בראשית.

בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַשָּׁמַיִם, וְאֵת הָאָרֶץ. וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְחֹשֶׁךְ, עַל-פְּנֵי תְהוֹם; וְרוּחַ אֱלֹהִים, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם.
זֶה יִתְּנוּ, כָּל-הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים–מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ:  עֶשְׂרִים גֵּרָה, הַשֶּׁקֶלמַחֲצִית הַשֶּׁקֶל, תְּרוּמָה לַיהוָה. כֹּל, הָעֹבֵר עַל-הַפְּקֻדִים, מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה, וָמָעְלָה–יִתֵּן, תְּרוּמַת יְהוָה. הֶעָשִׁיר לֹא-יַרְבֶּה, וְהַדַּל לֹא יַמְעִיט, מִמַּחֲצִית, הַשָּׁקֶל–לָתֵת אֶת-תְּרוּמַת יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם. וְלָקַחְתָּ אֶת-כֶּסֶף הַכִּפֻּרִים, מֵאֵת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְנָתַתָּ אֹתוֹ, עַל-עֲבֹדַת אֹהֶל מוֹעֵד; וְהָיָה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל לְזִכָּרוֹן לִפְנֵי יְהוָה, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם.
הוּא, רֵאשִׁית דַּרְכֵי-אֵל;    הָעֹשׂוֹ, יַגֵּשׁ חַרְבּוֹ.
כִּי-בוּל, הָרִים יִשְׂאוּ-לוֹ;    וְכָל-חַיַּת הַשָּׂדֶה, יְשַׂחֲקוּ-שָׁם.
תַּחַת-צֶאֱלִים יִשְׁכָּב–    בְּסֵתֶר קָנֶה וּבִצָּה.
יְסֻכֻּהוּ צֶאֱלִים צִלְלוֹ;    יְסֻבּוּהוּ, עַרְבֵי-נָחַל.
הֵן יַעֲשֹׁק נָהָר, לֹא יַחְפּוֹז;    יִבְטַח, כִּי-יָגִיחַ יַרְדֵּן אֶל-פִּיהוּ.
בְּעֵינָיו יִקָּחֶנּוּ;    בְּמוֹקְשִׁים, יִנְקָב-אָף.
כל תאורית נושא האסל, מסכת פרה ז,ה הוילדע חייעז בארופה והשווערצע חייעז בישראל. אם ברמת הבן אדם האחד ואם ברמת קבוצת בני אדם. כמו במגדל בבל נבנתה מהפסוקים האלה.
"ז,ה  הממלא לו ולחטאת–ממלא את שלו תחילה, וקושרו באסל; ואחר כך ממלא את של חטאת; ואם מילא את של חטאת תחילה, ואחר כך מילא את שלו–פסול.  נותן את שלו לאחריו, ואת של חטאת לפניו; ואם נתן את של חטאת אחריו, פסול.  היו שניהן של חטאת–נותן אחד לפניו ואחד לאחריו, וכשר:  מפני שאי אפשר."
משנה- מסכת פרה.
משנה, כמו בשיר מאקי מסר שהוא מדבר על עם משונה. ציפור משונה.
לשנות גורל להחליף גורל.
זה נוגד את תורת ישראל.
די בקלות הפרכתי לך את כל הטכניקות שאתה משתמש שזה מיסטיקה שאתה חושב שאתה מחזיק בכח כל שהוא..:שמבחינה הגיונית אין להם כל אחיזה, גם מדעית. גם תורנית. כך שהטכניקות שלך הן המצאות חסרות בסיס.
.
שפה עברית
ספורות
גם מבחינה רוחנית, אין לך באמת יכולת רוחנית לעשות חילוף נשמה. יש רוח אחת בעולם:
בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַשָּׁמַיִם, וְאֵת הָאָרֶץ. וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְחֹשֶׁךְ, עַל-פְּנֵי תְהוֹם; וְרוּחַ אֱלֹהִים, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם.
לאחר שברא בורא עולם את העולם הוא חילק את הרוח שלו. גם לשטן או לוציפר הנשמה תמיד נקיה. המפעיל, האדם לא נקי.
כך שבעת חילוף נשמה ע"י סימטרי – חילקו בגדי להם- קארמה- על לבושי יפילו גורל אתה מחליף נקי בנקי. סביר להניח שכמו בנט שבבגדיו החדשים שלא יאשר העסקה ישירה או הגדלת שכר מינימום, יענו לא תשנה דרכך, הפעולה שלך הייתה לשווא. כך שביום דין גם בחוקים שאתה מכיר בהם כשלא זרה תאוותך עוד אוכלך בפיך ניתן לעשות את הקאט.
זה כתוב-
בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַשָּׁמַיִם, וְאֵת הָאָרֶץ. וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְחֹשֶׁךְ, עַל-פְּנֵי תְהוֹם; וְרוּחַ אֱלֹהִים, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם.
וכך קרה אתה וודאי יודע.
אאזרך ולא ידעתני.

