החרב המתהפכת- שפה.

פיענוח צופן דה ווינצ’י.
החרב המתהפכת- עבדות. החרב המתהפכת. החרב המתהפכת- שפה. החרב המתהפכת- כהנים. החרב המתהפכת- מי הוא יהודי ומי היא יהודיה.

אחרי פרשת בראשית, אין מועדים בתורה שמצויינים לפי יום בשבוע שהיה המועד. אחרי פרשת בראשית, בתורה כתובים השנה החודש והיום בחודש כשהשנה המצויינת היא לפי מקרה שקרה. למשל: כמה שנים אחרי יציאת מצרים קרה הדבר, או כמה שנים מהולדת אדם\איש (לא אדם מאדם וחווה)  מהתורה קרה הדבר, אין ספירה של שנים לפי עת הבריאה.

מה שמחזק את דעתי שאין אדם שיודע את היום בשבוע ואת השנה לפי ספירת הבריאה. תורה מועדים.

בניתי לוח מועדים יהודי לשנה הבאה ועל פי דבר תורה כשהחודש הראשון בשנה הוא חודש האביב, החודש בו יצא עם ישראל ממצרים של הפרעונים את יום השבת קבעתי על פי השבתון הראשון של חג הפסח ובהתאם את כל שבתו השנה הבאה, זה די מעניין גם בלוח העברי המקובל בשנה הבאה שתתחיל בחודש האביב, השבת הראשונה של פסח גם היא ביום שבת על פי הספורות. אני חושבת שכל שנה צריך לכוון את ימי השבוע על פי השבת הראשונה של חג הפסח. בלוח שבניתי, פרשות השבוע הם מבראשית ועד ספר שופטים, בעת הגלות היה נכון לחזור כל שנה מדברים לבראשית, אחרי שחזרנו לארץ ואין מלך בישראל, יותר מתאים לגמור שנה ה עם ספר שופטים ומנקודה זו לחזור לבראשית כשאנחנו מתפללים שבורא עולם ישוב את שבות עמו. שִׁיר, הַמַּעֲלוֹת: בְּשׁוּב יְהוָה, אֶת-שִׁיבַת צִיּוֹן– הָיִינוּ, כְּחֹלְמִים. אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק, פִּינוּ– וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה: אָז, יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם– הִגְדִּיל יְהוָה, לַעֲשׂוֹת עִם-אֵלֶּה. הִגְדִּיל יְהוָה, לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ– הָיִינוּ שְׂמֵחִים. שׁוּבָה יְהוָה, אֶת-שבותנו (שְׁבִיתֵנוּ)– כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב. הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה– בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ. הָלוֹךְ יֵלֵךְ, וּבָכֹה– נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ-הַזָּרַע: בֹּא-יָבֹא בְרִנָּה– נֹשֵׂא, אֲלֻמֹּתָיו. תהלים.

וְכִֽי-תִזְבְּח֥וּ זֶֽבַח-תּוֹדָ֖ה לַֽיהוָֹ֑ה לִֽרְצֹֽנְכֶ֖ם תִּזְבָּֽחוּ: בַּיּ֤וֹם הַהוּא֙ יֵֽאָכֵ֔ל לֹֽא-תוֹתִ֥ירוּ מִמֶּ֖נּוּ עַד-בֹּ֑קֶר אֲנִ֖י יְהוָֹֽה:

יום מלא מסתיים בבוקר, משמע, יום של הוא מבוקר עד בוקר ולא מערב עד ערב.

וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם אֶחָֽד׃- מעודכן בחודש השביעי בשנת השבעים לקוממיות העם היהודי בארצו.

BORIM- בור בעברית.– TZEPERATIST.

כִּי אֵין בְּפִיהוּ נְכוֹנָה קִרְבָּם הַוּוֹת קֶבֶר פָּתוּחַ גְּרוֹנָם לְשׁוֹנָם יַחֲלִיקוּן: תהלים.

 וַיֹּאמֶר מֶֽלֶךְ סְדֹם אֶל אַבְרָם תֶּן לִי הַנֶּפֶשׁ וְהָֽרְכֻשׁ קַח לָֽךְ: בראשית.

הבורים מבקשים לשאול נפש מבני אדם שיש להם נפש.

לֵב טָהוֹר בְּרָא לִי אֱלֹהִים וְרוּחַ נָכוֹן חַדֵּשׁ בְּקִרְבִּי:אַל תַּשְׁלִיכֵנִי מִלְּפָנֶיךָ וְרוּחַ קָדְשְׁךָ אַל תִּקַּח מִמֶּנִּי: תהלים.

אנשיהם הפרושים בשטח הם בורות לאדם. כשהם באים בקרב עם הם נספרים בספורות בעם ומבקשים להעביר מהקרביים של העם אליהם כדי לקבל את זכויות העם על אדמתו ואוצרותיו.

הוֹי בָּנִים סוֹרְרִים נְאֻם יְהוָה לַעֲשׂוֹת עֵצָה וְלֹא מִנִּי וְלִנְסֹךְ מַסֵּכָה וְלֹא רוּחִי לְמַעַן סְפוֹת חַטָּאת עַל חַטָּאת: ישעיהו.

