדַּל לֹא יַמְעִיט מִֽמַּֽחֲצִית הַשָּׁקֶל לָתֵת אֶת תְּרוּמַת יְהֹוָה לְכַפֵּר עַל נַפְשֹֽׁתֵיכֶֽם: שמות.

אני טוענת שעושים פעולות מובנות להחטאת הילדים כדי להביא באשמה את אבותיהם.

הפרצה קוראת לגנב.

בעת הזאת הנחש מהאשים את העשוק יען כי היתה פרצה בבית העשוק ולכן הוא אשם. ומשכך החל התהליך שמאשים את העשוק שלא עשה עוד מנעול בבית ומנעול אחד ובריח כבר נחשב לפרצה.

ויש את הפרצה בחוק שהטייקון זיהה ומשכך לא הובא בדין.

היצר של העני לגנוב הוא צורך שנולד יען כי העשיר לא למד להתגבר על יצריו.

בעת הזאת הפרצות מובנות. יש מצב שכל דלת נבנית עם פירצה. כמו האנדרואיד שהמתכנת שם עוד תוכנה נסתרת בתוכנה שמאפשרת ליצרן להכנס לכל טלפון שיש בו אנדרואיד – ללא סים.

 כסף כמשל- שבירת קסם.

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי מְאֹרֹת בִּרְקִיעַ הַשָּׁמַיִם לְהַבְדִּיל בֵּין הַיּוֹם וּבֵין הַלָּיְלָה וְהָיוּ לְאֹתֹת וּלְמוֹעֲדִים וּלְיָמִים וְשָׁנִים: וְהָיוּ לִמְאוֹרֹת בִּרְקִיעַ הַשָּׁמַיִם לְהָאִיר עַל הָאָרֶץ וַיְהִי כֵן: וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים אֶת שְׁנֵי הַמְּאֹרֹת הַגְּדֹלִים אֶת הַמָּאוֹר הַגָּדֹל לְמֶמְשֶׁלֶת הַיּוֹם וְאֶת הַמָּאוֹר הַקָּטֹן לְמֶמְשֶׁלֶת הַלַּיְלָה וְאֵת הַכּוֹכָבִים: וַיִּתֵּן אֹתָם אֱלֹהִים בִּרְקִיעַ הַשָּׁמָיִם לְהָאִיר עַל הָאָרֶץ: וְלִמְשֹׁל בַּיּוֹם וּבַלַּיְלָה וּלְהַבְדִּיל בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחשֶׁךְ וַיַּרְא אֱלֹהִים כִּי טוֹב: וַיְהִי עֶרֶב וַיְהִי בֹקֶר יוֹם רְבִיעִי: בראשית.

ברור לכל שאתה לא יכול להמשיל כל ספורות של סכום כסף (שלושה עשר שקלים ושישים אגורות בלע”ז- 13.60 , למועדים).

 CODE 27

APA- CODE

מצלעו.

תראה,

האשה נוצרה מצלעו של האיש והאיש משה באשה. וזה חוק ראשון לכל בני האדם.

כשאשה מתחתנת היא הולכת עם העם של בעלה. ילדיה כדת בעלה.

זרע עשו לא היה ארבע מאות שנה בעבדות מצרים, עשו לא שוחרר ממצרים, עשו לא קיבל את התורה.

.

וְאִ֗ישׁ כִּֽי-יַקְרִ֤יב זֶֽבַח-שְׁלָמִים֙ לַֽיהֹוָ֔ה לְפַלֵּא-נֶ֨דֶר֙ א֣וֹ לִנְדָבָ֔ה בַּבָּקָ֖ר א֣וֹ בַצֹּ֑אן תָּמִ֤ים יִֽהְיֶה֙ לְרָצ֔וֹן כָּל-מ֖וּם לֹ֥א יִֽהְיֶה-בּֽוֹ: עַוֶּרֶת֩ א֨וֹ שָׁב֜וּר אֽוֹ-חָר֣וּץ אֽוֹ-יַבֶּ֗לֶת א֤וֹ גָרָב֙ א֣וֹ יַלֶּ֔פֶת לֹֽא-תַקְרִ֥יבוּ אֵ֖לֶּה לַֽיהוָֹ֑ה וְאִשֶּׁ֗ה לֹֽא-תִתְּנ֥וּ מֵהֶ֛ם עַל-הַמִּזְבֵּ֖חַ לַֽיהוָֹֽה: וְשׁ֥וֹר וָשֶׂ֖ה שָׂר֣וּעַ וְקָל֑וּט נְדָבָה֙ תַּֽעֲשֶׂ֣ה אֹת֔וֹ וּלְנֵ֖דֶר לֹ֥א יֵֽרָצֶֽה: וּמָע֤וּךְ וְכָתוּת֙ וְנָת֣וּק וְכָר֔וּת לֹ֥א תַקְרִ֖יבוּ לַֽיהוָֹ֑ה וּֽבְאַרְצְכֶ֖ם לֹ֥א תַֽעֲשֽׂוּ: וּמִיַּ֣ד בֶּן-נֵכָ֗ר לֹ֥א תַקְרִ֛יבוּ אֶת-לֶ֥חֶם אֱלֹֽהֵיכֶ֖ם מִכָּל-אֵ֑לֶּה כִּ֣י מָשְׁחָתָ֤ם בָּהֶם֙ מ֣וּם בָּ֔ם לֹ֥א יֵֽרָצ֖וּ לָכֶֽם: וַיְדַבֵּ֥ר יְהוָֹ֖ה אֶל-מֹשֶׁ֥ה לֵּאמֹֽר:

אני טוענת שהיו אמהות ששלחו את ילדיהן ביום שרב לבית הספר עם סנדלים וגרביים יען כי בארצות נכר הן עשו זאת כדי שלא יקריבו את ילדיהן בעולם שממשיל צאן אדם לצאן בהמות, והן המשיכו לעשות זאת לאחר ההגעה לארץ כי הן חשבו שיש את הסכנה הזאת גם בארץ שהוריש בורא עולם לעם ישראל ולא לארופאים.