רייזלה.

 
ברל- חבית-הגולם חביתוש. אחריו בא דור גלמים רגע בגילום ציפי מור (לוציפר) יענו קוף (קופסא) גולם יותר מפותח. (אל קוף טרה- של זלקינד אתם יודעים, הילדים של ז"ל).

מתוך ספרו של אריה חורשי מנהל בית ספר ברל כצנלסון חולון אודות יצירת הגולם בפולין.
מטרת הגולם- עבד.
"מה את מדברת בתי. באמת דברים מוזרים את משמיעה. טוב שלקירות
אין אוזניים. בתו היחידה והאהובה של המהר"ל משמיעה דברים,
שראויים להישמע בפי פשוטת עם. החתן של רבי ליוא יהודה בן
בצלאל, התלמיד המצטיין בישיבה יתקן את הגג או את הרגל בשולחן!
לא בתי, אני מבטיח לך, שלא את ולא בנך או בתך, יצטרכו לשאוב
מים או לחטוב עצים, במקרה שחלילה תרגישי את עצמך לא טוב. זאת
יעשה משרת שלך, שלא ידבר הרבה, שישמע כל מה שתגידי לו. ועוד
דבר. הוא יהיה בדיוק, כפי שאנשים אמרו לך -בעל כתפיים, שבקלות
ישא דליים מלאיי מים ובעל זרועות כבירות, שיחטוב למענך ולמען
כל המשפחה עצים, כמה שתרצי."
יצירת הגולם- לידה.
"עתה כשנוצר חומר, שבו מכינים הפסלים טיוטות ליצירותיהם – ניגש לעבודה. ידיו שלא היו רגילות לגילוף החלו לאט לאט לעצב, לפימיטב יכולתו, דמות של אדם. לו היה מישהו עומד על ידו, יכול היה לשמוע בפירוש את המלים, שהרבי לחש בשעת העבודה: "קודם כל ראש עגול, רגיל כמו אבטיח, שבו מנקבים חורים ומדליקים נר בחושך. שני חורים על מנת שיראה לאן הוא הולך ומה הוא עושה, אוזניים, שישמע את מה שרוצים ממנו. פה לא נחוץ לו, כי לא יאכל ולא ישתה והעיקר אין צורך שידבר."
קודם הראש.
"ועכשיו נדביק את הגוף, גוש יותר גדול, נרחיב את כתפיו, יותר רחבות משלי ומכל אדם, כדי שבקלות יוכל לשאת את האסל עם שני דליים. ניתן לו כל דבר לפי המטרה, שלמענה הוא יחיה, אם יחיה. גם את החזה כדאי להרחיב. עתה נדביק שני גלילים לצדדים, על מנת שיהיה בעל זרועות "
"ז,ה  הממלא לו ולחטאת–ממלא את שלו תחילה, וקושרו באסל; ואחר כך ממלא את של חטאת; ואם מילא את של חטאת תחילה, ואחר כך מילא את שלו–פסול.  נותן את שלו לאחריו, ואת של חטאת לפניו; ואם נתן את של חטאת אחריו, פסול.  היו שניהן של חטאת–נותן אחד לפניו ואחד לאחריו, וכשר:  מפני שאי אפשר."
משנה- מסכת פרה.
אחר כך ידיים.
"ושני גלילים למטה"
בסוף רגליים.
"הוא שקע מיד בים צירופי אותיות, מספרים, צירופים מוזרים, שאינם אומרים שום דבר לאיש, שאינו עוסק בח"ן, היא חכמה נסתרת, אך כוחם כביר ליודע להשתמש בהם. אחרי הכל אפילו הקדוש ברוך הוא ברא את העולם בכוח הדיבור היוצר. כבר בתלמוד מדובר על פירושים למעשה מרכבה ועל סודות
צירופי מילים, אותיות ומספרים ועל נפלאות שיכול אדם לעשות על
ידי צירופי אותיות השם המפורש."
תעודת זהות.
קרא בלי הרף את התפילות המיוחדות, הרשומות
בו.הוא מיהר שוב למקווה, טבל את בשרו ואחרי שהתעטף בטלית ניגש
אל פרי כפיו וראה נא פלא, כמו בחזון העצמות היבשות של הנביא
יחזקאל, החלה דמות החימר לקרום גידים ועור, כשהיא דומה יותר
ויותר לאיש קטן.
מיד טבל את נוצתו בדיו ורשם על מצחה של הדמות את המילה א מ ת,
שהיא חותמו של קדוש ברוך הוא. וראה שהגולם זז במקצת ואחרי זה
התרומם לאט לאט מן הארץ וניצב על רגליו.
בבית ספר כצנלסון שמות הכיתות לא היו במספרים, היו בשמות.
כפי שכולם יודעים השלב הבא אחרי יצירת הגולם, הגולם הופך לפרפר.
שמות הכיתות:
א- פרפר.
ב- ברכה.
ג- גולן.
ד- ניל"י. נצח ישראל לא ישקר. אמת על מצחו.
"דקה אחת עמד רבי ליוא, נדהם כולו, שאכן הצליח למצוא את הצירוף
הנכון ומיד פנה אל היצור, הניצב לפניו: "אמור נא לי, גולם, האם
שומע אתה את קולי?"
כל תגובה לא באה. אפילו עיניו של היצור לא נפקחו. הוא עמד ללא
תנועה, כשידיו צמודות לגופו. כמו כל פסל ללא חיים
"זה לא היצור, שאני רציתי ליצור", קרא רבי ליוא," הוא פועל
פשוט, כאילו היה מראה, המשקפת את כל תנועות שלי. כפי שהוא,
יכול הוא לשמש צעצוע-משחק לילד קטן, שחיקויים שלו יצחיקו אותו,
אך לא עזר כנגד, שאני ועמי זקוקים לו. ברור, שיצירתי אינה