דור בעברית זה לא דלת.למביני עניין , קבלן בנין שמזמין דלתות פנים הוא מזמין 1000 דלתות בערך. מידות הדלת הן מידות תקן. כשאתה עושה הזמנה אתה מזמין 1000 דלתות באותה מידה, ויצרן הדלתות מייצר לפי המידה שהזמנת, את ההתאמה הסופית עושה מתקין הדלתות.

כולם יודעים את מחירי הדלתות בישראל.

היצרן הסיני שמייצר משקופי איכות מחומרים עמידים למיים יכול לייצר אותו הדבר לכל דורש.

היצרן הסיני נותן אחריות לארבע שנים לדלת שנחשבת ל- TOP בישראל במחיר שהוא יותר זול מדלת הכי נחותה בישראל.

משמע, שיש תקלה, אין אפילו טעם לעשות תלונה אצל הסינים , במחיר שתמכור דלת כזאת בישראל אין לך בעיה בעת תקלה להחליף דלת, אין טעם לתקן, חבל על הזמן.

נחל קישון כמקיים מגרש קללה- חשיפת צופן.

עֲשֵׂה לָהֶם כְּמִדְיָן כְּסִיסְרָא כְיָבִין בְּנַחַל קִישׁוֹן: נִשְׁמְדוּ בְעֵין דֹּאר הָיוּ דֹּמֶן לָאֲדָמָה: שִׁיתֵמוֹ נְדִיבֵמוֹ כְּעֹרֵב וְכִזְאֵב וּכְזֶבַח וּכְצַלְמֻנָּע כָּל נְסִיכֵמוֹ: אֲשֶׁר אָמְרוּ נִירֲשָׁה לָּנוּ אֵת נְאוֹת אֱלֹהִים: תהלים.

אני טוענת שזאת הסיבה שלא עזרו לצוללי הקישון.

כי אם המדינה היתה מכירה באשמה, אז לא היתה מופלת אשמה על צוללי הקישון. והאדם שביקש להיוושע מהם  באמצעות שדי תרומות בצבא, לא היה נושע.

זה פולסא די נורא, שנדיבים שאין להם תשועה מפילים אשמה באמצעות תרומות תוך שהם שמים את האדם במקום הקללה ומחילים עליו את הדין.

שאול- שבירת קסם.

אֶל הַנַּעַר הַזֶּה הִתְפַּלָּלְתִּי וַיִּתֵּן יְהוָה לִי אֶת שְׁאֵלָתִי אֲשֶׁר שָׁאַלְתִּי מֵעִמּוֹ: וְגַם אָנֹכִי הִשְׁאִלְתִּהוּ לַיהוָה כָּל הַיָּמִים אֲשֶׁר הָיָה הוּא שָׁאוּל לַיהוָה וַיִּשְׁתַּחוּ שָׁם לַיהוָה: שמואל.

יש שאול ויש שאול..

שאת או אתה שואלים אדם שאלה, הדבר לא קשור לשאול במובן של המילה כבמשפט- יָשׁוּבוּ רְשָׁעִים לִשְׁאוֹלָה או

כַּצֹּאן לִשְׁאוֹל שַׁתּוּ מָוֶת יִרְעֵם וַיִּרְדּוּ בָם יְשָׁרִים לַבֹּקֶר (וצירם) וְצוּרָם לְבַלּוֹת שְׁאוֹל מִזְּבֻל לוֹ תהלים.

תור זה לא תֹר- שבירת קסם.

וזאת שבירת קסם לאנשים עשירים שפועלים לרפא עצמם את הרפואה הזאת במגרש של קופת חולים שמכנים מועד פגישה – תור. וגם המילה בשפה המדוברת בישראל תור היא עם ו’ ומשכך זאת לא אותה מילה כבתורתנו הקדושה. תֹר בתורה זה לא מועד פגישה. יש משמעות לחסרון האות ו’ במילה תֹר כי את המילה תורה בספר התורה כותבים עם ו’. תֹר בתורה זה לא מועד פגישה.

 אני טוענת שישי דוידי- עבד.

וְהָאָרֶץ הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ וְחשֶׁךְ עַל פְּנֵי תְהוֹם וְרוּחַ אֱלֹהִים מְרַחֶפֶת עַל פְּנֵי הַמָּיִם: וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי אוֹר וַיְהִי אוֹר: וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת הָאוֹר כִּי טוֹב וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחֹשֶׁךְ: וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָאוֹר יוֹם וְלַחֹשֶׁךְ קָרָא לָיְלָה וַיְהִי עֶרֶב וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד: וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי רָקִיעַ בְּתוֹךְ הַמָּיִם וִיהִי מַבְדִּיל בֵּין מַיִם לָמָיִם: וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים אֶת הָרָקִיעַ וַיַּבְדֵּל בֵּין הַמַּיִם אֲשֶׁר מִתַּחַת לָרָקִיעַ וּבֵין הַמַּיִם אֲשֶׁר מֵעַל לָרָקִיעַ וַיְהִי כֵן: וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָרָקִיעַ שָׁמָיִם וַיְהִי עֶרֶב וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שֵׁנִי: בראשית.