בכל מקרה, יש אנשים שישמחו שיש להם מום בארץ שממשילה את צאן האדם לצאן בהמות ומקריבה בני אדם לחטאת.

מום.

וּמִיַּ֣ד בֶּן-נֵכָ֗ר לֹ֥א תַקְרִ֛יבוּ אֶת-לֶ֥חֶם אֱלֹֽהֵיכֶ֖ם מִכָּל-אֵ֑לֶּה כִּ֣י מָשְׁחָתָ֤ם בָּהֶם֙ מ֣וּם בָּ֔ם לֹ֥א יֵֽרָצ֖וּ לָכֶֽם:

שמה לא תעבור.

נקווה שהנין של זורקין ישיב את שגנב מאבותיו האבא של חסמב”ה כולל את ילדיו של זורקין (בני העדה התימנית שנגזלו מאמהותיהן).

  וְכִי תַשִּׂיג יַד גֵּר וְתוֹשָׁב עִמָּךְ וּמָךְ אָחִיךָ עִמּוֹ וְנִמְכַּר לְגֵר תּוֹשָׁב עִמָּךְ אוֹ לְעֵקֶר מִשְׁפַּחַת גֵּֽר: ויקרא.

“דפו פרוברה נמצאת בשימוש נרחב עבור נשים מאוכלוסיות חלשות, לעיתים ללא הסכמה מדעת וללא יידוע על תופעות הלוואי. כך למשל כבר בשלבי הניסוי הקליני נוסתה התרופה על 13,000 נשים עניות מחציתן שחורות שלא נתנו, כמתחייב, הסכמה מודעת ולא יודעו בדבר תופעות הלואי של התרופה. סידני וולף, ראש קבוצת מחקר בבריאות הציבור העיד בפני הFDA ב-1975 כי דפו פרוברה מיועד לפציינטיות המסרבות או בלתי מסוגלות לקבל את האחריות הנדרשת לשימוש במונעי הריון אחרים, או שאינן מסוגלות או לא מוכנות לסבול את תופעות הלוואי של גלולות למניעת הריון— Karen Hawkins and Jeff Elliott [7].

בישראל כשישים אחוז ממקבלות התרופה הן נשים יוצאות אפריקה, בעיקר עולות מאתיופיה, אף כי משקלן הכולל באוכלוסיית ישראל עומד על כאחוז.[11] בשנת 2012 פרסמה גל גבאי תחקיר על פיו הופעלו לחצים על נשים רבות במחנות המעבר בגונד רובאדיס אבבה ובישראל לקבל דפו פרוברה בלי שניתן להן מידע על תופעות הלוואי ועל אמצעים חלופיים כגלולות או התקן תוך רחמי.” WIKIPEDIA.

וַיֹּאמֶר יְהֹוָה אֵלָיו זֹאת הָאָרֶץ אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי לְאַבְרָהָם לְיִצְחָק וּלְיַעֲקֹב לֵאמֹר לְזַרְעֲךָ אֶתְּנֶנָּה הֶרְאִיתִיךָ בְעֵינֶיךָ וְשָׁמָּה לֹא תַעֲבֹר: דברים.

[12] על פי עדויות שנאספו במסגרת התחקיר, איימו על מועמדות לעלייה כי לא יקבלו אישור לעלות לישראל אם לא יקבלו את הזריקה.[13”   WIKIPEDIA.

Subject: החורף הזה, כחלון יהיה אשם אם-
שלום,
שיהיה ברור לכל,
בחורף הזה כחלון יהיה אשם אם זקן או זקנה ימצאו מתים מקור בבתיהם.
בחורף הזה כחלון יהיה אשם אם חסרי בית ימצאו מתים מקור ברחוב.
וכמובן שבעת הזאת שר הרווחה  כץ מהתעשיא הצבאית- אשם במצב הקשה בו  נמצאים עניי ישראל ששילמו ביטוח לאומי ומהביטוח לאומי מעבירים כסף לקופת האוצר ומקופת האוצר דרך קופת המדען נותנים לטייקונים, כדי שיהיה להם כסף לקנות את התעשיא הצבאית ולשלם מליונים לבן של כץ השכיר בתעשיא הצבאית.
נכתב על ידי העלמה מיכל כהן.

על פי הספורות הבבליות חודש אב הוא החודש ה-11 במנין חודשי בבל.

תשעה באב הוא בספורות 9/11 – חורבן הבית- פריצת חומות.

על פי תורת העם היהודי, חודש אב חל בחודש החמישי. צום תשעה באב על פי תורתנו הוא צום החודש החמישי.

והדבר מוביל לקוד 9-5 .

רבין נרצח בשנת 95 על פי הספורות הנוצריות.

נפולאון בונפרטה היה יעקובין.

הציפורים- אפרטהייד- צפרטיסטים של של SIMON MAGOS.

 סם משלשל- שבירת קסם.

הסם הזה הוא תרופה לשמנים ורעל לרזים.

 מי העני יותר ומי העני פחות- שבירת קסם.האריתראי שעובד בחוף בת ים אמר לי שהוא משתכר 29 שקל לשעה.

אם המעביד מספק לאנשים אלה דיור על חשבונו,

אז למעשה העובדים הזרים מרויחים הרבה יותר מיהודים משתכרי שכר מינימום, כי ליהודים וגרים תושבי קבע המעביד לא מספק דיור בנוסף לשכר.