מושלמת וצריך לשפר, לשנות ולהמשיך בחיפושים בספר אחרי הצירוף
הנכון והמתאים."
הוא מחק במהירות ממצחו של הגולם את האות 'א' ונותרה רק המילה:
'מת'. מיד נפל הגולם על הארץ והיה לגוש חימר רגיל, ללא רוח
חיים ושוב חלפו ימים אחדים כשהרבי ממשיך לסגף ולטהר את עצמו,
מתפלל בכוונה את התפילות שמצא בספרים העתיקים, עד שהחליט לנסות
שוב. הוא רשם תוך רטט בלבו על פיסת קלף את השם המפורש, כדי
לשים אותו בתוך… רק עתה התברר לו, שאין לגולם מקום, שאפשר
להניח בו את הקלף. גם סדק קטן ביותר. כתוב: "להניח אותו מתחת
ללשונו", אך לגולם שלו, שלא צריך היה לדבר, לאכול ולשתות לא
היה פה. מיד נטל סכין וחרץ במקום, בו נמצא הפה, סדק צר ודחף
לתוכו את הגוויל. עתה הגיע הרגע המכריע. הוא הוסיף את האות א
המחוקה.
שוב קם הגולם על רגליו, פקח את עיניו, ניגש אל הרבי והודיע לו
בקול ברור:" אני מוכן לשרת אותך, רבי ויוצרי!""
צבא.
שמע הקייסר על מעשיו של הרב בפולין וזימנו לפגישה..
"כבר עם דברי הפתיחה של הקיסר, הבין הרבי מה הייתה כוונת ההזמנה
ומהן המחשבות, שהטרידו את הקיסר בשעה שהתבונן להצגתו המרשימה
של הגולם:
"סבורני," הביע הקיסר את דעתו, "שאם יש כבר לרשותך הנוסחה
שבעזרתה יצרת את בגולם, מסוגל אתה ליצור לא רק יצור אחד שישמע
את פקודתך, כל פקודתך, אלא אפילו גדוד שלם של יצורים דומים לו
ובשעת מלחמה, במקום להסתכן ולסכן חיי אלפי אזרחים חפים מפשע
ואף אלה שגויסו לצבא, מסוגל  תהיה לשלוח את היצורים האלה נגד
האויב ואז ניצחונך מובטח."
"באופן תיאורטי, הוד מלכותך, אך יצירת כל יצור דורשת הקרבה
עצמית, סיגופים, תפילות מיוחדות   והתנהגות מפורשת, כפי
שמצווים  ספרי קודש מיוחדים. אך מעל הכל התלבטויות, אם המעשה
שאנו עושים הוא לא בניגוד לרצונו של אלוהים. יצירת יצורים
כאלה, שתפקידם יהיה להרוג ולהשמיד יצורים אנושיים, שאנו רואים
בהם אויבים, ודאי לא תהיה לרצונו של הבורא, שברא את האדם על
מנת שיחיה."
"אבל מבחינה תיאורטית, כפי שאמרת," הגן על דעתו הקיסר.
"תאר לך, הוד מלכותו, שנוסחה שכזו תיפול לידי ראש השודדים. לא
יהיה אז אף אדם שיהיה בטוח בחייו, אם לא יכנע לדרישותיו של
הפושע. אך לא רק שודד, אלא שליט, צמא דמים, החולם על השתלטות
על כל העולם ונתקל בעם שמעיז להתנגד לכיבוש ארצו, או שהוא
מחליט שגזע מסוים לא ראוי לחיות על פני האדמה, כי הוא נחות
ובנשימתו מרעיל את האוויר שהוא נושם. הרי באותו היום יעלה
מגיהנום, השטן, מלך השדים ויתגרה בבורא העולם בעצמו."
"יש משהו בדבריך, רבי," הסכים אתו הקיסר."
http://stage.co.il/Authors/1012
השאלה הנשאלת היא. מי התגרה במי.
רב שעל מצחו אמת לא היה חושש מהשטן או מלך השדים שיקום ויתגרה בבורא עולם.
"קראתי בהקפדה כל מילה ומילה שאמרת. אני מבין שקיבלת הדרכה ממי שמומחה בהוצאת כספים מהממשלה. כל פריטים שציינת, אני  מכיר כבר בעל פה. כל הדורש ומקבל הדרכה מהאדון הזה מציין את אותם הפריטים: מגפיים שנרטבו או נעלמו והנה אתה ניצב לפני בזוג מגפיים נוצצים.."
"זה בגלל שמרחתי אותם בשומן חזירים", ניסיתי להסביר."
אריה חורשי בסיפרו אודות יצירת הגולם, בפולין (polish)  ציבור נושאי האסל.
משהו כמו יעוץ למילוט משרפת הנשמה ממגדלים כדי לשיר את – אה ממ"ד יאלי…במבטא מרוקאי אך לא בסגנון מזרחי עם חטא ועיין במקום הח' והע' (יותר נכון לקרוא לזה – מבטא אנדלוסי כמו שיש הבדל בין המבטא של יוצאי ס'כנדריה וקהיר, יש הבדל בין המבטא של יוצאי מרוקו ליוצאי האנדים אצל המצרים המבטא של האלכסנדרונים (פילון האלכסנדרוני- פיל ולון. יש לו הרבה קווי דמיון כמו שאומרים, לאונקלוס- ערב רב וכוזרים אתם יודעים) מהול באיטלקית, אצל המרוקאים המבטא של האנדלוסים מהול בספרדית (לוסיפר אתם יודעים) גם שם כמו בתימן כמו בפולין נראו עקבותיו של יצרן הקופים, הגלמים- אבא שמעון מאגוס ולדפוק בוחטות על הדרך..(מכספי המיסים של עם ישראל זה המלכוד שכל יעוץ שתקבל לא יכול למלט אותך ממנו)).