וַֽיְהִי מִֽמָּחֳרָת וַיֵּשֶׁב מֹשֶׁה לִשְׁפֹּט אֶת הָעָם וַיַּֽעֲמֹד הָעָם עַל מֹשֶׁה מִן הַבֹּקֶר עַד הָעָֽרֶב: שמות.

וַיַּכֵּם יְהוֹשֻׁעַ אַחֲרֵי כֵן וַיְמִיתֵם וַיִּתְלֵם עַל חֲמִשָּׁה עֵצִים וַיִּהְיוּ תְּלוּיִם עַל הָעֵצִים עַד הָעָרֶב: יהושע.

יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב: תהלים.

“אפריקאנרים (או בורים) הם הדרום אפריקאים הלבנים הדוברים את שפת האפריקאנס – שפה שהתפתחה מדיאלקט הולנדי. מוצאם בעיקר במהגרים קלוויניסטים מארצות צפון-מערב אירופה (ברובםהולנדים, גרמנים וצרפתים הוגנוטים). האפריקאנרים ידועים גם כ”בורים” (Boere = איכרים, בשפות הולנדית ואפריקאנס, על שום עיסוקם של ראשוני המתיישבים הלבנים בדרום אפריקה), אם כי היום שגור יותר המונח “אפריקאנרים” לאפיון קבוצה אתנית זו. המונח “אפריקאנר” משמש היום בעיקר לצורך הבחנה בין הלבנים דוברי האנגלית – צאצאי הקולוניאלים הבריטים, לבין דוברי האפריקאנס – צאצאי המתיישבים הבורים המקוריים.” וויקיפדיא.השבט ה- 13 אינם יהודים. ערב רב וכוזרים המכונים השבט ה- 13.

שבירת הקסם- ארבעים וחמש.

בתורה לא כתוב שהמצה היא לחם עוני. לא היה חוסר בשמרים, עם ישראל היה צריך לצאת בחיפזון ממצרים, לכן לא היה יכול לחכות שהשמרים יתפחו. מצה היא לא לחם עוני. בעת הזאת עושים לחם ללא שמרים שנמכר כלחם בריא יותר כטענת האופים שאופים אותו.

עשרים וארבע.

וַיִּשְׁמַע אַבְרָהָם, אֶל-עֶפְרוֹן, וַיִּשְׁקֹל אַבְרָהָם לְעֶפְרֹן, אֶת-הַכֶּסֶף אֲשֶׁר דִּבֶּר בְּאָזְנֵי בְנֵי-חֵת–אַרְבַּע מֵאוֹת שֶׁקֶל כֶּסֶף, עֹבֵר לַסֹּחֵר. בראשית.
כתוב:
עֹבֵר לַסֹּחֵר,
לא כתוב עובר לסוחרת.

ארבע עשרה.

הפירצה קוראת לגנב. כך אומרים.

ברור לכל שהפירצה לא קוראת לאדם שאינו גנב. כך שהיות הפירצה לא פוטרת את הגנב מאשמת הגנבה.

עשרים ושלוש.

וְשׂוֹנֵא מַתָּנֹת יִחְיֶה. משלי.
לא כתוב שונאת מתנות תחיה.

אפס היא מילה נכונה לספרה ללא ערך. לְמַעַן יֵדְעוּ, מִמִּזְרַח-שֶׁמֶשׁ וּמִמַּעֲרָבָה, כִּי-אֶפֶס, בִּלְעָדָי: אֲנִי יְהוָה, וְאֵין עוֹד. אפס זאת ספרה שאסור שיהיה לה קיום בעולם הספורות.במיוחד שלא ב”תעודת זהות”. וַיְקֹנֵן דָּוִד, אֶת-הַקִּינָה הַזֹּאת, עַל-שָׁאוּל, וְעַל-יְהוֹנָתָן בְּנוֹ. וַיֹּאמֶר, לְלַמֵּד בְּנֵי-יְהוּדָה קָשֶׁת, הִנֵּה כְתוּבָה, עַל-סֵפֶר הַיָּשָׁר. הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ, חָלָל: אֵיךְ, נָפְלוּ גִבּוֹרִים. אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן: פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת פְּלִשְׁתִּים, פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָעֲרֵלִים. הָרֵי בַגִּלְבֹּעַ, אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם–וּשְׂדֵי תְרוּמֹת: כִּי שָׁם נִגְעַל, מָגֵן גִּבּוֹרִים–מָגֵן שָׁאוּל, בְּלִי מָשִׁיחַ בַּשָּׁמֶן. זה נורא שקיימות ערים בשם גת ואשקלון בישראל. כִּי-רָאָה יְהוָה אֶת-עֳנִי יִשְׂרָאֵל, מֹרֶה מְאֹד; וְאֶפֶס עָצוּר וְאֶפֶס עָזוּב, וְאֵין עֹזֵר לְיִשְׂרָאֵל. וְלֹא-דִבֶּר יְהוָה–לִמְחוֹת אֶת-שֵׁם יִשְׂרָאֵל, מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם; בסופו של יום- הכל לטובה. כִּי-אָפֵס עָרִיץ, וְכָלָה לֵץ; וְנִכְרְתוּ, כָּל-שֹׁקְדֵי אָוֶן. מַחֲטִיאֵי אָדָם בְּדָבָר, וְלַמּוֹכִיחַ בַּשַּׁעַר יְקֹשׁוּן; וַיַּטּוּ בַתֹּהוּ, צַדִּיק.