 דין גבר. דין אשה. 

ברור לכל שהציווי על גבר שלא לשכב עם אשה בעולת בעל הוא מצווה לזכרים בלבד יען כי, אישה אינה נחשבת לחוטאת אם שכבה עם איש שהוא בעל של אשה. לאבותינו בתורה היו פילגשים וכמה נשים והדבר אינו נחשב לחטא על פי דין תורה.
ומשכך,
ברור לכל שיש מצוות לגברים ויש מצוות לנשים,
ומשכך,
החטאים שהם מעשה חטא גבר הם אינם חטאי אשה. יש מעשים שאשה אינה חוטאת אם עושה אותם אך מאידך גיסא כמו שאומרים, אם גבר עושה את אותו מעשה המעשה נחשב לו לחטא.
ומשכך,
דין גבר, אינו דין אשה.
משמע אתה לא יכול להקריב אשה כקורבן למעשיך בעוון חטאים שלא נחשבים כחטא לאשה ולך כן.
 כלי טהור. 

להזכירכם – בנימין נתניהו שכב עם בעולת בעל. קדוש ישראל ויוצרו ציווה לבער את הרע/בנימין נתניהו מישראל.
בענין זה, בנימין נתניהו חטא לבורא עולם. ברור לך שרק בורא עולם יכול לחון אדם שחטא לו.
בשורה התחתונה,
אני טוענת שבנימין נתניהו הוא כלי טמא, לכן יש לכם בעיה עם מה שבנימין נתן לכם. אתה חייב להביא את המנחה והקורבן בכלי טהור.
חשוב לזכור שהכל לטובה.
אם היה מגיש להם כלי טהור, זאת היתה צרה גדולה יותר כמו שאומרים.
וְהֵבִיאוּ אֶת כָּל אֲחֵיכֶם מִכָּל הַגּוֹיִם מִנְחָה לַיהוָה בַּסּוּסִים וּבָרֶכֶב וּבַצַּבִּים וּבַפְּרָדִים וּבַכִּרְכָּרוֹת עַל הַר קָדְשִׁי יְרוּשָׁלִַם אָמַר יְהוָה כַּאֲשֶׁר יָבִיאוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶת הַמִּנְחָה בִּכְלִי טָהוֹר בֵּית יְהוָה: ישעיהו.

שמירת עמוד.

 נִקְרָא לַנַּעֲרָ, וְנִשְׁאֲלָה, אֶת–פִּיהָ. 

וַיֹּאמֶר אַבְרָהָםאֶלעַבְדּוֹ זְקַן בֵּיתוֹהַמֹּשֵׁל,בְּכָלאֲשֶׁרלוֹשִׂיםנָא יָדְךָתַּחַת יְרֵכִיוְאַשְׁבִּיעֲךָבַּיהוָה אֱלֹהֵי הַשָּׁמַיִםוֵאלֹהֵי הָאָרֶץאֲשֶׁר לֹאתִקַּח אִשָּׁה,לִבְנִי,מִבְּנוֹת הַכְּנַעֲנִיאֲשֶׁר אָנֹכִי יוֹשֵׁב בְּקִרְבּוֹכִּי אֶלאַרְצִי וְאֶלמוֹלַדְתִּיתֵּלֵךְ;וְלָקַחְתָּ אִשָּׁהלִבְנִי לְיִצְחָק.

וַיֹּאמֶר אֵלָיוהָעֶבֶדאוּלַי לֹאתֹאבֶה הָאִשָּׁהלָלֶכֶת אַחֲרַי אֶלהָאָרֶץ הַזֹּאת;  

ובהמשך..

וַיֹּאמְרוּנִקְרָא לַנַּעֲרָוְנִשְׁאֲלָהאֶתפִּיהָוַיִּקְרְאוּ לְרִבְקָה וַיֹּאמְרוּ אֵלֶיהָהֲתֵלְכִי עִםהָאִישׁ הַזֶּהוַתֹּאמֶר,אֵלֵךְ. בראשית- פרשת חיי שרה- תולדות.

זאת אומרת שאתה לא יכול להשיא אשה בניגוד לרצונה.

הכי יפה שרבקה היתה האשה הראשונה שנאמר עליה בתורה שהמיועד לה אהב אותה.. וזאת היתה אהבה שהתאהב יצחק במבט ראשון.

עור ונפש.

לשון רבים- מצוה גם לנשים גם לגברים.

גם באיוב וגם בציווי הבורא בספר ויקרא יש קשר לעור ולנפש.

אפשר להבין שכתובת הקעקע יוצרת פגם בנפש.

הצרה של איש ואשה עם קעקוע היא שהם חתמו עורם. גם אם הם יעשו את פעולת העור בעד עור לפעולה אין ערך, יען כי אחרי הפעולה הם נשארים עם העור הפגום. צריך לחשוב על כך שגם הסרת הקעקוע יוצרת פגם בעור.

לידיעתך,

בעת שמקריבים קורבן, אסור שיהיה פגם בקורבן, הקורבן חיב להיות טהור ולא מום או פגם.