זה שיר מרוקאי אמיתי שהאנדלוסים אימצו.. זה כמו הילד ששלחו אותו לפנימיא בגלל שכר זעום של ההורים..וככה האצילו את רוחו לטובת אנשי הקופים..לטובת  ה- free ma son הבונים החופשיים.

וכפי שאתה יודע, בורא עולם הוא שהקים שטן לשלמה (לא זה שגילם שלמה ניצן) המלך.
יהוה שולט גם על השטן.
מה שתאר חורשי זה- נקיבה בשם.
שמו הוא שם של אבן חורש צירים.
אגב אני מזהה את הפעולות שנעשות על תשובה יצחק רק שאצלו אין השילוב של עצבי כנען אתה יודע…
אתה ציפית לליוויתן הזה:
אתה יודע מהברית שהציע איתן כבל\חבל.. ומאמר שקראתי שבונים הסכם גז עם ירדן ואגמון אתה יודע..
http://www.mechon-mamre.org/i/t/t2740.htm
די בקלות ניתן היה לשייך את יצחק תשובה לליוויתן המתאים לו:
יִקְּבֻהוּ אֹרְרֵי-יוֹם;   הָעֲתִידִים, עֹרֵר לִוְיָתָן.
העגבניא והמלפפון.
.
בצל 32
.

.
מלכות אדום.

Write a Comment

Copyright © 2020 . All rights reserved.