שלוש עשרה.

חבילה עם האות ב’ היא לא ארץ החוילה עם האות ו’ ששם הזהב ככתוב בתורה.

עשתי עשר היא המילה הנכונה למה שאתם מכירים כספרה אחד עשר, גם במנין חודשים וגם במנין ספורות שאינם חודשים. הַתְּשִׁיעִי לַחֹדֶשׁ הַתְּשִׁיעִי, אֲבִיעֶזֶר הָעַנְּתוֹתִי לבנימיני (לַבֵּן יְמִינִי); וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה,אָלֶף. הָעֲשִׂירִי לַחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי, מַהְרַי הַנְּטוֹפָתִי לַזַּרְחִי; וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה, אָלֶף. עַשְׁתֵּי–עָשָׂר לְעַשְׁתֵּי עָשָׂר הַחֹדֶשׁ, בְּנָיָה הַפִּרְעָתוֹנִי מִן–בְּנֵי אֶפְרָיִם; וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה,אָלֶף. הַשְּׁנֵים עָשָׂר לִשְׁנֵים עָשָׂר הַחֹדֶשׁ, חֶלְדַּי הַנְּטוֹפָתִי לְעָתְנִיאֵל; וְעַל, מַחֲלֻקְתּוֹ, עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה, אָלֶף. אין חודש אחד עשר. אחרי חודש עשירי יש חודש – עַשְׁתֵּי עָשָׂר ואחרי חודש זה יש חודש– שְׁנֵים עָשָׂר. סביר להניח שזה הכיוון להוכיח את “קונספירציית” ה- 9/11.
עֲשֵׂה-לָהֶם כְּמִדְיָן; כְּסִיסְרָא כְיָבִין, בְּנַחַל קִישׁוֹן. נִשְׁמְדוּ בְעֵין-דֹּאר; הָיוּ דֹּמֶן, לָאֲדָמָה. בהמשך לפרלמן מישהו שם את סמל הצבי לדואר. וַיְקֹנֵן דָּוִד, אֶת-הַקִּינָה הַזֹּאת, עַל-שָׁאוּל, וְעַל-יְהוֹנָתָן בְּנוֹ. וַיֹּאמֶר, לְלַמֵּד בְּנֵי-יְהוּדָה קָשֶׁת, הִנֵּה כְתוּבָה, עַל-סֵפֶר הַיָּשָׁר. הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ, חָלָל: אֵיךְ, נָפְלוּ גִבּוֹרִים. אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן: וּמִמַּטֵּה נַפְתָּלִי אֶת-עִיר מִקְלַט הָרֹצֵחַ, אֶת-קֶדֶשׁ בַּגָּלִיל וְאֶת-מִגְרָשֶׁהָ וְאֶת-חַמֹּת דֹּאר וְאֶת-מִגְרָשֶׁהָ, וְאֶת-קַרְתָּן, וְאֶת-מִגְרָשֶׁהָ: עָרִים, שָׁלֹשׁ. לא הגיוני לקרוא למקום בו אנו מקבלים מכתבים בשם דואר.

עשרים ושתים.

ברור לכל שכותבים – TELEPHON ולא כותבים TALEPHON לכן אין במילה TELEPHON את המילה- טַל. כך שאתה לא יכול לעשות פעולת אל טַל דרך מכשיר ה- TELPHONE.

מהבחינה הזו אין הבדל בין יושבי הכנסת לבין שחקני הקאמרי או הבימה. זה שלבמה קוראים כנסת זה לא אומר שהיא לא במה. ברמת העיקרון הכנסת היא כמו הבימה והקאמרי, שחקן עולה לבמה ומה שהוא על הבמה זה לא מה שהוא כשהוא יורד מהבמה.. אותו הדבר לגבי כל מקום הו מוצבים השחקנים\צירים שלך, במוסדות המדינה ועד המנקה בתחפושת וחנות המכולת ולעיתים גם השכנים… המקומות בו הצירים שלך מוצבים הן במות. ברור לי ולך שלא רק לך יש את הזכות לשחק על הבמה . על פי אותו עיקרון שמוסכם ומקובל על כולם- שקושניר משחק את צ’ה גווארה, זה לא באמת.. ומקובל על כולם שקושניר לא משקר.

תֹרִ.

וּבִמְלֹאת יְמֵי טָהֳרָהּ לְבֵן אוֹ לְבַת תָּבִיא כֶּבֶשׂ בֶּן שְׁנָתוֹ לְעֹלָה וּבֶן יוֹנָה אוֹ תֹר לְחַטָּאת אֶל פֶּתַח אֹהֶל מוֹעֵד אֶל הַכֹּהֵן: וְהִקְרִיבוֹ לִפְנֵי יְהוָֹה וְכִפֶּר עָלֶיהָ וְטָהֲרָה מִמְּקֹר דָּמֶיהָ זֹאת תּוֹרַת הַיֹּלֶדֶת לַזָּכָר אוֹ לַנְּקֵבָה: וְאִם לֹא תִמְצָא יָדָהּ דֵּי שֶׂה וְלָקְחָה שְׁתֵּי תֹרִים אוֹ שְׁנֵי בְּנֵי יוֹנָה אֶחָד לְעֹלָה וְאֶחָד לְחַטָּאת וְכִפֶּר עָלֶיהָ הַכֹּהֵן וְטָהֵרָה: ויקרא.