וְאִ֗ישׁ כִּֽי-יַקְרִ֤יב זֶֽבַח-שְׁלָמִים֙ לַֽיהֹוָ֔ה לְפַלֵּא-נֶ֨דֶר֙ א֣וֹ לִנְדָבָ֔ה בַּבָּקָ֖ר א֣וֹ בַצֹּ֑אן תָּמִ֤ים יִֽהְיֶה֙ לְרָצ֔וֹן כָּל-מ֖וּם לֹ֥א יִֽהְיֶה-בּֽוֹ: עַוֶּרֶת֩ א֨וֹ שָׁב֜וּר אֽוֹ-חָר֣וּץ אֽוֹ-יַבֶּ֗לֶת א֤וֹ גָרָב֙ א֣וֹ יַלֶּ֔פֶת לֹֽא-תַקְרִ֥יבוּ אֵ֖לֶּה לַֽיהוָֹ֑ה וְאִשֶּׁ֗ה לֹֽא-תִתְּנ֥וּ מֵהֶ֛ם עַל-הַמִּזְבֵּ֖חַ לַֽיהוָֹֽה: וְשׁ֥וֹר וָשֶׂ֖ה שָׂר֣וּעַ וְקָל֑וּט נְדָבָה֙ תַּֽעֲשֶׂ֣ה אֹת֔וֹ וּלְנֵ֖דֶר לֹ֥א יֵֽרָצֶֽה: וּמָע֤וּךְ וְכָתוּת֙ וְנָת֣וּק וְכָר֔וּת לֹ֥א תַקְרִ֖יבוּ לַֽיהוָֹ֑ה וּֽבְאַרְצְכֶ֖ם לֹ֥א תַֽעֲשֽׂוּ: וּמִיַּ֣ד בֶּן-נֵכָ֗ר לֹ֥א תַקְרִ֛יבוּ אֶת-לֶ֥חֶם אֱלֹֽהֵיכֶ֖ם מִכָּל-אֵ֑לֶּה כִּ֣י מָשְׁחָתָ֤ם בָּהֶם֙ מ֣וּם בָּ֔ם לֹ֥א יֵֽרָצ֖וּ לָכֶֽם: וַיְדַבֵּ֥ר יְהוָֹ֖ה אֶל-מֹשֶׁ֥ה לֵּאמֹֽר: ויקרא.אני טוענת שהיו אמהות ששלחו את ילדיהן ביום שרב לבית הספר עם סנדלים וגרביים יען כי בארצות נכר הן עשו זאת כדי שלא יקריבו את ילדיהן בעולם שממשיל צאן אדם לצאן בהמות, והן המשיכו לעשות זאת לאחר ההגעה לארץ כי הן חשבו שיש את הסכנה הזאת גם בארץ שהוריש בורא עולם לעם ישראל ולא לארופאים.

בכל מקרה, יש אנשים שישמחו שיש להם מום בארץ שממשילה את צאן האדם לצאן בהמות ומקריבה בני אדם לחטאת.

מום.

וּמִיַּ֣ד בֶּן-נֵכָ֗ר לֹ֥א תַקְרִ֛יבוּ אֶת-לֶ֥חֶם אֱלֹֽהֵיכֶ֖ם מִכָּל-אֵ֑לֶּה כִּ֣י מָשְׁחָתָ֤ם בָּהֶם֙ מ֣וּם בָּ֔ם לֹ֥א יֵֽרָצ֖וּ לָכֶֽם:

קרבן “כשר”.

כֹּ֛ל אֲשֶׁר-בּ֥וֹ מ֖וּם לֹ֣א תַקְרִ֑יבוּ כִּי-לֹ֥א לְרָצ֖וֹן יִהְיֶ֥ה לָכֶֽם: ויקרא.

ברור לכל שבעת שאתה ממשיל צאן אדם לבהמות, אתה לא יכול להקריב, אדם, איש, אישה, זכר, נקבה, שיש להם מום על מדרגות ה- ASTALOT בפירמידה של הטייקון, למען הטייקון.

שקל הכסף.

וַיִּשְׁמַע אַבְרָהָם, אֶל-עֶפְרוֹן, וַיִּשְׁקֹל אַבְרָהָם לְעֶפְרֹן, אֶת-הַכֶּסֶף אֲשֶׁר דִּבֶּר בְּאָזְנֵי בְנֵי-חֵת–אַרְבַּע מֵאוֹת שֶׁקֶל כֶּסֶף, עֹבֵר לַסֹּחֵר. בראשית.

ברור לכל שמדובר במטבעות שעשויים מכסף שעברו לסוחר. אין ערך לשקילת שטר להערכת ערכו.

משמע שחייב להיות שיוויון  בין ערך החומר ממנו עשוי השטר העובר לסוחר לבין שוויו הכלכלי של השטר כדי שיהיה ניתן לעשות איתו פעולות העברה לסוחר.

ברור לכל ששקל הכסף צריך להיות כולו מכסף ולא לערב אותו עם ברזלים שאינם כסף, הוא חייב להיות כסף טהור כדי להיות שקל הכסף.

הוא גם לא יכול להיות שקל הקודש להקרבת קורבנות:

וְקָרְבָּנוֹ קַעֲרַת-כֶּסֶף אַחַת, שְׁלֹשִׁים וּמֵאָה מִשְׁקָלָהּ, מִזְרָק אֶחָד כֶּסֶף, שִׁבְעִים שֶׁקֶל בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ; שְׁנֵיהֶם מְלֵאִים, סֹלֶת בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן–לְמִנְחָה.

שמונה עשרה.

אִ֣ם הַכֹּהֵ֧ן הַמָּשִׁ֛יחַ יֶֽחֱטָ֖א לְאַשְׁמַ֣ת הָעָ֑ם…

וְאִ֨ם כָּל-עֲדַ֤ת יִשְׂרָאֵל֙ יִשְׁגּ֔וּ…

אֲשֶׁ֥ר נָשִׂ֖יא יֶֽחֱטָ֑א…

וְאִם-נֶ֧פֶשׁ אַחַ֛ת תֶּֽחֱטָ֥א..