תֹרִ הוא לא המועד שבנק הדואר קבע שהוא ישרת אותך. הוא לא המספר שמעיד על המועד שהפקידה בביטוח לאומי תדבר אתך. תר הוא עוף כנף שמיועד להקרבה על חטאים.

גועל נפש.

אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה: תהלים.

בשדי תרומות נגעלו שאול ויהונתן.

זה אסון שהכניסו את המילה “גועל נפש” לשימוש יום יומי… המילה גועל היא מילה שמאוד צריך להזהר בדיבור מלאמר אותה. שאתה רואה צואה, המראה הוא לא מראה שגועל נפש, הוא מראה לא נעים לעין.

תראה,

שמואל יוסף עגנון אמר שפרלמן מכניס שדים לשפה, לא צורף הסבר לדבריו.

וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם: וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:  וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים: וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים: תהלים.

מום- שבירת קסם.

עַוֶּרֶת אוֹ שָׁבוּר אֽוֹ חָרוּץ אֽוֹ יַבֶּלֶת אוֹ גָרָב אוֹ יַלֶּפֶת לֹֽא תַקְרִיבוּ אֵלֶּה לַֽיהוָֹה וְאִשֶּׁה לֹֽא תִתְּנוּ מֵהֶם עַל הַמִּזְבֵּחַ לַֽיהוָֹֽה:

חרוץ זה לא במובן של חרוץ בעבודה, זה במובן של מום בגוף.

לי יש עצם שבורה באצבע של הרגל, ואת החריץ באף מהמוקש בצבא.

מפה אנו יכולים ללמוד מדוע אמהות שלחו את ילדיהן עם סנדלים וגרביים לבית הספר גם בימי הקיץ החמים.

גרב זאת מילה שהוצאה מהקשרה בישראל בעת הזאת.

חרם.וַנִּלְכֹּ֤ד אֶת-כָּל-עָרָיו֙ בָּעֵ֣ת הַהִ֔וא וַֽנַּֽחֲרֵם֙ אֶת-כָּל-עִ֣יר מְתִ֔ם וְהַנָּשִׁ֖ים וְהַטָּ֑ף לֹ֥א הִשְׁאַ֖רְנוּ שָׂרִֽיד:  רַ֥ק הַבְּהֵמָ֖ה בָּזַ֣זְנוּ לָ֑נוּ וּשְׁלַ֥ל הֶֽעָרִ֖ים אֲשֶׁ֥ר לָכָֽדְנוּ: פרשת יְרֻשַּׁת הָאָרֶץ.

המילה חרם בתורה היא השלל שאתה בוזז את אויבך.

בעת הזאת המילה חרם מיוחסת לאיש אן אישה או קבוצת אנשים שנמנעים מחברות עם אדם, או מכריזים שהם לא קונים מיצרן שדורש מחיר יקר, כמו במקרה הקוטג’ שהעם דרש הורדת מחיר ועד שלא הורידו מחיר\ לא קנו קוטג’. שאתה נמנע מדבר אתה לא עושה החרמה, אתה לא בז חברת מזון שאתה לא רוצה לקנות ממנה.

בעת הזאת הטייקונים החרימו את ההון של ישראל, כמו המבורגר שמחזיק את ההון של העם ועושה בו כרצונו. כמו עידן עופר שהחרים את ים המלח ועושה בו כרצונו. כמו שרון יצחק תשובה שהחרים את הגז ועושה בו כרצונו.

FIRST MOOVEMENT.

אֵיךְ נֶחְפְּשׂוּ עֵשָׂו נִבְעוּ מַצְפֻּנָיו: עובדיה.

תראה,

בעת הזאת ברור לכל שלמרות שאבא של ישי דוידי קרא לעצמו דוידי ולבנו ישי, זה לא אומר שהוא זרע דוד. הם אשכנזים מזרע עשו.

אני יכולה לקבל ששמואל שילה הוא משילה, אך ברור לכולנו ששמוליק שילה הוא לא שמואל הנביא שהמליך את דוד ושאול.

ומר FIMI, גוליאת שספר עצמו בספורות דוד. והחבר שלו הוא נביא הבעל שספר עצמו בספורות שמואל.

.

תמיד חשוב ב- FIRST MOOVEMENT, להבין מי “ההוא ומי ההיא” שלום חנוך.

.

נכתב על ידי העלמה מיכל כהן.

אם תקלידו את המילה ציבור במנוע החיפוש של ספר התנ”ך, לא תמצאו את המילה ציבור. אם נחלק את המילה ציבור להברות נקבל את שתי המילים- צי , בור. אנחנו יודעים מה זה בור. אנחנו יודעים מה זה צי. זאת אומרת שקוראים לעם ישראל – צי בור. המילה ציבור מקבלת משמעות אחרת לגמרי. אין הסבר הגיוני להיווצרותה של המילה ציבור מבחינת המשמעות שלה. המילה הנכונה למילה ציבור היא המילה – קהל. וזה די מעניין שלשונאי השפה העברית המתחדשת בחרו להשמיש בקהל את המילה ציבור במקום המילה קהל. אולי זאת הסיבה שהקהל שהפך לציבור נהיה מטומטם, לכן הוא משלם.

המילה עצבים בשפה העברית המתחדשת היא במשמעות של: כעס- רוגז, היא אינה מילה מהתורה. אבחן תחילה את השימוש שנעשה במילה בתורה: לֹא לָנוּ יְהוָה, לֹא-לָנוּ: כִּי-לְשִׁמְךָ, תֵּן כָּבוֹד–עַל-חַסְדְּךָ, עַל-אֲמִתֶּךָ. לָמָּה, יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם: אַיֵּה-נָא, אֱלֹהֵיהֶם. וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם– כֹּל אֲשֶׁר-חָפֵץ עָשָׂה. עֲצַבֵּיהֶם, כֶּסֶף וְזָהָב; מַעֲשֵׂה, יְדֵי אָדָם. תהלים קטו. פרוש המילה עצבים בתורה הוא- אלוהים אחרים. אם כך, מדוע בחרו מחדשי השפה העברית להשתמש במילה הזאת כמילה שמשמעותה החדשה שהקנו לה, מייצרת שימוש יום יומי בה בפי רוב בני האדם בישראל.. מילה שמשמעותה עבודה זרה.
שלושים ואחת.

ברור לכל שה”תעתוק” של מילים בשפה האנגלית באותיות עבריות, אינו הופך אותן למילה עברית. בדיוק כמו שאתה כותב נבוכדנאצר, שם של מלך פרסי שרושמים את שמו באותיות עבריות, ברור לכל ששמו של נבוכדנאצר הוא שם שנובע מהשפה הפרסית. ולכן שמו אינו שם עברי בדיוק כמו שם של מוצר אנגלי- קורן פלקס, השימוש בשם האנגלי קורן לא מחליף את המילה תירס וחשוב שתדעו שיש חוסר התאמה בין המילה תירס בשפה של פרלמן לבין הכתוב בתורה.

בְּנֵי יֶפֶת–גֹּמֶר וּמָגוֹג, וּמָדַי וְיָוָן וְתֻבָל; וּמֶשֶׁךְ, וְתִירָס. דברי הימים.

ומה אני אומרת,

אם גיל שוויד יעתיק את בית החרושת שלו למדינה אחרתאז יואיל גיל שווייד ויחזיר את המענקים שקיבל מהעם היהודי והגר התושב עימנו,  ואת המיסים שלא שילם לעם היהודי והגר התושב עימנו.

עשרים וחמש.

וְהַשָּׂעִ֗יר אֲשֶׁ֖ר֩ עָלָ֨ה עָלָ֤יו הַגּוֹרָל֙ לַֽעֲזָאזֵ֔ל יָֽעֳמַד-חַ֛י לִפְנֵ֥י יְהוָֹ֖ה לְכַפֵּ֣ר עָלָ֑יו לְשַׁלַּ֥ח אֹת֛וֹ לַֽעֲזָאזֵ֖ל הַמִּדְבָּֽרָה: ויקרא.

כתוב:

שָּׂעִ֔יר

לא כתוב שעירה.

המועד הוא מדויק:

בַּחֹ֣דֶשׁ הַ֠שְּׁבִיעִ֠י בֶּֽעָשׂ֨וֹר לַחֹ֜דֶשׁ.

אתה יכול לעשות זאת רק במועד הזה לפי הספורת היהודיות. יום כיפור.

בעולם הספורות מספר שישים ותשע מסמל פעולה של ונהפוך הוא. כמו במגילת אסתר. היפוך גורל. כששחקן חבר העיר מגדל בבל רוצה לבצע את פעולת ה- יְחַלְּקוּ בְגָדַי לָהֶם; וְעַל-לְבוּשִׁי, יַפִּילוּ גוֹרָל. משמע: העברת גורל של אדם אליו, אחת הפעולות שיעשה תהיה פעולה שהוא ימספר אותה במספר 69 כפי שקבעו האנשים שקבעו את סמלי המספרים. בתורה ישראל אין מספרים בסמלים. כשהתורה רוצה לכתוב שתים או שנים היא מציינת זאת במילים- שְׁתַּיִם שְׁנַיִם. אין סמל-2 בתורה. אין הגיון בקביעת הספרות שש ותשע בסמלים שהם זהים אך הפוכים. אם בתורה היו רוצים ש-שש יהיה ההפך מתשע אז שם הספרה שש היה עשת. לצורך העניין גם בשפה האנגלית הספרה six לא מקיימת היפוך של nine במילים.

וַיִּרְדּוּ בָם יְשָׁרִים, לַבֹּקֶר–וצירם (וְצוּרָם), לְבַלּוֹת שְׁאוֹל; מִזְּבֻל לוֹ. אַךְ-אֱלֹהִים–יִפְדֶּה נַפְשִׁי, מִיַּד-שְׁאוֹל: כִּי יִקָּחֵנִי סֶלָה. תהלים. המילה לבלות מוזכרת פעם אחת בתורה. בהקשר של שְׁאוֹל.