בתורה יש הבדלה בענין חטאים על פי מי הוא החוטא, יש הבדל בין חטאי מנהיגים לבין חטאי העם, ישב הבדל בין חטאי העם לבין חטא של יחדים בעם. דין של מנהיג אינו דין של אדם שאינו מנהיג. אני חושבת מנהיג שאינו מוכן לקבל דין של מנהיג, לא יכול להיות מנהיג בישראל. מנהיג לא יכול לבקש להיות מנהיג מבלי לקבל דין המנהיג. ותזכרו שבורא עולם העניש את דוד ולא את המלאכים שהביאו לו את בת שבע. המנהיג הוא השולח, יכול להיות שאם דוד לא היה מנהיג, השליחים לא היו מסכימים להביא לו את בת שבע, יש כח למנהיג על בני אדם שאין לאדם שאינו מנהיג.

לכן,

מנהיג לא יכול להפיל את אשמותיו על אדם, איש, אשה, זכר נקבה, שאינם מנהיגים.

כפורי נפש.

בענייני כיפורי נפש, המצווה היא שהתרומה היא שווה, העשיר לא ירבה והדל לא ימעיט. כולם שווים.

ברור לכל שכל רב יודע שיום כיפור וחגים ומועדים זה הזמן שלו ל”עשות כסף” לתפעול בית הכנסת ועשיית מצוות ומעשים טובים..

אני טוענת שהרב עושה טעות שהוא תוחם את סכום התרומה משקל עד אלפיים שקל. הכי נכון לבקש תרומה מבאי בית הכנסת מבלי לאמר סכום כסף. משמע לבקש תרומה , שכל איש יתן ככתוב בתורתנו הקדושה:-

אִישׁ אֲשֶׁר יִדְּבֶנּוּ לִבּוֹ,

ברור לכולם שעני שמשתכר 5000 שקל ותורם 500 שקל נותן הרבה יותר מבחינת הלב מעשיר שמשתכר 100,000 שקל ותורם 10,000 שקל.. וזה גם ברור לעשיר.. כך שברור לכל שיש מצב שהעשיר ייתן 90,000 אלף שקל כדי שתרומתו תהיה שווה מבחינת הלב לתרומת העני. וכך הרב יעשה הרבה הרבה יותר כסף לעשיית מצוות ומעשים טובים ועדיין יתקיים השיוויון בין העני לעשיר. שזה כלל חשוב בתורה מבחינת כיפורים.

שלושים וחמש.

תבינו,

ברור לי ולכם שמאוד התאמצתם לא להתבייש ממעשיכם כדי לא להיות במצב של התבוששו ולצאת מגן עדן, מה שלא הבנת שזה לא המשפט הנכון, מגן עדן כל האנושות יצאה מלפני הרבה הרבה מאוד שנים, זאת הסיבה שגם בעת הזו הנשים נושאות בעונש שהעניש בורא עולם את האשה-  אֶל-הָאִשָּׁה אָמַר, הַרְבָּה אַרְבֶּה עִצְּבוֹנֵךְ וְהֵרֹנֵךְ–בְּעֶצֶב, תֵּלְדִי בָנִים; וְאֶל-אִישֵׁךְ, תְּשׁוּקָתֵךְ, וְהוּא, יִמְשָׁל-בָּךְ. בראשית.

לא דובר בתורה על תשוקת האשה לאיש ועל משילות האיש על האשה לפני חטא גן עדן.

על מעשיך ומעשי עדתך יש דיני מוות ולא משנה הדבר אם אתה ועדתך מתביישים או לא מתביישים בחטאיכם.

גם אייכמן לא התבייש במעשיו וכל זאת נידון למוות.

עלי הגיון.

אגב,

גם לפני הבחירות הקודמות היתה מלחמה.

 באפיו- שבירת קסם.

ברור שחיב להיות אף כדי לנפח נשמת חיים בגוף האדם.

חיים זה ההפך ממוות.

ימי שנותנו- שבירת קסם.

יְמֵי שְׁנוֹתֵינוּ בָהֶם שִׁבְעִים שָׁנָה וְאִם בִּגְבוּרֹת שְׁמוֹנִים שָׁנָה וְרָהְבָּם עָמָל וָאָוֶן כִּי גָז חִישׁ וַנָּעֻפָה: תהלים.

אתה לא יכול לעשות פעולת רהבם  עמל ואוון על אנשים מגיל שבעים ומעלה

וַֽאֲבַדְתֶּ֖ם בַּגּוֹיִ֑ם וְאָֽכְלָ֣ה אֶתְכֶ֔ם אֶ֖רֶץ אֹֽיְבֵיכֶֽם: וְהַנִּשְׁאָרִ֣ים בָּכֶ֗ם יִמַּ֨קּוּ֙ בַּֽעֲוֹנָ֔ם בְּאַרְצֹ֖ת אֹֽיְבֵיכֶ֑ם וְאַ֛ף בַּֽעֲוֹנֹ֥ת אֲבֹתָ֖ם אִתָּ֥ם יִמָּֽקּוּ: וְהִתְוַדּ֤וּ אֶת-עֲוֹנָם֙ וְאֶת-עֲוֹ֣ן אֲבֹתָ֔ם בְּמַֽעֲלָ֖ם אֲשֶׁ֣ר מָֽעֲלוּ-בִ֑י וְאַ֕ף אֲשֶׁר-הָֽלְכ֥וּ עִמִּ֖י בְּקֶֽרִי: אַף-אֲנִ֞י אֵלֵ֤ךְ עִמָּם֙ בְּקֶ֔רִי וְהֵֽבֵאתִ֣י אֹתָ֔ם בְּאֶ֖רֶץ אֹֽיְבֵיהֶ֑ם אוֹ-אָ֣ז יִכָּנַ֗ע לְבָבָם֙ הֶֽעָרֵ֔ל וְאָ֖ז יִרְצ֥וּ אֶת-עֲוֹנָֽם:אֲבֹתָ֖ם.

חטאי אבות ולא חטאי אמהות.

 צניעות- שבירת קסם.

צניעות היתר של אשה ומלבושיה לא מקיימות את המשוואה שאשה שלובשת מכנסים קצרים וגופיא, היא אינה אשה צנועה.

להזכירכם, ידים ורגלים הם אינם איברים שצריך להצניע. הם אינם אברי ערווה..

ללא הגנב לא יהיו פרצות- הקיבוצניקים חיבקו את הפגע רע והוציאו את הנפגעת.

תראה,

בעת הזאת אני טוענת  שאם לא היו גנבים לא היו פרצות.

הגנב הוא שיוצר את הפירצה.

הפירצה קוראת לגנב, היא לא קוראת לאדם שאינו גנב.

הפלת אשמה על אדם שבביתו יש פירצה מביאה בעת הזאת את הגנב לטעון שאם לא תשים אזעקה אז למעשה יש פירצה, ואתה אשם שהוא גנב.

נדרש להוציא שטן ופגע רע מישראל כדי שיבנה בית המקדש. זאת המלחמה שנלחם דוד, הוא השאיר לבנו שטח ללא שטן ופגע רע, כדי שיוכל לבנות את בית המקדש. את הפגע רע אנו מוציאים לא את האיש או האשה שפגע רע פגע בהם.

וַיִּשְׁלַח חִירָם מֶלֶךְ צוֹר אֶת עֲבָדָיו אֶל שְׁלֹמֹה כִּי שָׁמַע כִּי אֹתוֹ מָשְׁחוּ לְמֶלֶךְ תַּחַת אָבִיהוּ כִּי אֹהֵב הָיָה חִירָם לְדָוִד כָּל הַיָּמִים: וַיִּשְׁלַח שְׁלֹמֹה אֶל חִירָם לֵאמֹראַתָּה יָדַעְתָּ אֶת דָּוִד אָבִי כִּי לֹא יָכֹל לִבְנוֹת בַּיִת לְשֵׁם יְהוָה אֱלֹהָיו מִפְּנֵי הַמִּלְחָמָה אֲשֶׁר סְבָבֻהוּ עַד תֵּת יְהוָה אֹתָם תַּחַת כַּפּוֹת (רגלו) רַגְלָי:וְעַתָּה הֵנִיחַ יְהוָה אֱלֹהַי לִי מִסָּבִיב אֵין שָׂטָן וְאֵין פֶּגַע רָע:

נאמנות. 

ברור לכל שאשה שלא עשית ברית נישואין עמה לא מחויבת להיות נאמנה לך.  אתה לא האיש שלה והיא לא מחוייבת לתשוקה אליך בלבד ככתוב- ואל אישך תשוקתך והוא ימשול בך. באין ברית כתורת ישראל לא קיימת האפשרות להפרת ברית. אני טוענת שאם אתה ואשתך התחתנתם על פי תורת ישראל ובאמצע הדרך החלטתם לנהל נישואין פתוחים בו אתה מתיר את אשתך לכל אדם, אתה ואשתך הפרתם את השבועה שנשבעתם על פי תורת ישראל.

הבדלה בין אדון אדם לאדון עולם. 
טומאה ותועבה- הבדלה.

ההבדל בין אדם שאכל אוכל טמא לבין איש ששכב את זכר משכבי אשה, הוא:

שהאדם שאכל אוכל טמא, הוא טמא עד הערב, האיש שנשא את האוכל הטמא מכבס את בגדיו וטמא עד הערב. לאיש ששכב את זכר משכבי אשה, אין תשועה. דין מוות.

אין דין מוות לאיש שאכל אוכל טמא.  כך שאתה לא יכול לעשות השוואה בין איש שאכל אוכל טמא לאיש ששכב את זכר משכבי אשה. ומשכך אתה לא יכול לקרבן או להפיל את דין המוות שלך על איש שאכל  אוכל טמא.

אונס.

בעת הזאת שלאנס יש את אפשרות סם האונס יש שנוטים להאשים את הנאנסת כי היא הלכה לרקוד במועדון בלילה, ברור לכל שאדם ששם סם אונס לאשה יען כי הוא יודע שהיא תגיד לו לא. אם היה יודע שהיא תגיד לו כן, אז הוא לא היה שם לה סם אונס כדי לעשות זממו. לכן אתה לא יכול להאשים אשה שנאנסה עם סם אונס. סם אונס  עושה את אותה פעולה שעושים כשמכים אשה כדי להחליש את היכולת שלה להתנגד.

צהוב- חלק ראשון.