מה הפרוש למחלקת דימות. אתם יודעים- מחלקת סריקה. המחלקה הזאת בביטוח, אתם יודעים ביטוח חים. אותה מחלקה שקוראים לה מחלקת דימות שסורקת ,מצלמת מסמכים שלכם, זהות שלכם. כמו המחלקה בבית החולים שנקראת מחלקת דימות.- צילום, ct/ תורה: כָּל-הַנֹּגֵעַ בְּמֵת בְּנֶפֶשׁ הָאָדָם אֲשֶׁר-יָמוּת וְלֹא יִתְחַטָּא, אֶת-מִשְׁכַּן יְהוָה טִמֵּא–וְנִכְרְתָה הַנֶּפֶשׁ הַהִוא, מִיִּשְׂרָאֵל: אונקלוס: כָּל דְּיִקְרַב בְּמִיתָא בְּנַפְשָׁא דַּאֲנָשָׁא דִּימוּת וְלָא יַדֵּי עֲלוֹהִי, יָת מַשְׁכְּנָא דַּייָ סַאֵיב–וְיִשְׁתֵּיצֵי אֲנָשָׁא הַהוּא, מִיִּשְׂרָאֵל: המילה דימות היא לא מילה מהתורה, היא מאונקלוס. מי שבחר אותה יודע מה משמעותה. משמעותה- מוות.

שלושים ושבע.

אין המילה עצמאות בתורה, יותר נכון לאמר קוממיות כפי שהיה גם נהוג לאמר בראשית חזרתו של העם היהודי בארצו, מישהו החליט לשנות את הדבר. אני לא מאשרת את המילה עצמאות יען כי בתורה כתוב קוממיות, לא היה צורך להמציא מילה חדשה ולעצב את דעת העם לאמר עצמאות ולא קוממיות .

אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, אֲשֶׁר הוֹצֵאתִי אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם, מִהְיֹת לָהֶם, עֲבָדִים; וָאֶשְׁבֹּר מֹטֹת עֻלְּכֶם, וָאוֹלֵךְ אֶתְכֶם קוֹמְמִיּוּת. ויקרא.

ניתוק גן העצמאות מקוממיות העם היהודי בארצו..

שלושים ושלוש.ברור לכל שאם אתה שוכב על אותו מזרן עם זכר או נקבה זה לא אומר שאתה עושה עימם משכב מיני. לא כל משכב הוא משכב מיני, בדיוק כמו שהילדה שלך או הילד שלך פוחדים בלילה ושוכבים איתך ועם אשתך במיטה, זה לא אומר שאתה מקיים משכב עם ילדיך במשמעות של גילוי עריות. אם תשלח את האשרה שלך, בעולת הבעל, להפיל איש בדרך של משכב עמה על אותה מיטה או על כל סוג של יצוע וללא משכב מיני, בהאשמתך את האיש באשמת משכב עם בעולת בעל תקלל את עצמך גם בחטא של גילוי עריות עם ילדיך, אחיך, ומשכב זכר עם חבריך.

עשר.

אנשי BABILON עושים לעיתים שימושים לא נכונים בשפה בהקשר לארצות שהפרסים השמו להן בסוף המילה את המילה STAN במובן של ארץ, מקום וכו’.. כמובן שגם בעברית המילה STAN היא לא שטן ובערבית המילה STAN היא לא SHAYTAN.

היה חשוב לשבור לך גם את הקסם הזה.

משמע- משפט אשה אינו משפט גבר.

משמע- דין אשה אינו דין גבר.

תֹרִ.וּבִמְלֹאת יְמֵי טָהֳרָהּ לְבֵן אוֹ לְבַת תָּבִיא כֶּבֶשׂ בֶּן שְׁנָתוֹ לְעֹלָה וּבֶן יוֹנָה אוֹ תֹר לְחַטָּאת אֶל פֶּתַח אֹהֶל מוֹעֵד אֶל הַכֹּהֵן: וְהִקְרִיבוֹ לִפְנֵי יְהוָֹה וְכִפֶּר עָלֶיהָ וְטָהֲרָה מִמְּקֹר דָּמֶיהָ זֹאת תּוֹרַת הַיֹּלֶדֶת לַזָּכָר אוֹ לַנְּקֵבָה: וְאִם לֹא תִמְצָא יָדָהּ דֵּי שֶׂה וְלָקְחָה שְׁתֵּי תֹרִים אוֹ שְׁנֵי בְּנֵי יוֹנָה אֶחָד לְעֹלָה וְאֶחָד לְחַטָּאת וְכִפֶּר עָלֶיהָ הַכֹּהֵן וְטָהֵרָה: ויקרא.

תֹרִ הוא לא המועד שבנק הדואר קבע שהוא ישרת אותך. הוא לא המספר שמעיד על המועד שהפקידה בביטוח לאומי תדבר אתך. תר הוא עוף כנף שמיועד להקרבה על חטאים.