וְרָאָה הַכֹּהֵן אֶת-הַנֶּגַע, וְהִנֵּה מַרְאֵהוּ עָמֹק מִן-הָעוֹר, וּבוֹ שֵׂעָר צָהֹב, דָּק–וְטִמֵּא אֹתוֹ הַכֹּהֵן נֶתֶק הוּא, צָרַעַת הָרֹאשׁ אוֹ הַזָּקָן הוּא.  וְכִי-יִרְאֶה הַכֹּהֵן אֶת-נֶגַע הַנֶּתֶק, וְהִנֵּה אֵין-מַרְאֵהוּ עָמֹק מִן-הָעוֹר, וְשֵׂעָר שָׁחֹר, אֵין בּוֹ–וְהִסְגִּיר הַכֹּהֵן אֶת-נֶגַע הַנֶּתֶק, שִׁבְעַת יָמִים.  וְרָאָה הַכֹּהֵן אֶת-הַנֶּגַע, בַּיּוֹם הַשְּׁבִיעִי, וְהִנֵּה לֹא-פָשָׂה הַנֶּתֶק, וְלֹא-הָיָה בוֹ שֵׂעָר צָהֹב; וּמַרְאֵה הַנֶּתֶק, אֵין עָמֹק מִן-הָעוֹר. וְהִתְגַּלָּח–וְאֶת-הַנֶּתֶק, לֹא יְגַלֵּחַ; וְהִסְגִּיר הַכֹּהֵן אֶת-הַנֶּתֶק שִׁבְעַת יָמִים, שֵׁנִית. וְרָאָה הַכֹּהֵן אֶת-הַנֶּתֶק בַּיּוֹם הַשְּׁבִיעִי, וְהִנֵּה לֹא-פָשָׂה הַנֶּתֶק בָּעוֹר, וּמַרְאֵהוּ, אֵינֶנּוּ עָמֹק מִן-הָעוֹר–וְטִהַר אֹתוֹ הַכֹּהֵן, וְכִבֶּס בְּגָדָיו וְטָהֵר. וְאִם-פָּשֹׂה יִפְשֶׂה הַנֶּתֶק, בָּעוֹר, אַחֲרֵי, טָהֳרָתוֹ. וְרָאָהוּ, הַכֹּהֵן, וְהִנֵּה פָּשָׂה הַנֶּתֶק, בָּעוֹר–לֹא-יְבַקֵּר הַכֹּהֵן לַשֵּׂעָר הַצָּהֹב, טָמֵא הוּא. ויקרא.

כתוב שער שחור שהפך לשער צהוב ולא צבע רקע אתר שהפך לצהוב, למקרה שחשבת שהפריצה לאתר והצהבתו תטמא אותי.

צהוב- חלק שני.

בשורה התחתונה ברור לכל שגם במשחק כדורגל בין רמה לסכנין, החבר’ה של סכנין הולכים מכות עם החבר’ה של רמה.. גם החבר’ה של מנצ’סטר הולכים מכות עם החבר’ה של ברצלונה והחבר’ה של ירושלים הלכו מכות עם החבר’ה של בלגיא.. (אני לא בטוחה שהקרב היה עם הבלגים, אך משהו באזור..), לכן כשהאוהדים הירושלמים הולכים מכות עם האוהדים מסכנין זה לא נכון לשתול מסבים שיסבו את המכות ל- ארוע פוליטי שיפיל אשמה על האוהדים מירושלים.

כנסת היא לא בהכרח כנסת ישראל.

ברור לכולם שכינוס של בני אדם שחברים בה אישים (כמו ישיבת OR ETZYON שהנציג שלה  בכינוס הוא BENNET) השוכבים את זכר משכבי אשה- לא יכול להקרא, כנסת ישראל. את השם ישראל בורא עולם כינה את עם ישראל, ובורא עולם אמר בפירוש שדמם של אישים השוכבים את זכר משכבי אשה- בראשם.

לְמַעַן עַבְדִּי יַעֲקֹב, וְיִשְׂרָאֵל בְּחִירִי; וָאֶקְרָא לְךָ בִּשְׁמֶךָאֲכַנְּךָ וְלֹא יְדַעְתָּנִי. אֲנִי יְהוָה וְאֵין עוֹד, זוּלָתִי אֵין אֱלֹהִים; אֲאַזֶּרְךָ, וְלֹא יְדַעְתָּנִי. ישעיהו.

והוא ציווה לבער מישראל איש ששכב עם בעולת בעל- כמו BENJAMIN NETANYAHU.

אָמַר לֵיהּ, יֵיתֵי סמאל אַפּוֹטְרוֹפְּסָא דֶּאֱדוֹם וְיַטְעִין עִמֵּיהּ קַמָּאי. אֲתָא סמאל. וְטָעִין מִיכָאֵל מִלְּתָא דָא, כִּדְבְקַדְמֵייתָא. אֲמַר סמאל,מָארֵי דְעָלְמָא, אַתְּ הוּא דַאֲמַרְתְּ דִּתְהֱוֵי כְּנִישְׁתָּא דְיִשְׂרָאֵל תְּחוֹת שׁוּלְטָנָא דֶאֱדוֹם, עַד דְּיֶהֱוָן זַכָּאִין קַמָּךְ, וְהָא כָּלְהוֹן חַיָּיבִין עַד יוֹמָא דֵין.

אָמַר לוֹ: יָבוֹא סמאל, הָאַפּוֹטְרוֹפּוֹס שֶׁל אֱדוֹם, וְיִטְעֹן עִמּוֹ לְפָנַי. בָּא סמאל, וְטָעַן מִיכָאֵל דָּבָר זֶה כְּבָרִאשׁוֹנָה. אָמַר סמאל: רִבּוֹן הָעוֹלָם, אַתָּה הוּא שֶׁאָמַרְתָּ שֶׁתִּהְיֶה כְּנֶסֶת יִשְׂרָאֵל תַּחַת שִׁלְטוֹן אֱדוֹם, עַד שֶׁיִּהְיוּ צַדִּיקִים לְפָנֶיךְ, וַהֲרֵי כֻּלָּם רְשָׁעִים עַד הַיּוֹם הַזֶּה.

מלכות אדום היא מלכות החזיר.

זאת אומרת שגם אם מלכות EDOM שולטת על מוסדות המדינה בארץ ישראל- היא אינה שולטת על כנסת ישראל.

 זה לא עומד מול זה.

מנהיגים של המדינה נתנו הטבות והקלות בדרך חטא לשרון יצחק  תשובה והם מבקשים להעמיד קורבן לחטא בצורת הגדלת השכר של העניים בישראל , זאת אומרת שהשמת השם מתווה להטבות שניתנו לשרון יצחק תשובה והגדלת השכר לנכים  זאת דרך שהמנהיגים שמים על מאזנים את זה מול זה, כדי לכפר על מעשיהם במוסדות המדינה.

אתה צריך לזכור שכל אדם בישראל משלם ביטוח ל”מקרה ו…”.

אתה לא יכול לשים את זה מול זה כי כל אדם בישראל משלם שקלים לביטוח ל”מקרה ו… “.

משמע,

אתה לא יכול לעשות מעצמך צדיק כשתיתן לנכים את מה שמגיע להם לאחר שעשקת אותם כל כך הרבה שנים.

שלושים וארבע.

הוידוי של הטייקונים והפניית אצבע מאשימה כלפי BENJAMIN NETANYAHU, מייצרת על פי חוקי התורה את שעירותו לעזאזל של BENJAMIN NETANYAHU שלמעשה מנקה את ההון המצוי ברשות הבעלים השולטים ההון ש- BEN NITAY נתן להם בדרך חטא. שעירותו לעזאזל של NETANYAHU למעשה לא טובה ופוגעת בעם היהודי והגר התושב עמנו, כי שעירותו לעזאזל של NETANYAHU תנקה את הכסף שנעשק מהעם היהודי והגר התושב עמנו, לכן ההפגנות והדרישה להוריד את NETANYAHU מאשרות את ניקוי חטאי הבעלים השולטים על ההון שנעשק מהעם היהודי והגר התושב עימנו. NETANYAHU הוא עזיז.. בשורה התחתונה האדם שנתן ל- NETANYAHU צריך להתוודות מה NETANYAHU נתן לו.. עד שלא תתוודה מה NETANYAHU נתן לך, הווידוי הוא רק של NETANYAHU.  אם מילצ’ין לא יתוודה ויאמר מה נתניהו נתן לו תמורת הסיגרים או המשקאות, שעיר לעזאזל, לא יועיל לו ולכל אדם שנתן לבנימין שוחד ובנימין נתן לו בתמורה לשוחד. אותו הדבר במקרה HAMBURGER וחבורת רם כספי ורני רהב שקנו מאולמרט ציורים של עליזה, אך לא התוודו מה נתן להם אולמרט.

וְכִֽי-תִזְבְּח֥וּ זֶֽבַח-תּוֹדָ֖ה לַֽיהוָֹ֑ה לִֽרְצֹֽנְכֶ֖ם תִּזְבָּֽחוּ: בַּיּ֤וֹם הַהוּא֙ יֵֽאָכֵ֔ל לֹֽא-תוֹתִ֥ירוּ מִמֶּ֖נּוּ עַד-בֹּ֑קֶר אֲנִ֖י יְהוָֹֽה:

יום מלא מסתיים בבוקר, משמע, יום של הוא מבוקר עד בוקר ולא מערב עד ערב. וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם אֶחָֽד׃- מעודכן בחודש השביעי בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארצו.

בשם מי…

ברור לכולם שבסופו של יום צריכים כולנו לחשוב בשם מי כבש מוטי אלון את ירושלים והוציא ערבים מהאדמות שהם ישבו עליהם, בשם מי מוטי אלון וישיבתו מבקשים  להוציא מוסלמים מאדמות ה”שטחים”.

אותו הדבר נחשוב בעניינו של שמולי איציק, בשם מי הוא התישב גרש מוסלמים מאדמות TLV , בשם מי מבקש שמולי לכבוש את ירושלים בגאווה ולהיות מהמושלים של ירושלים השלמה.

בשם מי מבקש הפרלמנט של ביבי שיאשרו את ירושלים השלמה בשליטת פרלמנט שיושבים בו אישים השוכבים את זכר משכבי אשה.

אותו הדבר עם אוהדי הקבוצה הירושלמית, אתה לא יכול להשליך עליהם אשמה באמצעות הצבע הצהוב.

אותו הדבר עם אוהדי הקבוצה הירושלמית, אתה לא יכול להשליך עליהם טומאה באמצעות הצבע הצהוב.

בתורה כתוב:

מתוך המקום הזה יחשוב מוטי אלון אם בורא עולם היה מציל אותו מהפרעונים, לנוכח ידיעתנו שעל פי דין תורה הדין של איש השוכב את זכר משכבי אשה הוא- דין מוות.

ברור לכולם שבסופו של יום צריכים כולנו לחשוב בשם מי כבש מוטי אלון את ירושלים והוציא ערבים מהאדמות שהם ישבו עליהם, בשם מי מוטי אלון וישיבתו מבקשים  להוציא מוסלמים מאדמות ה”שטחים”.

אותו הדבר נחשוב בעניינו של שמולי איציק, בשם מי הוא התישב גרש מוסלמים מאדמות TLV , בשם מי מבקש שמולי לכבוש את ירושלים בגאווה ולהיות מהמושלים של ירושלים השלמה.

בשם מי מבקש הפרלמנט של ביבי שיאשרו את ירושלים השלמה בשליטת פרלמנט שיושבים בו אישים השוכבים את זכר משכבי אשה.

אותו הדבר יחשוב בנימין נתניהו,

אם בורא עולם היה מציל אותו מהפרעונים וזאת לנוכח ידיעתנו שדין איש השוכב עם בעולת בעל הוא- דין מוות.

והאם הממזר ואם הממזר יכולים לשבת בסדר הפסח לנוכח ידיעתנו שממזר לא יבוא בבית יהוה, גם עשר דורות.