וְאִ֗ישׁ כִּֽי-יַקְרִ֤יב זֶֽבַח-שְׁלָמִים֙ לַֽיהֹוָ֔ה לְפַלֵּא-נֶ֨דֶר֙ א֣וֹ לִנְדָבָ֔ה בַּבָּקָ֖ר א֣וֹ בַצֹּ֑אן תָּמִ֤ים יִֽהְיֶה֙ לְרָצ֔וֹן כָּל-מ֖וּם לֹ֥א יִֽהְיֶה-בּֽוֹ: עַוֶּרֶת֩ א֨וֹ שָׁב֜וּר אֽוֹ-חָר֣וּץ אֽוֹ-יַבֶּ֗לֶת א֤וֹ גָרָב֙ א֣וֹ יַלֶּ֔פֶת לֹֽא-תַקְרִ֥יבוּ אֵ֖לֶּה לַֽיהוָֹ֑ה וְאִשֶּׁ֗ה לֹֽא-תִתְּנ֥וּ מֵהֶ֛ם עַל-הַמִּזְבֵּ֖חַ לַֽיהוָֹֽה: וְשׁ֥וֹר וָשֶׂ֖ה שָׂר֣וּעַ וְקָל֑וּט נְדָבָה֙ תַּֽעֲשֶׂ֣ה אֹת֔וֹ וּלְנֵ֖דֶר לֹ֥א יֵֽרָצֶֽה: וּמָע֤וּךְ וְכָתוּת֙ וְנָת֣וּק וְכָר֔וּת לֹ֥א תַקְרִ֖יבוּ לַֽיהוָֹ֑ה וּֽבְאַרְצְכֶ֖ם לֹ֥א תַֽעֲשֽׂוּ: וּמִיַּ֣ד בֶּן-נֵכָ֗ר לֹ֥א תַקְרִ֛יבוּ אֶת-לֶ֥חֶם אֱלֹֽהֵיכֶ֖ם מִכָּל-אֵ֑לֶּה כִּ֣י מָשְׁחָתָ֤ם בָּהֶם֙ מ֣וּם בָּ֔ם לֹ֥א יֵֽרָצ֖וּ לָכֶֽם: וַיְדַבֵּ֥ר יְהוָֹ֖ה אֶל-מֹשֶׁ֥ה לֵּאמֹֽר:אני טוענת שהיו אמהות ששלחו את ילדיהן ביום שרב לבית הספר עם סנדלים וגרביים יען כי בארצות נכר הן עשו זאת כדי שלא יקריבו את ילדיהן בעולם שממשיל צאן אדם לצאן בהמות, והן המשיכו לעשות זאת לאחר ההגעה לארץ כי הן חשבו שיש את הסכנה הזאת גם בארץ שהוריש בורא עולם לעם ישראל ולא לארופאים.

בכל מקרה, יש אנשים שישמחו שיש להם מום בארץ שממשילה את צאן האדם לצאן בהמות ומקריבה בני אדם לחטאת.

מום.

וּמִיַּ֣ד בֶּן-נֵכָ֗ר לֹ֥א תַקְרִ֛יבוּ אֶת-לֶ֥חֶם אֱלֹֽהֵיכֶ֖ם מִכָּל-אֵ֑לֶּה כִּ֣י מָשְׁחָתָ֤ם בָּהֶם֙ מ֣וּם בָּ֔ם לֹ֥א יֵֽרָצ֖וּ לָכֶֽם:

בסופו של יום,

ברור לכל שאם נעשה משאל עם אצל הבריטים בו נשאל את הבריטי מליברפול ולא מ- GOLD AS GREEN:

who is sami ofer

הם יענו-

who’s the fuck is sami.

כך שברור לכולנו שבנו של סמי עופר שקיבל תמורת התרומה הגדולה אי פעם בבריטניא, הוא יורש של:

SIR DEMIKULU.

כמו שאומרים דוברי הלדינו.

לנוכח הידיעה שמשפחת עופר קיבלה מענקים מכספי משלמי המיסים בישראל, שמשפחת עופר לא באמת תרמה..

שלושים.

תבין,

העובדה שאתה ממשיל עצמך לחזיר\בהמה או לכלב בן כלב\ בהמה בן בהמה, לא עושה את שארית בני ובנות האדם בעולם הזה , מיני בהמות ביחס אליך…

תראה,

אני טוענת שאתה לא יכול להחשב כתורם אם נתנו לך הקלות מס או שהעלמת מס, שאתה משלם מס אתה משלם לעם. זה נסיון להבה ונתחכמה לו לתעל את כספי המיסים לתרומות לעם. שלא לדבר על הקלות בארנונה, אדמות בחינם..

ועם קשר או בלי קשר, ידוע לכל שאדם שמבקש להיות בעלים במובן של אלוהים אחרים על בני אדם הוא מייצר את תשוקת הזכר אליו בהקשר של- לך אלי תשוקתי.. אני טוענת שהבעלים של האדם כלב הוא זה שיש לו תשוקה לכלב שלו, יען כי עומד לו ושהוא נכנס מאחורה לפי הטבעת (RING EL) של הכלב שלו, הכלב שלו הוא זה שמספק את תשוקת אדוניו. אם אתה לא תיתן כסף לכלב שלך אחרי שהוא מחזיר את המקל, בפעם הבאה הוא לא יחזור אחרי שתזרוק את המקל..

משמע, התשוקה של הכלב אדם שלך שיורד על ארבע ואתה מחדיר לו את אבר זכרותך לפי טבעתו, היא לא אליך, היא לכסף שאתה נותן לו אחרי שהוא מספק את תשוקתך.

דוברי הלדינו יגידו שאתה אלוהים אחרים- DEMIKULO…